Aihe: No Shame rokkaa!!
1
rather be dead
02.03.2003 17:10:41
Ihan OK pändi, mutta ehkä hieman liian poppis kamaa miun makuun. Rehellistä meininkiä ja levytkin halpoja, tupla-cd 5-6 euroa.
"I could have died with you"
Blenderhead
03.03.2003 12:15:50

No onhan se ihan ok, mutta en oikein jaksanu kuunnella sataa kertaa sitä levyä läpi. Eikä oikein meinigissä parjää esim. Wastedille.

Yks biisi jäi vähän ihmetyttämään. Olikoha sen nimi "Can't Say Love On Punk-CD" tai jotain. Ensinnäkin tuo biisn nimi on vähän kummallinen ja toisekseen nehän sanoo siinä levyllä love useampaankin kertaan. Hoho!!

Joo, se siitä....
The world won´t stop.
rather be dead
03.03.2003 13:27:22
Eiku se piisi "Lovepunk" kertoo siitä et punk cd:llä ei sais sanoa sanaa rakkaus jos haluaa uskottavuutta tai jotain. Ja toi kohta menee silleen et "Our producer says: -You can't say love on a punk cd" ja sit se jatkuu jotenki et fuk juu we are lovepunk tai jotain. Toivottavasti tajusitte :)
"I could have died with you"
Maisteri
03.03.2003 14:16:51
Yks biisi jäi vähän ihmetyttämään. Olikoha sen nimi "Can't Say Love On Punk-CD" tai jotain. Ensinnäkin tuo biisn nimi on vähän kummallinen ja toisekseen nehän sanoo siinä levyllä love useampaankin kertaan. Hoho!!

Näppärää ironiaa. Mukavasti piikitellään ahdasmielisiä uskottavuussääntöjen laatijoita.
Blenderhead
03.03.2003 16:06:48

Eiku se piisi "Lovepunk" kertoo siitä et punk cd:llä ei sais sanoa sanaa rakkaus jos haluaa uskottavuutta tai jotain. Ja toi kohta menee silleen et "Our producer says: -You can't say love on a punk cd" ja sit se jatkuu jotenki et fuk juu we are lovepunk tai jotain. Toivottavasti tajusitte :)

Sorry...Muistin sen biisin sitte ihan päin helvettiä, mutta ei se mitn. Kiitos korjauksesta.
The world won´t stop.
PekkaRii
29.08.2003 17:04:55
No niin nyt haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä tästä loistavasta punk-bändistä.. Itse juuri perjantaina olin niitä livenä tsekkaamassa ja sitten ostin niiden levynkin. Todella hyvää meininkiä oikein kunnon vanhan ajan punkasenteella. On hoilotuskertosäettä ja kunnon mäiskettä. Juuri tällaiselta punkin pitää kuulostaa silloin, kun se tehdään oikein. Kannattaa ihmiset tsekata tää bändi jos sitä ei ole vielä tullut tehtyä.

Tuossa viimetalvena olivat Tavastialla soittamassa ennen Sweatmasteria. Ei kyllä minuun uponnut. Putosi jotenkin "skeittipunkin" ja "raivopunkin" väliin, olematta oikeen mitään.
Näytti kyllä ihan asialliselta, ainakin se laulaja. Suht.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
No rokkaa todellakin prkl! Jokunen kerta tullu nähtyy se livenä ja aina on ollut ihan sikamainen meno, vaikkakaan ei ehkä ihan Wastedin tai Endstandin vertainen kuten joku tuolla sanokin. Kuitenkin bändi ihan vailla vertaa! Ton uuden lätynkin vois hommata.
mä oon mie
el Bastardo
30.08.2003 17:54:13
No Shame on parin vuoden ajan meikäläistä rokannut ihan kohtuullisen hyvin. Schpunk!- ja Rebound for glory -cd:t on tullut hommattua ihan bändin jäseniltä itseltään tilaamalla. Eivät muuten kovin paljoa kustanna - Schpunk! maksoi 20 FIM ja RFG-tuplakin vain jotain kuutisen euroa. Harmi kun eivät myy paitojaan kuin keikoilla, tahtoo oman Lovepunk movement -asusteen!
Se mikä ei tapa, ahistaa.
mongoloidi
30.08.2003 18:42:26
Ostin itse joskus tuon SCHPUNK levyn ja se oli ihan OoKoo tavaraa.Ainoa asia joka välillä vaivaa on se Sampsan(vocals) ääni.Se on vaan välillä jotenkin liian "teinimäinen".
Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa.
PuNkKi
31.08.2003 02:45:32
Onhan No Shame ihan kunnon bändi ja suht hyvää
punkkiakin jätkät veivaa.. et eipä siinä mitään..
kerran olen livenä nähnyt ja silloin toimi ainakin.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Näkä
01.09.2003 09:39:35
Loistava bändi! Paras kotimainen punk-bändi tällä hetkellä mun mielestä.
Olen nähnyt useita keikkoja, ja aina ne jaksaa innostaa. Ja keikat saattavat olla keskenään kovastikin erilaisia, esimerkkinä vaikkapa joku Oranssin hc-keikka, tai Tavastialla soitettu enempi poppi keikka.
Bändiä katsellessa tulee aina hyvälle tuulelle (vaikkakin laulavat useasti vakavista aiheista), vähän niinkuin aikoinaan Jalla Jallan keikoilla (muistaako kukaan?)

Kuunelkaapa muuten uusimman levyn viimeinen biisi, Thanx, huh, mulla tulee aina kylmät väreet siinä kuiskaus kohdassa.
Leppis
01.09.2003 13:08:52
No Shame on live bändinä loistava! Meininki keikoilla on uskomaton. Levyistä mielestäni Schpunk on oikein hyvä, uudemman tuplankin omistan mutta se on vielä vähän tutustumis asteella.
*yks vitun päivänsäde*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)