Kyllä Konan teki sen taas. Mie tykkäsin. Muilla enemmän kokemuksia kokoonpanosta? If it´s too loud, you´re too old! |
lede 26.01.2005 09:35:27 | |
---|
mä en nähnyt tota. Olen juuso. |
weelie 26.01.2005 11:32:28 (muokattu 26.01.2005 11:35:50) | |
---|
Ihan hauska James Brown -pastissi. Ei nyt mikään elämää suurempi kokemus ollut alkuperäisiin verrattuna. Kun itse kerran olin Conanin yleisössä, bändinä oli joku silloinen lista rock-bändi, joka taisi kadota sen levyn jälkeen. Hyvä musaa silti. Mutta saisi se house-bändi revitellä kauemmin (ja ei tarvitsisi tsuumailla sitä rumpalia alituiseen, ei meinaan ole kovin sharmantti äijä). Ajattelinpa taas eilen, että pitäisi ottaa yhteyttä ohjelmaan ja pyytää että Conan itse soittaisi joskus kitaraa bändin mukana ohjelmassaan, kun kuulemma on hänkin ihan hyvä harrastelijakepittäjä. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Hesrock 26.01.2005 20:30:55 | |
---|
Katsoinpas, loistava, ihan kuin jostain Blues Brothersista tms. ku se mies siinä alussa puhu että tämä nainen sitä ja tätä...Olikohan voxin wahi kitaristilla? Hyvä kylä oli |
Hesrock 26.01.2005 20:32:23 | |
---|
Ihan hauska James Brown -pastissi. Ei nyt mikään elämää suurempi kokemus ollut alkuperäisiin verrattuna. Ajattelinpa taas eilen, että pitäisi ottaa yhteyttä ohjelmaan ja pyytää että Conan itse soittaisi joskus kitaraa bändin mukana ohjelmassaan, kun kuulemma on hänkin ihan hyvä harrastelijakepittäjä. Pääsispä itekki kattoon paikan päälle. Iloinen yllätys muuten että Conan soittaa skittaa |
reijoteppo 26.01.2005 20:53:28 | |
---|
Conanin kitaristi Jimmy Vivino on pärkkeleen kovettu zappa. |
pira 26.01.2005 21:16:07 | |
---|
Onhan se Conan soittanut kitaraa shoussaan muistini mukaan. Taisi olla Bruce Springsteen bändeineen paikalla ja se oli joku joulushow. Conan komppas takarivissä jne. Ei uskaltanu ottaa sooloa ;).. |
weelie 26.01.2005 23:07:01 | |
---|
Conanin kitaristi Jimmy Vivino on pärkkeleen kovettu zappa. Soittaa yhdellä Hupertti Sumlin levyllä, joka mulla on. Ihan hyvä bluusplatta. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
reijoteppo 26.01.2005 23:40:56 | |
---|
Soittaa yhdellä Hupertti Sumlin levyllä, joka mulla on. Ihan hyvä bluusplatta. Jep. Näin on. |
Socialite 27.01.2005 12:38:27 | |
---|
Soittaa yhdellä Hupertti Sumlin levyllä, joka mulla on. Ihan hyvä bluusplatta. Soittaa myös yhdellä Shemekia Copelandin levyllä! Tais olla Wicked. Are you reeling in the beers? |
Marlowe 28.01.2005 09:30:36 | |
---|
Mutta saisi se house-bändi revitellä kauemmin (ja ei tarvitsisi tsuumailla sitä rumpalia alituiseen, ei meinaan ole kovin sharmantti äijä). Hei, eipäs nyt aleta... Nyt puhutaan sentään E-Street Bandin Max Weinbergista! = ) Conan O'Brienin housebändissähän on mukana myös vitsien kohteeksi päätynyt Richie "La Bamba" Rosenberg, joka on soittanut Southside Johnny & The Asbury Jukesissa. Mainio bändi sekin. Pidän erityisesti "I Don't Want to Go Home"- pitkäsoitosta. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
weelie 28.01.2005 15:14:10 | |
---|
Juu olen kyllä Ashbury Jukesini ja E-Street Bandini kuunnellut. On mulla joku Clarence Clemonsin soololättykin vinyylinä jossain... Mutta silti, Kevin Eubanks kautta Branford Marsalis (Tonight Showssa) oli/on paljon mielenkiintoisempi heppu. Mutta tietysti oli/on show itsessäänkin korkeaprofiilisempi. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rattledad 28.01.2005 15:20:31 | |
---|
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
atimoc 30.01.2005 15:01:55 | |
---|
Onhan se Conan soittanut kitaraa shoussaan muistini mukaan. Taisi olla Bruce Springsteen bändeineen paikalla ja se oli joku joulushow. Conan komppas takarivissä jne. Ei uskaltanu ottaa sooloa ;).. Ja aika vasta tuli Subilta shöy, jossa Conan soitti John Mayerin kanssa kitaraa siinä persoonallisessa tuutulauluosiossa. Yleensähän Conan vaan laulaa/hyräilee siinä. Tervetuloa mehtään tääll' on ihan hirveetä. |
M.i.k.key 31.01.2005 00:50:03 | |
---|
Väittääkö joku että Max ei ole charmantti??? Herrasmies ja mahtava karisma. Myös kerrassaan loistava sketsinäyttelijä Mä lopetan nää hommat! |