Aihe: stewart-MacDonald
1 2
Mikko Kankaanpää
25.01.2005 15:52:58

Ajattelin tilailla ko fimasta hieman kitaratarviketta ja työkalua kun kotomaasta ei tunnu kohtuu hintatasolla löytyvän tarvitsemiani tuotteita. Mutta kysynpä nyt vielä että onko mahdollisesti muita saman tai halvemman hintaluokan puljuja jotka toimittavat suomeen osia? Laatu lienee stewmac:llä kohtuullista, jos olen oikein ymmärtänyt..?

Niin ja jos jollakin on tarvetta tilailla jotain pientä, tai miksei suurtakin, niin saa liittyä kimppaan jakamaan postikuluja (tilaus lähtenee ensi viikolla).

t,
Mikko
http://www.uraltone.com
Keefster
25.01.2005 16:05:35 (muokattu 25.01.2005 16:05:45)
Ilmoittaudun kimppatilaukseen.
Tulin kun melkein kutsuttiin !
Pete-69
25.01.2005 16:22:49

Minä myös.
vrajala
25.01.2005 16:57:47
Mä oon kyllä saanut kotimaasta halvemmalla tai suurin piirtein samoihin hintoihin kuin mitä tuolla on (muutamaa tuotetta vertaillen). Nythän tietysti dollarin kurssi on melko mukavalla tolalla, en sitten tiedä mikä on totuus tullien ja toimituskulujen jälkeen.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Bomber
25.01.2005 18:16:57 (muokattu 25.01.2005 19:32:18)
Minäkin tulen mukaan! Millos teet tilauksen?

EDIT: En tulekaan. Löyty muuta ostettavaa
" Se joka polkee paskaa ei tiiä mitään, mut se joka lopettaa sen polkemisen ei tiiä sitäkään! "
Juzzu
25.01.2005 18:18:34
Moon tilaamassa kyllä itsekin tuolta, muttei ollut ihan tarkoitus vielä tilata. Onkos tuo kuinka kannattavaa tehdä hirmuinen kimppatilaus, paljonko siinä säästää? Pitäähän ne kamat kuitenkin vielä postittaa, lennettää tai antaa kyyhkyjen viedä oikeille omistajilleen...?
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
spyykko
25.01.2005 18:58:41

Moon tilaamassa kyllä itsekin tuolta, muttei ollut ihan tarkoitus vielä tilata. Onkos tuo kuinka kannattavaa tehdä hirmuinen kimppatilaus, paljonko siinä säästää? Pitäähän ne kamat kuitenkin vielä postittaa, lennettää tai antaa kyyhkyjen viedä oikeille omistajilleen...?

Suomen Postin hinnoilla ei kannata kyllä mikään :-/ Eri juttu on mikäli jakelun saa Suomessa suorittaa samalla paikkakunnalla naamatusten.

(Josta tulikin mieleen, ilmoitteleppa Juzzu kun olet tekemässä tilausta, jospa mullakin antaisi budjetti myöten lelujen ostoon, kunhan ensiksi saa hoidettua tuon siviilisäädynvaihtamisoperaation kunnialla läpi) 8-) Juuri tänään tuli postista uusi StewMac katalogi ja sormet alkoivat kummasti syyhyämään ostosten tekemiseen :-)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
poppamies
25.01.2005 23:00:07

Varautukaa alviin + pieneen tullimaksuun...
"G-strings are for strippers"
Mikko Kankaanpää
25.01.2005 23:25:13

Kyllähän sitä mieluummin Suomesta ostaisi, mutta kaikkea ei taida saada ja osassa hinta on niin paljon korkeampi että...

Teen luultavasti tilauksen ensi viikon lopulla, joten jos joku halajaa tulla mukaan niin saa lähestyä sähköpostilla.

Mikko

Ps. olen lomilla ja reissussa loppuviikon joten vastailen varmaan vasta ensi viikolla...
http://www.uraltone.com
Juzzu
26.01.2005 10:54:30
Ja oikastaan vielä päinävastaisessa järjestyksessä.

Katellaanhan tätä kimppaa, jos saadaan Jykylän poikain&tyttärien kanssa yhteystilaus, Tim tuossa onkin jo mun kimpassa mukana. Ilmoittelen sitten, ehkä tässä muutaman viikon, muutaman kuukauen sisällä teen tilauksen.

Tiluutin just itselleni kuvaston, jos vaikka sen saapumista odottelisin niin kasvaapa omakin tilaus sitten roinalla :o)
Tim
26.01.2005 10:58:44

Juu mullekin tuli uus kuvasto. Kyllä ne tietää minne sitä huumetta kannattaa tuputtaa.
Stewmacin laadussa ei ole kyllä ollut mitään valittamista.
Pitäs vaan tässä päättää mitä tekee nykyprojektin jälkeen. Siihen on kyllä jo kamat hommattu. Tremolohevikirves vai akustiskitti. Kahlerin talloja näemmä taas ruvettu tekeen. Vois olla hieno semmone.
Juzzu
26.01.2005 11:01:59
Juu mullekin tuli uus kuvasto. Kyllä ne tietää minne sitä huumetta kannattaa tuputtaa.

Hmm.. Tuleekohan nuo kuvastot tuolta nopsasti vai pitäisköhän mun lainata sun kuvastoa.. :o)
poppamies
26.01.2005 11:30:23

Hmm.. Tuleekohan nuo kuvastot tuolta nopsasti vai pitäisköhän mun lainata sun kuvastoa.. :o)

Niin, joudutte joka tapauksessa "lainaamaan" niitä luetteloita tulevaisuudessa.
Tilasin itse luettelon sieltä joitain vuosia sitten. Varsinaisen tavaran tilaamisen hoidin kutenkin "kimppatilauksena" Landolan kanssa.
Tästä syystä luettelon lähettäminen minulle loppui n. kahden vuoden päästä koska en tilannut sieltä mitään...
"G-strings are for strippers"
Tim
26.01.2005 11:39:02

Nettisivuilta ne tavarat parhaiten näkee, ja sen kautta se tilauskin varmaan kannattaa tehdä. Voin toki ottaa maanantaina lehden mukaan.
Juzzu
26.01.2005 11:42:39
Nettisivuilta ne tavarat parhaiten näkee, ja sen kautta se tilauskin varmaan kannattaa tehdä. Voin toki ottaa maanantaina lehden mukaan.

Toki netin kautta mutta taitaapi siinä lehdessä olla romppeita enemmän kuin mitä netin kautta voi katsella...? Tai sitten olen vain katsellut huonosti! :o)
Tim
26.01.2005 11:55:05

Toki netin kautta mutta taitaapi siinä lehdessä olla romppeita enemmän kuin mitä netin kautta voi katsella...? Tai sitten olen vain katsellut huonosti! :o)

Ei siinä lehdessä yhtään enempää pitäis olla. En ainakaan ole huomannut. Jotain lehdessä on tosin esitelty kahteen kertaan kun siinä on ne 'uutuudet' alussa. Mutta on netissäkin tuo new items -sivu. Joskus noissa katalogeissa oli kai jotain trade secret osioita, mutta ei taida nykyään paljoa olla. Ne vanhat on kerätty kirjoiksi joita he myyvät. Netissäkin jotain niitä on kerätty: http://www.stewmac.com/tradesecrets/
Juzzu
26.01.2005 15:32:53
Woehan bögäle!

"Flammable! Cannot ship by air or outside the USA."

http://www.stewmac.com/shop/Binding … e,_black/Black_Plastic_Binding.html

Tarkoittaako tuo sitä ettei ilmakuljetuksia eikä USA:n ulkopuolisia kuljetuksia..?!?!??
Löytyyköhän suomesta mustaa reunalistaa...
Tim
26.01.2005 15:41:10

Ai perkule. Just ovat ton menneet muuttamaan. Sain tota listaa tilattua viimeks. Oli flammableks pantu vaan toi binding cement. Pitää ettiä uus toimittaja noille sitten kun taas tarvii. Eikä parane hutiloida liikaa nykyisten asentamisessa.
spyykko
26.01.2005 15:51:30

Pitää ettiä uus toimittaja noille sitten kun taas tarvii.

Eikös Rockingerilta saa? (Juu, ei oo Suomesta, mutta EU-sisämarkkinoilta kuitenkin)
Ite olis taas tarvinnu tehdä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)