Johnny Buzz 25.01.2005 22:20:35 | |
---|
En mä sitä tänne laittomasti ole tuomassa. Jos joku nyt tulee sanomaan siitä, niin sitten tullataan. Aidolla kuitilla tietysti, mä en lakia riko kun on kyse kuitenkin muutamista sadoista. Eli vaikka kukaan ei tulisi sanomaankaan mitään, niin silti se pitää tullata. Jos et tullaa, niin toimit lainvastaisesti. Tuolle bassollehan kertyy tullauksen myötä lisää hintaa arvonlisäveron 22 prosenttia ja tullimaksun 3,5 prosenttia verran. Ainakin siis, jos tulkkasin noita tullin sivuja oikein. Eli tuosta bassosta 343,2 euroa alv. ja tullimaksu 54,6 euroa. Eli yhteensä 397,8 euroa kuluja. Hieman enemmän tuo on kuin muutama sata mielestäni. Mutta ei siis siinä mitään, jos on valmis maksamaan, että saa elämänsä basson. Itse en ikinä maksaisi soittimesta noin paljoa, sillä vähemmälläkin pärjää, kun keskittyy olennaiseen. Mutta kukin siis tyylillään. |
Teijo K. 25.01.2005 22:24:08 | |
---|
Eli vaikka kukaan ei tulisi sanomaankaan mitään, niin silti se pitää tullata. Jos et tullaa, niin toimit lainvastaisesti. Tuolle bassollehan kertyy tullauksen myötä lisää hintaa arvonlisäveron 22 prosenttia ja tullimaksun 3,5 prosenttia verran. Ainakin siis, jos tulkkasin noita tullin sivuja oikein. Eli tuosta bassosta 343,2 euroa alv. ja tullimaksu 54,6 euroa. Eli yhteensä 397,8 euroa kuluja. Hieman enemmän tuo on kuin muutama sata mielestäni. Mutta ei siis siinä mitään, jos on valmis maksamaan, että saa elämänsä basson. Itse en ikinä maksaisi soittimesta noin paljoa, sillä vähemmälläkin pärjää, kun keskittyy olennaiseen. Mutta kukin siis tyylillään. Nii'i, jokainen tyylillään. Muutama on muuten kaikki alle 99kpl. Son oikeudessa torettu fakta. eli nelijä satasta on vielä "muutama". ;) |
M.Hanski 25.01.2005 22:27:13 | |
---|
Nii'i, jokainen tyylillään. Muutama on muuten kaikki alle 99kpl. Son oikeudessa torettu fakta. eli nelijä satasta on vielä "muutama". ;) Mulle muutama on aina ollut jostain syystä 3-6. "Monta kieltä sulla on bassossa?" -"Muutama." |
Teijo K. 25.01.2005 22:29:23 | |
---|
Mulle muutama on aina ollut jostain syystä 3-6. "Monta kieltä sulla on bassossa?" -"Muutama." Heh, et ole kuullut siitä torpprista joka sai luvan kaataa "muutaman" tukin isännän metsästä? |
chief 25.01.2005 22:30:09 | |
---|
Heh, et ole kuullut siitä torpprista joka sai luvan kaataa "muutaman" tukin isännän metsästä? Kerro toki lisää! Häh? |
Basismi 25.01.2005 22:43:41 | |
---|
Tallaksi Hipshotin malli, josta saa kielet läpi rungon.
Pitääpä taas mainostaa, että mulla olis Hipshotin A-mallin talla kaupan... Viistous helpottaa soittamista! |
Teijo K. 25.01.2005 22:56:08 | |
---|
Kerro toki lisää! No torpparihan kaatoi 99 tukkia ja rakensi itselleen töllin. Isäntä haastoi oikeuteen, mutta niin kävi että todettiin oikeudessa 99 olleen "muutama". Jos olisi 100 ottanut se olisi ollut "paljon". |
Wil-J 26.01.2005 08:18:33 | |
---|
Eikös muutama virallisesti ole 3-99 eikä kaikki alle sadan? Eihän 1 tai 2 ole muutama? |
Karlsson 26.01.2005 08:29:29 (muokattu 26.01.2005 08:29:45) | |
---|
Mutta ei siis siinä mitään, jos on valmis maksamaan, että saa elämänsä basson. Itse en ikinä maksaisi soittimesta kokeilematta noin paljoa, sillä vähemmälläkin pärjää, kun keskittyy olennaiseen. Mutta kukin siis tyylillään. Jesus built my hot dog! |
Keny 26.01.2005 08:54:27 | |
---|
Sam sen sano.Kokeilematta ei mitään.Kaikki on yksilöitä.Laitetaan riviin kymmenen fodera,mtd:tä ta sadowskyy niin varmasti kaikki soi vähän eritavalla ja on eri tuntusia. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
M.Hanski 26.01.2005 09:01:35 | |
---|
Sam sen sano.Kokeilematta ei mitään.Kaikki on yksilöitä.Laitetaan riviin kymmenen fodera,mtd:tä ta sadowskyy niin varmasti kaikki soi vähän eritavalla ja on eri tuntusia. Voihan sen sitten aina myydä eteenpäin halavalla. :D |
Karlsson 26.01.2005 09:07:40 | |
---|
Voihan sen sitten aina myydä eteenpäin halavalla. :D "Hemmooo!" Jesus built my hot dog! |
Keny 26.01.2005 09:16:55 | |
---|
Voihan sen sitten aina myydä eteenpäin halavalla. :D Joo ja me venataan ku kobrat.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
pardy 26.01.2005 09:59:08 | |
---|
Voihan sen sitten aina myydä eteenpäin halavalla. :D Nii mutta eihän sitä kukaan meistä ainakaan osta kun tiietään että se ei ollukkaan hyvä jos se on kerran myynnissä. :) Riskipeliä, ma luulen. Basisti. |
Teijo K. 26.01.2005 10:06:45 | |
---|
Nii mutta eihän sitä kukaan meistä ainakaan osta kun tiietään että se ei ollukkaan hyvä jos se on kerran myynnissä. :) Riskipeliä, ma luulen. Halpalla baby, puoleen hintaan... |
Nii mutta eihän sitä kukaan meistä ainakaan osta kun tiietään että se ei ollukkaan hyvä jos se on kerran myynnissä. :) Riskipeliä, ma luulen. Jos se ei istu Niskiksen käteen, se voi kuitenkin ihan hyvin istua jonkun muun käteen. :) Edit: ...mutta ei mun käteen. |
Karlsson 26.01.2005 10:27:28 | |
---|
Tuleeks kellekään muulle oloa, että haaskalinnut pyörii viälä elävän ympärillä? "Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman |
pardy 26.01.2005 10:34:57 | |
---|
Tuleeks kellekään muulle oloa, että haaskalinnut pyörii viälä elävän ympärillä? Jeps. Hmm, varmaankin kesäkuussa vois aikasintaan tuota Sadowskyä odotella... Jos se kerran Niskikselle tulee huhtikuussa, ja siinä yleensä menee pari kuukautta ennenku tajuaa/sisäistää/hyväksyy ettei se oma uus soitin ookkaa hyvä. Basisti. |
absqua 26.01.2005 10:39:50 | |
---|
Tuleeks kellekään muulle oloa, että haaskalinnut pyörii viälä elävän ympärillä? No kieltämättä tulee. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Keny 26.01.2005 10:57:34 | |
---|
Niin tarkotin tossa ylempänä soitinta kun soitinta tai mitä laitetta hyvänsä......en mitään tiettyä.Kokeilematta ei.Ni. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |