Aihe: Putki pre-amppi
1
Kitarasankari
01.03.2003 20:00:23
Sanokaapas joku hyvä ja mielellään halpa putki etu-aste, kun tuo g.a.s. on taas päässyt yllättämään. tuo h&k:n tubeman on vähän pyörinyt mielessä. tossa tubemanissa on kai joku kaiutinsimulaatio, saako sen pos päältä koska itselleni se on tarpeeton. Pistetäänkö toi etu-aste efektilenkkiin, näin olen kuullut. ongelmana vain on että vahvistimesta ei löydy lenkkiä. pitääkö teettää lenkki?
Pulla on inspiraation lähde...
Dumb
02.03.2003 02:15:28

Pistetäänkö toi etu-aste efektilenkkiin, näin olen kuullut.

Jos aiot käyttää erillistä etuastetta jonkun vahvistimen (sis. etu- ja päätevahvistimen) niin efektilenkin paluuseen tuo ulkoinen etuaste olisi ehkä fiksuinta liittää. Tällöin siis ohitetaan vahvistimen oma etuaste ja käytetään ainoastaan päätettä (ja kaiutinta jos kyseessä on combo).
Lennu
02.03.2003 13:38:31

Mulla on toi H&K Tubeman. Siinä on kaksi outputtia: Toinen kaiutinsimuloinnilla ja toinen ilman. Mä oon käyttänyt sitä ilman olevaa kytkettynä Fender pro185 combon efektipaluuseen. Hyvin toimii.

Oikeastaan se kaiutinsimulointi on aika turha. Äänittäessäkin paras tulos tulee siitä pelkästä linjalähdöstä.

Ja kolme kanavaa: puhdas, komppisärö ja preesensisäädettävä särö. Puhdaskin on aika hauska yliajettuna.

Ja halpa.
www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills"
Lennu
02.03.2003 16:28:26 (muokattu 02.03.2003 16:29:37)

saako tosta kunnon lead/soolo säröö jos vaikka heivais muut säröpedaalit pois vai tarviiko jotan pedaalia boostiks?

En oo ainakaan ite tarvinnut buustia. Ihan mättömeininkiäkin saa, kunhan kitaran mikeistä löytyy huutia. Ei tosin kannata myydä niitä erillispurkkeja, kandee niidenkin kanssa kokeilla.

Edittiä : tai oon mä Boss CS3 kompuraa siinä edessä joskus käyttänyt.
www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills"
Kitarasankari
02.03.2003 16:33:09

En oo ainakaan ite tarvinnut buustia. Ihan mättömeininkiäkin saa, kunhan kitaran mikeistä löytyy huutia. Ei tosin kannata myydä niitä erillispurkkeja, kandee niidenkin kanssa kokeilla.

Edittiä : tai oon mä Boss CS3 kompuraa siinä edessä joskus käyttänyt.

joo toi kompura multa löytyy ja eequullakin varmaan saa aika paljon muokattuu sitä saundia.
Pulla on inspiraation lähde...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)