Aihe: Ammattimuusikot katoavat tanssipaikoilta..
1 2 3
Irti Humpasta
28.02.2003 08:38:32

Onko sulla levyllistä Markku Hyytiäisen sävellyksiä? Huimaa kamaa!!

Löytyy... Eini Tolosen laulamana.... esim. eräs suosikeistani laulu: Suklaata on elämä
.... Onkohan jo Irti Humpasta RY -perustettu?....
Irti Humpasta
28.02.2003 08:47:40

Paanko vielä smokkitakin ja shortsit jalkaan???
Must tuntuu että me ei varmaan niin h...in kaukana olla ajatuksellisesti mut mä en vaan tajua miksi sä "dissaat" tanssikeikkoja. Itse en vähään aikaan oo tanssikeikalla ollut mut se ei oo musta kiinni.Tuntuu itseasiassa vähän orvolta kun ei kysellä .No toivottavasti puhelin vielä joskus soi. Mulla on tällä hetkellä kyllä ihan just niitä "muita" keikkoja,ett ei tässä hätää ole.
Mut noin niinku yleensä niin eihän MITÄÄN keikkoja voi tai tule "dissata",joka keikasta oppii,saa rahaa,tai on hauskaa.Tai vaikka löytää naisen tai jotain....Ihan mitä vaan,iloisin terveisin Neljä Ruuvia a.k.a Pästori

Ymmärrän pointtisi. Ehkä itselläni vaan kilometrit tuli täyteen.
Kapteeni
28.02.2003 15:14:36
Meinasin ensin vastata ihan pahasti. Mutta kun luin enemmän nimimerkki Irti Humpasta kirjoituksia ja tajusin kuka tämä nikki oikeasti on niin sanonpa vaan että hyvän muusikon on tanssilavat menettäneet jos IH ihan tosissaan olet siirtynyt päivähommiin. Tuun moikkaamaan keikalla sitten kun olet vähin äänin palannut humppalavoille takaisin!
Humppaa tai kuole!
OK
28.02.2003 15:36:23
Meinasin ensin vastata ihan pahasti. Mutta kun luin enemmän nimimerkki Irti Humpasta kirjoituksia ja tajusin kuka tämä nikki oikeasti on niin sanonpa vaan että hyvän muusikon on tanssilavat menettäneet jos IH ihan tosissaan olet siirtynyt päivähommiin.

Joo. Silloin mä olen nähnyt ja kuullut tuon " Irti Humpasta " tyypin soittavan ,silloin kun hän oli Tapsan bändissä. Taidokas ja ammattitaitoinen muusikko ... täytyy myötää. Tosin ei kai T.K:n bändiin huonoja muusikoita huolitakkaan.
Irti Humpasta
28.02.2003 15:55:16

Meinasin ensin vastata ihan pahasti. Mutta kun luin enemmän nimimerkki Irti Humpasta kirjoituksia ja tajusin kuka tämä nikki oikeasti on niin sanonpa vaan että hyvän muusikon on tanssilavat menettäneet jos IH ihan tosissaan olet siirtynyt päivähommiin. Tuun moikkaamaan keikalla sitten kun olet vähin äänin palannut humppalavoille takaisin!

Tuuraamassa saattaa näkyä joskus, mutta muuten ei enää näillä näkymin humppaa vakinaisesti montaa keikkaa.... mikäli päivätöistä saan joskus kenkää, niin sitten voi olla asiat toisin ;)
Teemu Tee
28.02.2003 16:42:16
En aio puolustella kirjoituksia, mutta kieltämättä Teemun muutamista kommenteista "täällä" paistaa lievä itsensä esiin tuominen... ei mitenkään pahasti mutta joitakin se saattaa ärsyttää ...

Aivan taatusti ärsyttää. Ympäripyöreyksistä ja joo-kaveroinnista ei ärsyynnytä, mutta kaikesta muusta kylläkin. Pitää vaan kestää se.

Siitä tulikin mieleeni ....Pitäisikö pistää muuten uudeksi aiheeksi jotakin :" Saavutukseni musiikin parissa". ja listaa, että oon soittanut siinä ja siinä. Kaikki voisivat sitten sieltä käydä katsomassa, mikä on kunkin tausta, jotta ymmärtää kirjoituksia paremmin... "ja tää ei ole vittuilua.."

Idea on hyvä. Vaatii vaan hiukan jalostamista, koska samat päänaukojat löytävät kommentteineen näillekin sivuille. Kokemattomat nauretaan lattialle ja paljon saavuttaneet leimataan lesoiksi. Siinäpä sitten olet...
Tyhjän saa pyytämättäkin
Irti Humpasta
01.03.2003 12:05:00

Ei juurikaan liity aiheeseen mutta kuka tuossa sun, Irti Humpasta, keikkanauhoituksessa soitti kitaraa? Olin vaan tunnistavinani tutun soundin... Pientä vinkkiä.

.... laitoin uuden ääninäytteen.... pienen vinkin voisin laittaa...hm... soitti nimimerkki "Lupu":n kanssakin mont vuot sitten.
hatussa vika
01.03.2003 16:29:16
sivun alareunas oli kysymys et onko irti humpasta ry jo perustettuSiitä en tiiä mut Vihaamme solisteja ry perustettiin
vuonna -98
aapee
01.03.2003 22:58:44 (muokattu 01.03.2003 23:02:37)

.... laitoin uuden ääninäytteen.... pienen vinkin voisin laittaa...hm... soitti nimimerkki "Lupu":n kanssakin mont vuot sitten.

Use your TC G-force Luke... ;) Kuulostaa vahvasti laivakeikalla soitetulta viihdemusalta... Ammamiehet asialla kuitenkin....
"Kelpaa moisille syrjäkylille..."
Irti Humpasta
02.03.2003 11:00:04

Use your TC G-force Luke... ;) Kuulostaa vahvasti laivakeikalla soitetulta viihdemusalta... Ammamiehet asialla kuitenkin....

Jos viittaat "Lukeen", niin pikkasen pieleen...
Kyse on Bole*** kitaristista Isto Hilt**** aikaan....
Le Haba
02.03.2003 13:39:52

Jos viittaat "Lukeen", niin pikkasen pieleen...
Kyse on Bole*** kitaristista Isto Hilt**** aikaan....

Onko se se kitaristi, joka osti viime lokakuussa uuden stratocasterin siirtyessään kesken rundin "kukon" takaa teatterimonttuun? :-D
aapee
02.03.2003 22:36:00

Got it!
"Kelpaa moisille syrjäkylille..."
arto.vuorela
21.03.2012 22:29:31
Irti Humpasta: .... Minähän olen ton musiikin kerääjä...
Reijo Antero Leppänen on Riihimäkeläinen entinen veturinkuljettaja...

Entinen vaununtarkastaja - sehän on eri asia :)

http://reijoleppnen.blogspot.com/
EP
22.03.2012 20:27:55
arto.vuorela: Entinen vaununtarkastaja - sehän on eri asia :)

http://reijoleppnen.blogspot.com/

Mut "Veturimiehet heiluttaa.." : ))
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)