Aihe: Mistä ihmeestä iso pahvilaatikko?
1 2
Aukikco
25.01.2005 16:27:43

Jeps, tilanteeni olisi siis se, että pitäisi lähettää Thomannille bassokaappi korjaukseen ja siihen tarvitsisi pahvilaatikon joka olisi kooltaan jotain 50x70x50. Mistään ei tunnu löytyvän: Ei ruokakaupoista, ei Anttiloista, ei kodinkoneliikkeistä, postista, f-musiikistakaan. Mitä vittua? Mitä teen? Ranteet auki?
CHIN-GA!
Deep Shadow
25.01.2005 17:34:54
Luulisi noita löytyvän.. Eri asia on vaivautuvatko yritykset oikeasti edes tarkistamaan asiaa. Helpompi vain sanoa, että ei löydy... Mutta aivan varmasti esim. anttilan ja vastaavien varastoihin kamaa tulee tuollaisissa isoissa boxeissa.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Kaneli
25.01.2005 17:44:41

Jeps, tilanteeni olisi siis se, että pitäisi lähettää Thomannille bassokaappi korjaukseen ja siihen tarvitsisi pahvilaatikon joka olisi kooltaan jotain 50x70x50. Mistään ei tunnu löytyvän: Ei ruokakaupoista, ei Anttiloista, ei kodinkoneliikkeistä, postista, f-musiikistakaan. Mitä vittua? Mitä teen? Ranteet auki?

Kiertele van kauppoja. Kyl löytyy.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
author
25.01.2005 18:15:10 (muokattu 25.01.2005 18:15:28)
Joku paketointifirma ?
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
Juzzu
25.01.2005 18:21:54

Käy kysymässä jostain lähialueesi isoja tuotteita tekevästä/ostavasta/hakevasta/tuhoavasta/ihailevasta teollisuuden alan puljusta. Esim. jos vaikka naapurissasi on valtakunnallinen norsujenrakennusvirma. Juu nou...?
Varmaan syntyy aika paljon ylimääräistä laatikkoromua kun tavaraa tulee ja lähtee. Sieltä ilimatteeksi viet sitten poies.
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
saara.
25.01.2005 18:24:16 (muokattu 25.01.2005 18:24:57)

Mitä teen? Ranteet auki?

ois luullu että postissa olis..

mutta ennen ku teet mitään epätoivoisempaa, ostat/dyykkaat paffia tai muutaman pienemmän paffilaatikon ja askartelet-paskartelet itte sopivan kokosen lootan. sivut vaan hyvin jesseteippaat, pitäs toimia.
jätä ne ranteet kuiteski rauhaan.
"Joskus täällä Tampereella tapaa kahdensorttisia ääliöitä, joista tyhmemmät sanoo Dream Theater ja vähän fiksummat ääliöt sanoo Dream Theater King Crimson." -Aerodactev
Degas
25.01.2005 18:34:06
mulla oli kerran ihan helvetin iso pahvilaatikko. Se oli 1.5x1.5X4.0, ainakin. Mä löysin sen Jorvaksen juna asemalta vuonna 95.
depe
25.01.2005 18:38:58
mulla oli kerran ihan helvetin iso pahvilaatikko. Se oli 1.5x1.5X4.0, ainakin. Mä löysin sen Jorvaksen juna asemalta vuonna 95.

Mä kun kanssa ostin 32" töllön syksyllä, niin mulla oli pitkään hemmetin laatikko olkkarissa. Valitettavasti heitin sen menemään.

No leikki sikseen. Toivottavasti laatikko löytyy. Tuon takia vältän tilaamasta/ostamasta Thomannilta/ulkomailta mitään, kun niitä on sitten niin vittumaista lähetellä takaisin, jos tulee probleemia.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Nolte
25.01.2005 18:43:13

Hieno homma!
en laita kun huono käsiala
Mase
25.01.2005 18:49:35
Olisko tietokoneen monitorilaatikko sopivan kokoinen? Niitähän löytyy ainakin alan kaupoista...
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut.
slowdive
25.01.2005 19:40:39
Kirjakaupasta on aina laatikot haettu joka muuttoon.
Bobana
26.01.2005 06:34:50
Käy kysymäs huonekaluliikkeestä. Niillä saattaapi olla sellasia perkeleellisen kokosia lootia.
Tosin eri juttu sitte on taas se että viittiikö sitä kaappia nyt ihan pahvilaatikossa laittaa meneen ja vaikka kuinka toppais niin postin kovakouranen käsittely jättää jälkensä. Olkoonkin nyt sitte vaikka joku UPS tai joku muu.
Ite menisin musaliikkeestä kysymään jotain keissii lainaks tai vuokralle, toki tuohan se taas painoo ja kustannuksia lisää mut ainakin luulis ehjänä sitte tulevan takas.
Mikko/DE
26.01.2005 08:06:28

Hieno homma!

hehhehhehhehhehhehhehhehhe.

Käy jonkun tehtaan pihoilta dyykkaamasta.
Aukikco
26.01.2005 08:53:43

Niinno siis ongelmahan on se et about kaikkialla nekin vähät laatikot jotka saattaisivat tarkoitukseeni soveltua, lentävät puristimeen puolen tunnin sisällä tyhjentymisestä, ja "ei ole tilaa säilyttää, sori" :/
CHIN-GA!
kivi
26.01.2005 09:04:49 (muokattu 26.01.2005 09:06:01)
Mitä ihmeen sellaista korjattavaa on bassokaapissa, joka vaatisi lähetyksen Saksaan..? Ei ymmärrä.

Vahvistin tietysti erikseen, mutta jos kaappi ei toimi, vika on väistämättä elementissä, liittimessä tai piuhassa siinä välillä, ja ne on helppo tarkistaa missä vain.

Mä myös sanon, ettei pahvilaatikko oo mikään riittävä pakkaus. Monta kerrosta paksua pahvia pakkausteipillä kiinni, ennemmin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
hörhö
26.01.2005 09:33:33

Eikö Thomann muuten vaatinut alkuperäistä pahvilaatikkoa?
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Karlsson
26.01.2005 09:39:37
*Vink vink*

Paikallisesta matkahuollosta voi ostaa laatikoita. Löytyy aika isojakin yleensä.

Ihan perseestä on muuten että nykyään ruokakaupat tuhoavat samantien pahvilaatikot. Ainakin S-marketeissa tuntuu olevan ihan sääntö että laatikoita ei anneta kenellekkään vaan prässätään samantien.

Viimeksi kun etsin muuttolaatikoita niin tälläiseen törmäsin...
Jesus built my hot dog!
LHU
26.01.2005 09:53:40
Ei vuodet, vaan kilometrit...
balzary
26.01.2005 11:20:50

gigantista kävin hakemassa oman kombon lähettämistä varten ison lootan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)