Aihe: Keskustelua lippujen hinnoista
1 2
Bonham
25.01.2005 16:05:16
Siirrän keskustelua Konsertti-osiosta tänne..

U2 kiertuuen lippujen hinnat liikkuu luokassa 270 - 300€ laaki!

Tää on jo jotain aivan v*dun naurettavaa! Mihin perustuu moinen hinta, kertokaapas?

Kyseessä tietysti vielä ryhmä, jonka jäsenten ei tarvitsisi eläesään töitä tehdä.. ahne organisatio?

No, firmat saa ostella lippuja ja kestitä arvokkaita asiakkaitaan.. long live rock'n'roll!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Veikko
25.01.2005 16:11:32
Ohoh, Köyhyys pois kehitysmaista-malli? Vai lisää aurinkolaseja Bonolle?
Ou-mai-gaad!
rantanplan
25.01.2005 16:12:41
Rajoitettu kuulijakuntaa, miten muuten voi tulkita.
Harvempi tavallinen taapertaja pistää lippuunsa kiinni moista summaa.
Olen kuulema käsilaukku -ikäinen. Jo.
depe
25.01.2005 16:16:44
Mistäs nuo hinnat revit?

Pitääkin ruveta ehdottelemaan firmalle, että liput tilaukseen, jos U2 tulee Suomeen. Ei ole köyhällä työläisellä varaa.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Bonham
25.01.2005 16:18:15
Mistäs nuo hinnat revit?

Pitääkin ruveta ehdottelemaan firmalle, että liput tilaukseen, jos U2 tulee Suomeen. Ei ole köyhällä työläisellä varaa.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=28&t=82714&o=0&co=0
Errorist
25.01.2005 17:00:02
Ohhoh. Suoranaista ryöstämistä. Noh, boikotoin jo muutenkin U2:a, joten en ole edes menossa heikäläisiä kattomaan. Koskaan. Mieluummin käyn kattomassa halvempia ja parempilaatuisia keikkoja, kuten Zeken keikka Lutakossa. Sillä ei nimittäin hintaa ole pilattu: 6€.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
Bonham
25.01.2005 18:21:45
Päätit sitten siteerailla hevosmiesten tietotoimistoa. No, eipä siinä mitään, jos ei ole parempaakaan tekemistä.

Ja samalla meni sulta päivä pilalle, voi voi...

No, alempaa hintaakin rupes ketjuun tulemaan... yhtä kaikki, edelleen 180€ tuntuu kohtuuttomalta hinnalta.
sormunen
25.01.2005 18:31:42 (muokattu 25.01.2005 18:33:17)
... edelleen 180€ tuntuu kohtuuttomalta hinnalta.

Ja tää hinta oli siis mistä virallisesta lähteestä? Vaiko edelleen sieltä HTT:sta?

PS EDIT: Ei mulla nyt päivä mennyt pilalle, mutta kun nyt itseäsi jonkiin sortin promoottorina pidät, niin voisi olettaa, ettet lankea ensimmäiseen huhuun. Sen kun voi aina myös tarkistaa ennen levittämistä.
Bonham
25.01.2005 19:05:31
Ja tää hinta oli siis mistä virallisesta lähteestä? Vaiko edelleen sieltä HTT:sta?

PS EDIT: Ei mulla nyt päivä mennyt pilalle, mutta kun nyt itseäsi jonkiin sortin promoottorina pidät, niin voisi olettaa, ettet lankea ensimmäiseen huhuun. Sen kun voi aina myös tarkistaa ennen levittämistä.

Ok.

Katoin kaikessa tohinassa, että ukot on hintoja kyselly ja siittä innostuin... en tutkinut itse, my bad!
sormunen
25.01.2005 19:28:56
Ok.

Katoin kaikessa tohinassa, että ukot on hintoja kyselly ja siittä innostuin... en tutkinut itse, my bad!

Nou hätä! Tarjoot Bristolissa bissen, kun seuraavan kerran oon siellä korkeataiteilemassa...
Bonham
25.01.2005 19:30:51
Nou hätä! Tarjoot Bristolissa bissen, kun seuraavan kerran oon siellä korkeataiteilemassa...

Oho? Käytkö siellä?? Onko Quiz On tuttu?

Tulee lievää off topikka...
MV
25.01.2005 22:18:28
Jep...Perseestähän toi on. Ja opiskelijana tässä pitäisi vielä käydä isompia keikkoja katsomassa...

Itselläni yläraja menee jossain siinä kaheksankympin kohdalla. JA SEKIN PITKIN HAMPAIN...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
jazzmies
25.01.2005 22:34:25

Ei voi pitää paikkansa, koska Ruotsissa A1-kuntoisuusluokan bändien liput maksavat tavallisesti 400-600 kr. Joku on jossakin kirjoittanut sitä hevonp****aa.
Bonham
25.01.2005 22:35:53
Ei voi pitää paikkansa, koska Ruotsissa A1-kuntoisuusluokan bändien liput maksavat tavallisesti 400-600 kr. Joku on jossakin kirjoittanut sitä hevonp****aa.

Juu, sellanen tais olla homman nimi...

Mitenkä suhtaudutte festarilippuihin verrattuna stadionkeikkoihin? Varsin samassa luokassa liikutaan... 50-60€ helposti?
Jani The Rock
25.01.2005 23:29:29

99 prossaa nykybändeistä on semmosia että mulle sais maksaa ton 200 euroa että viittisin mennä kattomaan. Ja siinäkin tapauksessa pitäs tulla limusiinilla himasta hakemaan ja ostaa vielä kunnon pihvit päälle. Jälkiruuaksi hedelmäsalaattia ja suklaamunkki.
The road never ends for me, kid.
Roger
26.01.2005 04:33:44

Itse ajattelin sijoittaa vappuna Queenin perikunnalle Tukholman keikasta 40-60e, eli erittäin kohtuullisesti verrattuna siihen mitä tulisi vedettyä ko. päivänä alas kurkusta.
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me
-Spade-
26.01.2005 08:08:04
Mitenkä suhtaudutte festarilippuihin verrattuna stadionkeikkoihin? Varsin samassa luokassa liikutaan... 50-60€ helposti?

Mieluummin maksan 50€ festareille kuin stadionkeikalle. Festareille mahtuu kuitenkin aina useita näkemisen arvoisia bändejä ja meininki on stadionkeikkoja parempi.

Tietysti on muutamia bändejä, joiden stadionkeikalle maksaa liput mukisematta.
Mongo mogo!
MV
26.01.2005 08:16:01 (muokattu 26.01.2005 08:16:20)
Juu, sellanen tais olla homman nimi...

No ennemmin maksan festarilipusta 60 esim. Tuskan kolmenpäivän setti taitaa maksaa joku ton verran...Kuitenkin kolme päivää hyviä bändejä ja yleisestikin parempi fiilis...

Sitten jos lasketaan kaikkien kolmenpäivän esiintyjien omien keikkojen yhteishinta niin hinta/laatusuhde on vallan mainio...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Leikari
26.01.2005 08:59:29 (muokattu 26.01.2005 08:59:49)

kaveria siteeraten: jos se on hyvä niin hinta on vain köyhien ongelma

viime vuoden Metallica -konserttiin myytiin liki tuon hintaisia firma-paketteja so. buffet-pöytätarjoilu kuohuviinilasillisella & kuljetus konserttipaikalle ja pääsylippu. Olisiko tuo saman tapainen paketti?

se nyt vaan on niin, että rock on etabloitunut - kaikenmaailman markkinointimerkonomit ja mainostoimistoihmiset + tylsemmätkin insinöörit täyttävät kavereineen stadionit ja jäähallit - siinä sitä rock´n roll -kapinaa ;-)

periaatteessakaan en ole ketään näitä direstraits-metallica -sarjan urpoja vienyt kuuntelemaan - tyypit, jotka kuuntelevat radio novaa autossa eivät ymmärrä oikeasti edes noiden päälle!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)