Aihe: FMR Audio
1 2 3 4 5
kalleh
13.01.2005 21:24:49 (muokattu 13.01.2005 21:52:42)
Minä olisin kiinnostunut tuosta RNP:stä. Ja vaikka siitä Funklogic-maskista, kun kerran on jo tuo RNC hyllyssä.

Luulisi muuten että Mercenarystakin saisi jotain paljousalennusta, jos vain asiallisesti tiedustelisi..

Mä tossa vähän laskeskelin...jos vaikka esim. RNP:n ottajia olisi 5 kpl:

MERCENARY
========
490 USD x 5 = 2450 USD
2450 + 200 USD (postikulut) = 2650 USD
-> 1990 EUR
+ 500 EUR (verot & alv.)

2490 EUR/5=
GRAND TOTAL = n. 500 EUR Postikuluineen

RUOTSI
======
510 EUR + 10 eur (täysin hatusta otettu postikulu) =
GRAND TOTAL = n. 520 EUR postikuluineen

Elikkä ehkä sitten takuiden & muiden takia kannattais ottaa kuitenkin Ruotsista jos tilaamaan lähdetään.

Tässä on tosin kysymättä Mercenaryltä mahd. paljousalennus.

Niin oliks meistä joku potentiaalinen kaveri organisoimaan tätä hommaa..? Tuntuu että se 4 kpl saatais helpostikin kokoon.
Conrad Lant
13.01.2005 23:37:40

...mutta tietysti takuuasiat on ehkä UK:hon helpompi hoitaa kuin jenkkeihin.

Lievästi sanottuna - kokemuksen syvällä rintaäänellä. Etenkin kun tulee reissailtua suht. säännöllisesti Brittilään (vaikka nykyinen duuni onkin puhtaasti kotomaassa).
No one prayed for Sodom
milcoin
16.01.2005 23:32:26
Kukas tän homman hoitaa kotia? Maksetaanko ennakkoon jonkun onnettoman tilille joka sitten tekee tilauksen jne? Kuinka moni olisi tilaamassa tosissaan sanotaanko viimeistään helmikuun aikana?
Jos listais kaikki ostajat ja katotaan sitten. Pistäkää myös paikkakunta jotta sais kotimaan logistiikan hoidettua järkevästi.

1. Milcoin, Turku, 1 x RNC
Pako - jazzittomien viimeinen lahjapaikka eiku....
Groove Man
17.01.2005 12:09:22 (muokattu 17.01.2005 12:10:02)
Mä olen tehnyt hiukan lisää selvitystä ja kannatan tuolta Ruotsista hankkimista.

Keskustelin Mercenaryn suuntaan ja isommistakaan tilauksista EI hinta tipu. Homma on kuten monilla verkkokaupoilla tyyliin 'what you see is what you pay'. Postimaksu on useamman unitin tapauksessa 200$ aina 10 unittiin asti. Sen jälkeen taas enemmän.

Tiedoksi, että yritin ottaa yhteyttä myös valmistajan edustajiin, mutta jo on ihmeen paska myyntistrategia..ei meinaan saa ketään kiinni. Heitin ensin maililla ja kun ei vastausta kuulunut niin soittlein kansainvälisen myynnin numeroon, jossa vastaa aina automaatti kehottaen jättämään soittopyynnön niin "We'll get back to you ASAP." No eipä ole useammankaan soittopyynnön jälkeen kuulunut..

Anywhayy. Tässä tuore mailivaihto Ruotsin suuntaan. Ja hintakin laski vielä hiukan. En tiedä vaikuttiko, kun sanoin että useammallakin saattais olla kiinnostusta ja katsellaan parhaillaan sopivinta tilauspaikkaa ;)

"I got better prices on FMR than expected and I will be able to lower the price for the RNP to 500 EUR on orders of 2+ units and 480 on order for 5+ units.
RNC is 200 EUR for 3+ units.

Prices incl. VAT

The units are warranted for 2 years (!) and we have in-house resources for repairs and other warranty issues in our workshop in Stockholm"

ja sitten postituskuluista:

"The shipping costs will be around 15 EUR, but it will be lower (per unit) if I can send everything to one address in Finland. A package of around 10-15 FMR units will ship for 35 EUR."

Kuulostaa hyvältä ainakin mulle. =)

Kuinka moni olisi tilaamassa tosissaan sanotaanko viimeistään helmikuun aikana?
Mulle kävis vaikka jo tammikuunkin aikana.

Jos listais kaikki ostajat ja katotaan sitten. Pistäkää myös paikkakunta jotta sais kotimaan logistiikan hoidettua järkevästi.
Kuulostaa hyvältä, jatkakaa ao. listaa siis.

2. Groove Man, Turku, 1 x RNP
_hannu
17.01.2005 14:51:37 (muokattu 17.01.2005 14:53:55)

3. _hannu, Tuusula, 1 x RNC

Olen myös tuon Ruotsin kannalla, noilla postituskuluilla en näe järkeä jännätä tullien ja verojen kanssa. Ja kun on vielä takuuasiatkin kunnossa!
kalleh
19.01.2005 12:50:32 (muokattu 19.01.2005 13:52:13)

4. Kalleh, Turku, 1 x RNP

Ruotsi on selkeästi parempi tässä. Onkohan tuolta saatavana sitä Funklogic-maskia RNC:lle ja RNP:lle? En löytänyt tuolta Studiosolutionsin sivulta yhtään FMR-tuotetta (?)
milcoin
19.01.2005 21:38:38
Kivi ja muut herätys! Nimet listaan hyvän asian puolesta.
Pako - jazzittomien viimeinen lahjapaikka eiku....
kivi
19.01.2005 21:53:00 (muokattu 19.01.2005 21:54:56)
Kivi ja muut herätys! Nimet listaan hyvän asian puolesta.

Mä tässä oottelen seuraavia rojalteja. Helmikuussa pitäis tulla. Siihen asti ollaan suu säkkiä myöten ja visan varassa. Tarkoitus on kyllä tulla mukaan listaan, mutta ensin pitää olla ne rahat korvamerkittyinä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
TmuKoo
23.01.2005 03:00:19

Kyl tääl olis kans mielenkiintoa rnp/rnc:tä kohtaan, ei kyllä uskalla luvata vielä mitään...mutta jos ootte tilaamas niin ottakaan ihmeessä yhteyttä!
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
Groove Man
25.01.2005 23:52:17
Nimet listaan vaan jäbät. Erik lupas ryhmäalen kunhan yhteismäärä 5 täyttyy! Ei väliä miten monta unittia kumpaakin. Eli yhtä uupuu vaan tosta määrästä..

Onkohan tuolta saatavana sitä Funklogic-maskia RNC:lle ja RNP:lle?

"I am investigating a cost effective way to get the rack trays over here. I am not quite sure of the final price for these. I hope that they land somewhere 50 EUR incl. VAT."

Eli hiukan auki. Mäkin olisin ottamassa tuommosta maskia, kun RNC:kin tuossa jo odottaa kaveria..

En löytänyt tuolta Studiosolutionsin sivulta yhtään FMR-tuotetta (?)

Kokeiles http://www.studiosolutions.se/svenska/index.html ja ->'Effekter'
kalleh
26.01.2005 09:03:04
Joo, siis nyt on tosi hyvää vermettä saatavana sopuhintaan. Mulla ainakin RNC on käytössä aika taajaan, ja koskaan ei ole pettänyt, on erinomainen peli ja saa helposti hyviä tuloksia. Viimeksi eilen sitä käytin :)

...joten vaikka TmuKoo, yritä nyt nipistää sen verta selkänahkaasi että saadaan tilaus vetämään :)

Niin ja 'effektejähän' nuo.... eli oma moka ;)
sami_sumea
26.01.2005 11:39:07

Kestäkää nyt vielä pari viikkoa, helmikuussa pitäis olla varaa ainakin yhteen RNC:hen jo alkupuolella. Nyt heti ei irtoa millään.

Juu, melkein voisin itekin lähtee tossa helmikuun puolella mukaan yhdellä RNC:llä..

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
kalleh
26.01.2005 12:04:05 (muokattu 26.01.2005 12:42:06)
Minä ainakin pystyn odottamaan helmikuun alkupuolen, tarvittaessa vaikka koko helmikuun.

Ja ottaisin kyllä tuollaisen räkkimaskinkin vaikka se jonkun verran näyttää maksavankin...
rockinn
26.01.2005 13:28:23

5. rockinn, 1 x RNC

Käy heti taikka hetken päästä
lardie
26.01.2005 21:20:34

otan kantaa tilipäivän jälkeen.
www.scorched.org
kalleh
27.01.2005 12:56:26
Pitäiskö tässä nyt sitten suosiolla odottaa helmikuu ja pistää vaikkapa 1.3. tilaus vetämään? Vai oliko jollain kova kiire?

Grooveman, voisitko sinä tehdä sen tilauksen kun olet sinne Ruotsiin päin ollut yhteydessäkin?
TmuKoo
29.01.2005 00:43:06 (muokattu 29.01.2005 11:22:49)

5. rockinn, 1 x RNC

6. TmuKoo, Virrat, 1 x RNC

Otetaan nyt tuollainen sitten...

EDIT: Niin juu, kauhea kiire ei ole, muutaman viikon kyllä voi oottaa, mutta rahat voi loppua jos liikaa venailee...:o)
milcoin
29.01.2005 10:24:44
Mulla ei ainakaan kiire. Mutta jos sille 200 eur löytyy parempaa käyttöä ennen sitä, saatan vetäytyä kisasta. Tuskin kuitenkaan.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
TmuKoo
31.01.2005 21:58:53

Millanenkas on aikataulu? Tietäs vähän rahaasioita sumplia...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)