Aihe: tyttö joka käyttää poikien vaatteita ja toisinpäin. Mielipide?
1 2 3
Musahullu
25.01.2005 18:49:21
Mitä mieltä ootte tytöistä, joilla on poikien housut ja löysä huppari päällä?

Entä pojista jolla on sit tosi tyttömäisiä vaatteita?

Mun mielest kaikki on ok. Mut mitä te ootte mieltä?
Penasol
25.01.2005 23:46:53

Minulla on melkeinpä kaikki vaatteet sellaisia, joita voisi kumpikin sukupuoli käyttää helposti. No ehkä miespuolisille saattaa jotain sanallista myllytystä tulla ääriamiksilta ja -konservatiiveiltä. Hameet on kyllä niin kunnollisia, että voisi joskus päälleen vetää jos vaikka viitsisi. Varsinkin festarivaatetuksena toimisi, ei pallit kylpisi hiessä.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
ava
26.01.2005 10:20:58
Noh, riippuu ihmisestä. Minusta ainoa pojille sopiva "tyttöjen vaate" on hame. Eikä sekään sovi aina.

Tytöt nyt voi periaatteessa käyttää mitä vaatteita tykkää, vaikka sitten niitä lökäpöksyjä sun muita. Tosin aika harvalle tytölle sopii pilottitakki. :) Tuskinpa kenellekään.
le grand noir
26.01.2005 11:15:22
Hameet on kyllä niin kunnollisia, että voisi joskus päälleen vetää jos vaikka viitsisi. Varsinkin festarivaatetuksena toimisi, ei pallit kylpisi hiessä.

Varo vain, ettei ala seisomaan :D
Useimmat hameet on aika löysiä siltä kohdalta ja näin nousee ylöspain aika helposti.
CMX - Ei yksikään
Pitkavirta
26.01.2005 11:56:22
Hehe. Taas vitun turha thread mut vastataan nyt kuitenkin.

Mä en oo ikinä miettiny onko joku vaatekappale suunnattu 'tytöille' vai 'pojille', jos se näyttää hyvältä MUN päällä. Mä en osta vaatteita joillekin ahdasmielisille homofobisille persenaamoille, vaan itselleni.

Sitäpaitsi monet tytöt tykkää jostain syystä meikkaavista ja 'naisten' vaatteisiin pukeutuvista pojista.

Ainut syy käyttää oman sukupuoleni edustajille suunniteltuja vaatteita on niiden istuvuus; tyttöjen housut usein puristaa väärästä paikasta. :)
Vituttaa välillä vaan kun kundeille tehdään niin mielikuvituksettomia vaatteita, kun taas mimmit saa vaikka mitä luomuksia, ja edullisemmin.
there's only one colour
the colour of human skin
different shades of darkness
are frightening only the weak
konehes
26.01.2005 14:10:13
Entä pojista jolla on sit tosi tyttömäisiä vaatteita?

No rintaliivit on jo siinä rajoilla, että viitsiskö pitää.. Ei ainakaan kovin monella oo tarvetta..
Leper Messiah
26.01.2005 15:38:51
ok munsta. itelläkin on ''tyttöjen housut''
No matter how beautiful girl is, she still shits
Wolffie
26.01.2005 17:18:05 (muokattu 26.01.2005 17:19:03)
Mulla on leopardikuvioiset sukkahousut.. Kaveri löytäny kirpparilta eurolla ja anto mulle :) .. aika rok on kyl, leikkasin vaan päät pois et nää on nyt kunnon kasaritrikoot :p

Ja tuohon kysymykseen niin mielestäni ei sillä niin väliä, ehkä siinä menee raja jos poika alkaa käyttämään hameita tms (sukkahousuista valmistetut trikoot on rok).
Liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia
Dutteri
26.01.2005 19:22:14
Kyllähän tuolla vaatekaapisas noita "miesten" vaatteita löytyy. Kravaattia ja hattua ja sellasia. Kyllä munsta on ok jos näyttää hyvältä tyypn päällä. En minä edes ajattele onko se tyttöjen vai poikien vaate.
Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli?
...And Justice For All
26.01.2005 19:27:20

Vituttaa välillä vaan kun kundeille tehdään niin mielikuvituksettomia vaatteita, kun taas mimmit saa vaikka mitä luomuksia, ja edullisemmin.

Tää on muuten totta. Täytyy joka vaatetta oikeen hakemalla hakee prkl! :)
...And Justice For All
Jani The Rock
26.01.2005 19:40:52

Transvestiitit on ihan jees.
The road never ends for me, kid.
pehko
27.01.2005 08:42:12
aivan sama...porukka pitää semmosia vaatteita, kun niitä itteään huvittaa....
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Phobophile
27.01.2005 11:52:57
Jos vaan hyvältä näyttää niin ei kai siinä mitään.
Iha vitu äkäne
hanuristi
27.01.2005 12:43:14
Ainoat hyvät housuni ovat miesten.Paidoista suuri osa myös, tosin niitä sitten tulee pienennettyä itelle sopiviksi.Emmie oikeastaan mieti tämmösiä juttuja, enkä oikein osta vaatteitakaan.
Fuck off wankers!The british are coming!
IHKK #1 , MEKKALA #6
kilju
27.01.2005 13:47:54
Minusta tyttöjen ei pitäisi käyttää vaatteita. Varsinkin, kun vaatteiden ostaminen usein tukee monikansallisiariistofirmoja.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
Musahullu
27.01.2005 15:19:58
Aika moni on sitä mieltä, et se on ihan sama mitä joku käyttää ja se on jokasen oma asia, mut silti kadulla tulee aina suunsoittajii vastaan!!!
wiikari
27.01.2005 21:01:44
mun mielestä kyl tytöt voi käyttää poikien vaatteita, mut pojilla tyttöjen vaatteet on jo mautonta. kyllähän sitä joskus tulee itekin käytettyä jotain löysempää hupparia... mut se on jokaisen oma asia! ;)
häh? en tajuu..
haljainen
27.01.2005 21:25:27
mun mielestä kyl tytöt voi käyttää poikien vaatteita, mut pojilla tyttöjen vaatteet on jo mautonta. kyllähän sitä joskus tulee itekin käytettyä jotain löysempää hupparia... mut se on jokaisen oma asia! ;)

Mitä mautonta siinä sitten on? Minun mielest semmonen perus farkut, pilottitakki,lippis ja lyhyet hiukset on mautonta jos jokin.

Rajansa on kyl kaikilla, että en ehkä jotain hametta pistäisi päälleni, mutta useimmiten naisten/tyttöjen vaatteet ovat paljon siistimpiä kuin nuo perus juntti kuteet missä ei ole mitään mielikuvitusta
kassper
28.01.2005 12:07:57

Mulla on ainaki muutamat naisten housut. Ja taitaa olla muutama paitakin. Sopivat päälle paremmin, kun olen tällänen naru :p

En mä jaksa hirveesti kattoo, onko jollain päällä ns. "oman sukupuolen vaatteet" vai ei. Mitä väliä, jos kyseinen henkilö viihtyy. Makuasioita, right?
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)