Watsoni 19.01.2005 13:00:12 | |
---|
Tää ois vaikka "Leikin, loikin ja laitan hippulat vinkumaan, eikä kukaan ei välitä." Sitten tähän semmonen Sutsisatsi tyylinen tanssi. *reps* :D Humppaa tai kuole. |
le grand noir 20.01.2005 14:11:50 | |
---|
Osaapa ihmiset olla julmia toisilleen. CMX - Ei yksikään |
sivupersoona 21.01.2005 10:51:15 (muokattu 21.01.2005 10:59:27) | |
---|
Osaapa ihmiset olla julmia toisilleen. totta. Mutta tuskin se jonskuliinia haittaa, hän ei ole mikään lukioikäinen tyttönen vaan häirikkö, uskon minä. Siksi hänelle voi vähän kuittailla. No, ehkei sentään häirikkö, ehkä hän on vain Freddy Krueger. Mutta kuitenki. KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta.
-kaima |
jonskuliini 21.01.2005 20:45:37 | |
---|
Niinpä. Ottakaa te nyt musta jotain selvää kun en itekään itestäni kaikkee ymmärrä..hmm..mutta en kai mä nyt aivan häiriköijä ole:) Pikkupiru nostaa sinussa päätään.
"But what is freedom? Rightly understood.
a universal licence to be good." |
tepa H 21.01.2005 22:11:14 (muokattu 21.01.2005 22:21:17) | |
---|
Se on siitä hyvä sanoitus että tämän on helppo kääntää englanniksi ja lausua niin huonosti että kukaan ei ymmärrä. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
fifehole 21.01.2005 22:54:41 (muokattu 21.01.2005 22:58:06) | |
---|
Tuntuu että vihaan KAIKKIA. luulen etten välitä olen kuin kadotettu LOPULLISESTI unohdettu. Olen hylätty ja raaásti jätetty. Feels like I hate every one of you but I just dont care I´m lost, forgotten and lonely no good, fraggile and scared jatkakoon joku muu tästä ja lopuksi Matti Nykänen voi esittää kappaleen Merville kaltereiden takaa....oliskohan se tarpeex epäselvää(ei ehkä niin pahasti kuin Matti vapaalla) Älkää nyt kiusatko Jossul..mikä se nyt oli...lyriikathan on tapa ilmaista itseään, jotkut sanomat vaan ei mene läpi. Toiset käyttää enigmaa, toiset vain vuodattaa kaiken ulos sellaisenaan.. Head for an eye |
jonskuliini 23.01.2005 18:55:53 | |
---|
No höpsöt...toi oli mun oma ENSIMMÄINEN..te varmaan kuulutte idols kastiin...eikö nekin aina epätoivon vimmalla yrittäny todistella toisten huonoutta ja ittesä paremmuutta... Enpä nyt kauheesti ihmettelis jos jotkut täälläkin olevista ois omaa onneaan sielkin koettanu-ANTEEKS julmaa...(En tarkottanut mitä sanoin) Pikkupiru nostaa sinussa päätään.
"But what is freedom? Rightly understood.
a universal licence to be good." |
sivupersoona 23.01.2005 19:17:06 | |
---|
No höpsöt...toi oli mun oma ENSIMMÄINEN..te varmaan kuulutte idols kastiin...eikö nekin aina epätoivon vimmalla yrittäny todistella toisten huonoutta ja ittesä paremmuutta... Enpä nyt kauheesti ihmettelis jos jotkut täälläkin olevista ois omaa onneaan sielkin koettanu-ANTEEKS julmaa...(En tarkottanut mitä sanoin) ei lainkaan julmaa.Minä en osaa tehdä sanotuksia enkä mitään muutakaan mutta voihan sitä antaa arvioita asioista vaikkei niitä itse hallitsiskaan. Eihän noita levyjäkään pelkät kriitikot osta ja kuuntele. Tosta siun sanotuksesta voisin sanoa että pointti tuli kyllä selväksi mutta harjoitus tekee metsurin. KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta.
-kaima |
fifehole 24.01.2005 08:33:36 | |
---|
No höpsöt...toi oli mun oma ENSIMMÄINEN..te varmaan kuulutte idols kastiin...eikö nekin aina epätoivon vimmalla yrittäny todistella toisten huonoutta ja ittesä paremmuutta... Enpä nyt kauheesti ihmettelis jos jotkut täälläkin olevista ois omaa onneaan sielkin koettanu-ANTEEKS julmaa...(En tarkottanut mitä sanoin) Jees, sorry jos sait sellaisen käsityksen että sanasi ovat mielestäni huonot. Mulla ei todellakaan ole varaa haukkua kenenkään sanoituksia, eikä varmaan monella muullakaan. Jatka vaan tekstien tekemistä se on hyvää terapiaa. Head for an eye |
Oikeaan suuntaan olet menossa ainakin verbaalisen kuvauksen puolesta. En tiedä oletko tehnyt sen tarkoituksella, mutta vaikutuksen teki lyriikoiden -ei niin kaavamainen- rakenne. Tai siis että rakennetta ei ollut perinteinen..eikun siis...äääh. Joka tapauksessa hyvä teksti, mutta otahan kuitenkin ne teini x:t pois... Ja eikun kaffelle... |
ganesha 27.01.2005 15:21:24 | |
---|
Tää ois vaikka "Leikin, loikin ja laitan hippulat vinkumaan, eikä kukaan ei välitä." Sitten tähän semmonen Sutsisatsi tyylinen tanssi. kannatetaan! :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
kikkomän 29.01.2005 14:45:07 (muokattu 29.01.2005 14:46:31) | |
---|
älä viitti ! >D tee muutama sanoitus " laatikon pohjalle " ja lue niitä muutaman kuukauden päästä uudestaan. siinä kehittyy - Siittiö sanoo :" glölö mmm glölö mmm." -
R.I.P. "Dimebag" Darrell Lance Abbot (1966-2004) |