Thomasj 23.01.2005 21:06:29 | |
---|
Terkkuja! Mitä mieltä olette tuollaisesta uudesta Squierin Custom Tele sähkökitarasta? Laatu? Olen ostamassa ja vaihdossa antamassa Washburn BT-8 sähkökitaraa..Mielelläni otan vastaan kommentteja. |
Fide 24.01.2005 09:48:34 | |
---|
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
varakeef 24.01.2005 11:37:03 | |
---|
Linkissä olevassa pelissä näyttää olevan saippupalamikit. mikä ei sinänsä herätä vastustusta P90:sten vannoutuneessa kannattajassa. Telecaster Customin hienoin ominaispiirre (makean plektrasuojuksen lisäksi) on kuitenkin mielestäni omalaatuinen Fenderin kaksikelainen etumikki. Ja se, että kitarassa on kipakkasoundinen perustelen takamikki. Oikea Custom on siten soundimaailmaltaan ainutlaatuinen ja monipuolinen, mitä kaksi P90:stä ei tarjoa. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
Fide 24.01.2005 13:38:57 | |
---|
Juu tuotapa minäkin, jotta kun en löytänyt Squierin Custom versiota tuolla "perinteisellä" Fenderin Custom Tele -mikityksellä... No sen verta vain tuosta Fender Custom Telen omistaneena, http://www.fender.com/products/show.php?partno=0137502 että se Mexicon vehje oli oikein oiva, mutta juurikin tuon kaksikelaisen mikin osalta jäi toivomisen varaa. Se oli mielestäni aika vaikea saada säädettyä nätisti... meinaan jos alapää kuulosti hyvältä, niin diskanttipuoli kirkui ja taas diskanttien ollessa kohdallaan meni alapää puuroksi... vaihto Ruokankaan vastaavan filosofian mukaisella mikityksellä osoitti, että parantamisen varaa on kohtuu paljon Fenderin pojilla tuon tuotteen osalta =) Ja jos siis näin Mexico Fenderillä, niin mitenköhän Squier? Ei ainakaan parempi, voisin olettaa... Mutta mitäpä tästä enempää päätän aukomaan, kun tuo Squier ei ole koskaan käsiin eksynyt. Fender Tele Customista saa todella monipuolisen työjuhdan, kunahan vaihtaa sen kaulamikin laadukkaampaan. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Thomasj 24.01.2005 22:28:51 | |
---|
|
fox 25.01.2005 01:28:41 | |
---|
että se Mexicon vehje oli oikein oiva, mutta juurikin tuon kaksikelaisen mikin osalta jäi toivomisen varaa. Se oli mielestäni aika vaikea saada säädettyä nätisti... meinaan jos alapää kuulosti hyvältä, niin diskanttipuoli kirkui ja taas diskanttien ollessa kohdallaan meni alapää puuroksi.. Höh? Ei mulla tuosta MIM Customista tuollasta kuvaa jäänyt, tosin tein vaan siihen "kovat modit" asiakkaan kitaraan. Aukaisin tuon uusio-RCHP Humpparin ja pistin 4+ -johdotuksen, sarjaan-rinnankytkennän sen jälkeen ja takamikiks Little ´59:n samoilla "herkuilla".. Olisko eri kokoisia tonekonkkia eri vuoden malleissa, saati liian "pieni" tone-potikka, koska tuohon vaihdoin em. syystä nostopotikat, ja 500-kiloset ne. Ja ne "wanhat" RCHP:t, jenkkiFenkun, oli varsin vakuuttavia.
|
varakeef 25.01.2005 10:18:09 | |
---|
... että se Mexicon vehje oli oikein oiva, mutta juurikin tuon kaksikelaisen mikin osalta jäi toivomisen varaa. Se oli mielestäni aika vaikea saada säädettyä nätisti... meinaan jos alapää kuulosti hyvältä, niin diskanttipuoli kirkui ja taas diskanttien ollessa kohdallaan meni alapää puuroksi... vaihto Ruokankaan vastaavan filosofian mukaisella mikityksellä osoitti, että parantamisen varaa on kohtuu paljon Fenderin pojilla tuon tuotteen osalta ... Itse en ole omistanut kuin alkuperäisiä Customeita, joten en osaa ottaa kantaa siihen, kuulostaavatko Meksikolaisten tai Japsien mikrofonit ehkä erilaisilta kuin aito asia. Kuvauksessasi olevat ominaisuudet eivät kuitenkaan tunnu tutuilta. En kyllä ymmärrä mitä ideaa on ostaa ainutlaatuisella mikrofonilla varustettu kitara ja vaihtaa sitten siihen tavanomainen mikrofoni. Fat-teleissä sitten olisi PAF-henkisempää tavaraa, tai perusteleenkin voi nykertää kolon haluamalleen humbuckerile. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
Jucciz 25.01.2005 10:27:35 | |
---|
|
fox 25.01.2005 12:06:32 | |
---|
Fox: Osaatko minua asiantuntevampana sanoa, mikä Squierin malli kuvassa on: http://jucciz.com/kuvia/g1/squier_custom.jpg Joku Vannesaha-liiton juhlamalli Stratosta? Mulla on nuo F-alkuiset ja niihin liittyvät mallit ollu vähän hakusessa.. 8) |
http://jucciz.com/kuvia/g1/squier_custom.jpg Kelpaako veikkaus vaikken Fox olekaan... Sen mitä routtauksista näkyy ja millaisiksi kuvan perusteella kieltenohjaimet kuvittelen, tuo on ´84 -´87 japsisquier. Samaa mallia valmistettiin vielä vuoteen 1991 asti Fender Standard Stratocasterin nimellä. En tiedä, oliko tuo jo Squierlogolla mallinimeltään "Standard" Kaikki mitä täällä sanotaan standardista pätee myös Squieriin (Ai niin, japsistandardi voisi olla myynnissä...) edit: lähes kaikki mitä täällä sanotaan standardista pätee myös "standard" Squiereihin: http://freespace.virgin.net/john.blackman4/ Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |