Aihe: Potikoille hienot nupit
1
Zeni
25.01.2005 17:14:24
Mistähän löytyy hienoimmat nupit potikoille. Siis vahvistimeen ja pedaaliin. Mieluusti hopeiset/kulta tai tollaset "Marshall" nupit. Uraltone, SP-elektroniikka, Bebek ja Kouluelektroniikka köntätty läpi. Mielellään nettikauppa tai sitten 02-alueella.
Miikathebest
25.01.2005 17:40:48

Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
ezki82
25.01.2005 18:33:25
noi spelektroniikan kullatut dome nupit ovat ihan suolesta... omaan keppiin vaihdoin semmoset kuukaus sitten ja volumeknobista on kultaukset rapissu jo maahan...
Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen!
Juzzu
25.01.2005 18:35:10
noi spelektroniikan kullatut dome nupit ovat ihan suolesta... omaan keppiin vaihdoin semmoset kuukaus sitten ja volumeknobista on kultaukset rapissu jo maahan...

Häviää se kultais näpsäkästi kaikista muistakin kullatuista osista.
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
Zeni
25.01.2005 22:29:56
marshall nupit
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_marshall_mrv4_prodinfo.html

Löytyyköhän noita tästä maasta ? Muuten kuin irroittamalla Marsusta. Täytyy muuten "tyytyä" SP:n nuppeihin.
fox
26.01.2005 00:12:06

Häviää se kultais näpsäkästi kaikista muistakin kullatuista osista.

Japsi-ja kaukoidän kitaroitten osien kultaus on ollu iän kaiken herkkää hupenemaan..
Uudelleenkultaus, mikäli katsoo tarpeelliseks, onnistuu suurelle osalle kyllä, hinta riippuu tehtävän suorittajasta ja toki siitä, millä ne päällystellään..sanomattakin on selvää, että ihan muutaman mikron vahvuinen 24 kt. oikee kultaus maksaa hieman.. mutta eipä kulu ja on upea se. ;)
Juzzu
26.01.2005 07:45:58
Tuskin nyt laatukamoista kuitenkaan ihan äkkiä... Huolestutti vaan toi sun kommenttis kun oon omaan projektiin miettiny kultasia gotohin hardwareja (virittimet, floikkari) Kannattasko sitten miettiä jotain muita vaihtoehtoja?

Nooh, kyllä mäkin olen laittamassa Gotohin kultaisia osia, muttei mua nyt niin haittaa jos ne sitten soittamalla kuluu. Minkäs teet ;o)
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
ezki82
26.01.2005 11:35:24
Löytyyköhän noita tästä maasta ? Muuten kuin irroittamalla Marsusta. Täytyy muuten "tyytyä" SP:n nuppeihin.

Jos ei löydy niin ei muutakuin pistätte muusikkotovereiden kesken kimppatilauksen thomannille... Tai sitten paikallinenkin musaliike varmaan saisi noita jostain tilattua
Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen!
lexa53
26.01.2005 12:44:53 (muokattu 26.01.2005 12:47:30)

Löytyy: www.musaporssi.fi -> tuotteet -> sähkökitaran tarvikkeet -> Potikan nuppi Marshall PK23 hinta 1eur/kpl

Myyvät myös postimyyntinä (ja näköjään halvemmalla kuin Thomann).
K100#9
fox
26.01.2005 14:20:16

Nooh, kyllä mäkin olen laittamassa Gotohin kultaisia osia, muttei mua nyt niin haittaa jos ne sitten soittamalla kuluu. Minkäs teet ;o)

Gotohin kultauskin kyllä hupenee, mutta hallitusti, ainakin niistä "paremmista".. Eli siitä tulee ajanmyötä semmonen kullankellertävä... Ilmeisesti, näin sano kultaseppä, tuolla idässä on tuo kultauksessa käytettävä liuos pitoisuudeltaan jotain muuta kuin esim. eurooppalaisilla (Schaller) tai jenkeillä (esim. Kluson, Grover) tai sitten pohjustus on eri tavalla tehty. Itse olen noita japsi/korea-osia elektrolyytti-kullittanu Lahdessa..
Että ei sen takia tarvitse kullatuista osista luopua, Gotoh G-brand virittimet on pitäny 6 vuotta pintansa hyvin, miitä nupeissa on hikoilutuotteiden joita ei ole tullu pyyhittyä, aiheuttamaa himmentymistä.
javia
26.01.2005 14:50:43
Tilasin marshall nupit ( eli se perinteinen musta/kulta) topsoundista. www.suomalainensoitinkauppa.fi.
zorro
26.01.2005 15:44:57
Tilasin marshall nupit ( eli se perinteinen musta/kulta) topsoundista. www.suomalainensoitinkauppa.fi.

www.suomalainen-soitinkauppa.fi ?
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään:
Fortune
30.01.2005 17:06:25
Minun 26-vuotiaani kultaukset ovat ihan hyvässä kuosissa, mutta tietysti ne näyttävät 26-vuotiailta.

Tiedä sitten, miten niitä siellä Ameriikanmaalla on silloin tehty, mutta hyvin ovat säilyneet. Patinaa on vähän, mutta sillai sopivasti.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)