Aihe: bassot vaahtera otelaudalla?
1 2 3 4 5 6 7 8
mr.bungle
25.01.2005 12:35:42 (muokattu 25.01.2005 12:38:00)

Onkos tämänsorttinen keskustelu nyt sitten täällä ihan korrektia?

Antakaa sen Niskiksen nyt olla jo.

Tämä ainakin selittää mystisen loan niskaan heittämisen mitä täällä tapahtuu.
bassolla hanuriin
absqua
25.01.2005 12:41:35
Mun mielestä on jos poika saa kymmenillä tuhansilla leluja..

Eiköhän nuo leluasiat ja veroasiat ole ihan jokaisen perheen omia asioita. Minkä verran ne asiat meille muille kuuluu? Ei pätkääkään.

Annetaan keltaisen lehdistön tehdä omaa niljakasta työtään omalla tahollaan ja koitetaan me sillä välin pitää m.netissä edes tämä bassopalsta jotensakin inhimillisenä paikkana. OK?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
mr.bungle
25.01.2005 12:51:59

Eiköhän nuo leluasiat ja veroasiat ole ihan jokaisen perheen omia asioita. Minkä verran ne asiat meille muille kuuluu? Ei pätkääkään.

Annetaan keltaisen lehdistön tehdä omaa niljakasta työtään omalla tahollaan ja koitetaan me sillä välin pitää m.netissä edes tämä bassopalsta jotensakin inhimillisenä paikkana. OK?

Päh. Liian siloiteltua, kyllä minä vittuilen silloin harvoin kun on syy.
bassolla hanuriin
hemmo
25.01.2005 12:56:20

Sisäpiirille voit ilkeillä, mut jätä se poju rauhaan. Jookos?
Momster-hemmo!
Mikko.R
25.01.2005 13:11:17
No pistänpä omankin lusikkani tähän soppaan.
Mulla on toisena beissinä Billy Sheehan Signature (jossa siis se vaahtera otelauta) ja oon kyllä kovasti tykänny.

Kovin suurta soundi valikoimaa bassosta ei saa jos vertaa esim. aktiivi bassoihin. Tässä on se tietyn tyyppinen soundi eli pitää tietää mitä ostaa ku tällaasen ostaa...tietenkin sitten hommaan tulee mielenkiintoa kun laittaa molempiin Outputteihin kaksi vahvistinta kiinni ja säätää siitä. Hinta taitaa bassolla tosin mennä T. kaupan hinta vähän yli 1000e.
Teijo K.
25.01.2005 13:51:18

Joo, onhan se ihan älyttämän väärin, että tällasellakin ukolla on näinkin laadukkaat lelut ollut niinkuin mie.

Eipä vainen, tolkun puhetta taas kerran siulta.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Karlsson
25.01.2005 14:02:04
Joo, onhan se ihan älyttämän väärin, että tällasellakin ukolla on näinkin laadukkaat lelut ollut niinkuin mie.

Eipä vainen, tolkun puhetta taas kerran siulta.

Siis sää oot laadukas lelu? Eiku...
Jesus built my hot dog!
Incarnation
25.01.2005 15:04:09
rijopu, itekkö rakennat?

...ja kyllä, omakin "vaahteraotelautainen 5-kieli jazz"-innostukseni on lähtenyt Newstedin soittimesta.
Rest in peace Dime
rijopu
25.01.2005 15:47:24
rijopu, itekkö rakennat?

Joo, ite väkerrän basson. 5-kieltä vaahteraotelaudalla ja Laklandista mukailtu saarnibadi. Kaula 6:lla ruuvilla kiinni badiin ja musarityyppinen Bartolini takamikiksi ja etumikiksi joku Duncanin yksikelainen. Tallaksi Hipshotin malli, josta saa kielet läpi rungon.

Rakennusprosessin kun osaa, niin ei tee mieli mennä enää kitarakauppaan muuta kuin vaikutteita hakemaan. Jos vaikka kesälle sais kitaranrakennuskurssin pystyyn???
No, se on semmoista suomalaista... kalamies#14 >-)))>
balzary
25.01.2005 15:52:32

Rakennusprosessin kun osaa, niin ei tee mieli mennä enää kitarakauppaan muuta kuin vaikutteita hakemaan. Jos vaikka kesälle sais kitaranrakennuskurssin pystyyn???

pistä ensin "rijopu vastaa kysymyksiin" -thread pystyyn :) talkbassissahan on ton tyyppinen palsta erikseen, vastaajina ken smith ja muita rakentajia.
rijopu
25.01.2005 16:18:11
pistä ensin "rijopu vastaa kysymyksiin" -thread pystyyn :) talkbassissahan on ton tyyppinen palsta erikseen, vastaajina ken smith ja muita rakentajia.

Oman ammattini puolesta mä vastaan kyllä ihan mihin vaan ja rakentelen ihan mitä vaan ja vetelen vaikka posliinin maalaus- tai munatemperakursseja. Mutta en mä sentään mikään Ken Smith ole. Tai jos olisin niin pyörisinkö kärppänä täällä Mnetissä!?!
Enkä mä ole mikään Soitinrakentaja isolla Ässällä tai jos olisin niin veistelisin tällä hetkellä hauenleukaluusta kannelta sen sijaa että olisin täällä häärimässä. Olen vain nikkarimies isolla Ännällä.
No, se on semmoista suomalaista... kalamies#14 >-)))>
ozmo
25.01.2005 16:20:42
2075 dollaria on jenkkilän hinta kovan kotelon kanssa.

Ja tohon sit vielä tullit ja lähetyskustannukset, vai?
losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen!
absqua
25.01.2005 16:41:42

Kyllä hyvän syyn kirvoittama pikku vittuilu nasevasti ajoitettuna sopii kuin nyrkki silmään, en minä sitä. Vittuiluhan on suomalaista kansanperinnettä parhaimmillaan.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Niskamies
25.01.2005 18:08:15
Ja tohon sit vielä tullit ja lähetyskustannukset, vai?

Käyn hakemassa.
Meitsi on meshissä.
Teijo K.
25.01.2005 19:04:50

Joo, ite väkerrän basson. 5-kieltä vaahteraotelaudalla ja Laklandista mukailtu saarnibadi. Kaula 6:lla ruuvilla kiinni badiin ja musarityyppinen Bartolini takamikiksi ja etumikiksi joku Duncanin yksikelainen. Tallaksi Hipshotin malli, josta saa kielet läpi rungon.

Jeh, tavallaan noin. Pitäisi taas ehtiä joku pumpsutin rakentamaan. Havahduin justiinsa, että minullahan ei ole nauhatonta sbassoa ollenkaan tällähetkellä. Eipä kyllä juuri rahaa osiinkaan. No, ehkä tässä vielä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Teijo K.
25.01.2005 19:05:36

Siis sää oot laadukas lelu? Eiku...

Oho, froidilainen lipsahdus. Ihan kuin avovaimoni sanomana.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Johnny Buzz
25.01.2005 20:59:19 (muokattu 25.01.2005 22:07:31)

Käyn hakemassa.

Tullit ja verothan siihen joka tapauksessa tulee. Ellei sitten halua harrastaa veronkiertoa ja väittää, että basso oli jo mukana lähtiessä.
www.soulstab.com
Soulstab live @ Turkoosi 14.1.2005 w/ the Booby Prize
Teijo K.
25.01.2005 21:04:56

Tullit ja verothan siihen tulee joka tapauksessa tulee. Ellei sitten halua harrastaa veronkiertoa ja väittää, että basso oli jo mukana lähtiessä.

Pidetään peukkua että kukaan meistä ei ole tullissa töissä. Mie en, opsikelen.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
M.Hanski
25.01.2005 21:15:42
Käyn hakemassa.

Hihi, ja kuten jo todettiinkin, pahimmassa tapauksessa maksat lentoliput, alvit ja tullimaksun.

Jos olet viemässä jotain ritsaa sinnepäin, älä sitten hyvä poeka ainakaan lähtötullaa sitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)