meitu 25.01.2005 22:52:36 | |
---|
Jotenkin musta tuntuu että nuo hinnat on pahasti yläkanttiin. Eihän edes U2 voi tuollaisia hintoja pyytää. Luulempa että nuo on vain joitain ennakkovarausmahdollisuuksia joista saa maksaa ittensä kipeeks mutta kun liput tulee virallisesti jonneki Ruotsin lippupalveluun myyntiin niin hinta onkin vaan jonku 60€, joka on tuon luokan bändin stadionkeikan hinnaksi aika normaali.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Jani The Rock 25.01.2005 23:21:12 | |
---|
Niitähän oli yritetty saada Poriin Delta-Areenalle. Näin kerto MTV3:n teksti-TV:n Satakunnan uutiset. Mutta olivat kuulemma vastanneet, etteivät he ala missään pellolla soittamaan. Niin ne on juuret uukakkosen olmeiltakin näköjään unohtuneet. Eihän Irlannissa muuta olekaan kuin peltoa ja perunoita, saatana. Parannelkoon se Bono vaan maailmaa ja jutelkoon milloin minkäkin presidentin kanssa. Soittakoot mun puolestani vaikka Itkumuurilla. Ilmankos ne jazzarit ja bluussaajat viihtyy niin hyvin Pori Jazzeilla. Kait niille tulee puuvillapellot mieleen ja on autenttinen fiilis. The road never ends for me, kid. |
shagriml 26.01.2005 02:24:37 | |
---|
huh... en itte yli kahta viittä maksas mistään lipusta. 50 eur ehkä jos joku neil young tulis :) |
MV 26.01.2005 08:27:30 | |
---|
Niitähän oli yritetty saada Poriin Delta-Areenalle. Näin kerto MTV3:n teksti-TV:n Satakunnan uutiset. Mutta olivat kuulemma vastanneet, etteivät he ala missään pellolla soittamaan. Niin ne on juuret uukakkosen olmeiltakin näköjään unohtuneet. Eihän Irlannissa muuta olekaan kuin peltoa ja perunoita, saatana. Parannelkoon se Bono vaan maailmaa ja jutelkoon milloin minkäkin presidentin kanssa. Soittakoot mun puolestani vaikka Itkumuurilla. Ilmankos ne jazzarit ja bluussaajat viihtyy niin hyvin Pori Jazzeilla. Kait niille tulee puuvillapellot mieleen ja on autenttinen fiilis. Plussaa tuli...Mitä vitun väliä sillä on misä sitä soittaa jos jengiä on tulossa katsomaan ja tuskinpa se elämää suurempi rokkistara bono itse siellä mudassa kahlaisi saatana. Ei sitä varmaan sitten festareillakaan voi kyseinen pumppu soittaa ettei bono joudu vaan kattelemaan kun ihmiset kahlaa mudassa... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
DaLep 26.01.2005 08:40:29 | |
---|
Mulla on Euroteamistä sellainen käsitys, että se on "epävirallinen lippukauppa" (=musta pörssi). Siksi hinnat on pilvissä. Samanlaisia kauppojahan netissä riittää paljonkin. Euroteam myi ainakin viime talvena Suomen keikoillekin lippuja 4-5 kertaisilla hinnoilla ja samaan aikaan lippuja oli saatavilla Tiketistä/Lippupalvelusta normaaliin hintaan. Ticnet.se lienee ensimmäinen paikka mistä kannattaa Göteborgiin yrittää? Toivottavasti nettivaraus toimii paremmin kuin Lippupalvelussa. |
Flash 26.01.2005 08:58:35 (muokattu 26.01.2005 09:00:49) | |
---|
Mahtavatko liput oikeasti mennä kaupaksi tuollaisilla hinnoilla? Itse en ainakaan viitsisi maksaa oikeastaan mistään keikasta yli sataa euroa. Toivottavasti tuo tieto lippujen hinnoista oli tosiaa väärinkäsitys... Mutta mitä tulee Jenkkilän lippuhintoihin, niin siellähän ihmetellään nyt sitä että 2004 oli kaikkien aikojen huonoin konserttivuosi. Hinnat pilvissä ja areenat puolillaan... Lisäksi vain vanhat pierut tuntuvat vetävän kohtuullisesti väkeä konsertteihin. Uudemmista artisteista ei ole vanhojen paikan ottajaksi... Toivottavasti promoottorit ottavat tappioista opikseen, eivätkä enää takaa niin järjettömiä summia artisteille (Elton Johnhan perusteli omaa jatkuvaa kiertämistään sillä, että promoottorit tekevät kokoajan niin rahakkaita tarjouksia, että niistä on vaikea kieltäytyä). There Is A Light That Never Goes Out |
Niitähän oli yritetty saada Poriin Delta-Areenalle. Näin kerto MTV3:n teksti-TV:n Satakunnan uutiset. Mutta olivat kuulemma vastanneet, etteivät he ala missään pellolla soittamaan. Niin ne on juuret uukakkosen olmeiltakin näköjään unohtuneet. Eihän Irlannissa muuta olekaan kuin peltoa ja perunoita, saatana. Parannelkoon se Bono vaan maailmaa ja jutelkoon milloin minkäkin presidentin kanssa. Soittakoot mun puolestani vaikka Itkumuurilla. Ilmankos ne jazzarit ja bluussaajat viihtyy niin hyvin Pori Jazzeilla. Kait niille tulee puuvillapellot mieleen ja on autenttinen fiilis. Plussat heitettiin myös. Jotenkin tossa on se, mitä mä olin tänne laittamassa. Ja toi Pori Jazz-höpinä on täyttä totta. You can't beat the feeling. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
PekkaRii 26.01.2005 19:19:29 | |
---|
Mulla on Euroteamistä sellainen käsitys, että se on "epävirallinen lippukauppa" (=musta pörssi). Siksi hinnat on pilvissä. Samanlaisia kauppojahan netissä riittää paljonkin. Euroteam myi ainakin viime talvena Suomen keikoillekin lippuja 4-5 kertaisilla hinnoilla ja samaan aikaan lippuja oli saatavilla Tiketistä/Lippupalvelusta normaaliin hintaan. Ticnet.se lienee ensimmäinen paikka mistä kannattaa Göteborgiin yrittää? Toivottavasti nettivaraus toimii paremmin kuin Lippupalvelussa. Näin. Ei U2 sentään noin paljoa vedä lipuista. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
bigbadwolf 30.01.2005 21:59:51 | |
---|
Luultavasti käyn Bostonissa kattomassa toukokuussa. Kenttälippu $49,50 ei paha. Heittävät jopa 3 keikkaa. |
wyldeboy 08.02.2005 17:30:20 (muokattu 08.02.2005 17:31:41) | |
---|
Tilasin ticnet.se:stä liput Göteborgin keikalle, kaks lippua postikuluineen 1280 ruotsinkruunua. Että ei mielestäni paha hinta ollenkaan noinkin tasokkaan bändin keikalta. Kuinka moni on muuten lähdössä kattoo U2:sta Göteborgiin? |
meitu 08.02.2005 23:00:13 | |
---|
Tilasin ticnet.se:stä liput Göteborgin keikalle, kaks lippua postikuluineen 1280 ruotsinkruunua. Että ei mielestäni paha hinta ollenkaan noinkin tasokkaan bändin keikalta. Kuinka moni on muuten lähdössä kattoo U2:sta Göteborgiin? Haluaisin kyllä perkele, mutta kun on matti kukkarossa.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
IAmTheWalrus 09.02.2005 11:29:54 | |
---|
Tilasin ticnet.se:stä liput Göteborgin keikalle, kaks lippua postikuluineen 1280 ruotsinkruunua. Että ei mielestäni paha hinta ollenkaan noinkin tasokkaan bändin keikalta. Kuinka moni on muuten lähdössä kattoo U2:sta Göteborgiin? Millä helv*tillä sait liput tilattua? Meitä oli 5 tyyppiä yhtäaikaa sekä netissä että puhelimessa yrittämässä lippujen tilausta yli tunnin ajan. Kertaakaan ei päässyt läpi kumpiakaan linjoja pitkin. |
wyldeboy 09.02.2005 12:06:39 | |
---|
Millä helv*tillä sait liput tilattua? Meitä oli 5 tyyppiä yhtäaikaa sekä netissä että puhelimessa yrittämässä lippujen tilausta yli tunnin ajan. Kertaakaan ei päässyt läpi kumpiakaan linjoja pitkin. Varmaankin mulla oli sit hyvää tuuria et pääsin ticnetin sivuille, jonotettiin mekin joku 45 min. Yritettiin kahdella koneella yhtäaikaa. |