totaali 01.03.2003 15:59:41 | |
---|
Kitaravahvistimen vaihto työn alla. Nyt en kysele mielipiteitä soundeista tai sitä iänikuista "ei trankkuja, ei mallintavia, pitää olla putkia"-veisuuta. Aion ottaa omat korvat ja skeban mukaan kauppaan.. Kun Behringerin vermeet ovat ominaisuuksiltaan samanlaisiin muunmerkkisiin verrattuna järestään paljon halvempia, kysynkin kokemuksia: Kestävätkö käyttöä? Pelaako huolto? Tyytyväisiä Behringer-kitaristeja? Tyytymättömiä? Jyrzä |
Lauri666 01.03.2003 18:10:40 | |
---|
Kitaravahvistimen vaihto työn alla. Nyt en kysele mielipiteitä soundeista tai sitä iänikuista "ei trankkuja, ei mallintavia, pitää olla putkia"-veisuuta. Aion ottaa omat korvat ja skeban mukaan kauppaan.. Kun Behringerin vermeet ovat ominaisuuksiltaan samanlaisiin muunmerkkisiin verrattuna järestään paljon halvempia, kysynkin kokemuksia: Kestävätkö käyttöä? Pelaako huolto? Tyytyväisiä Behringer-kitaristeja? Tyytymättömiä? Itse olen tyytymätön!!! säröt TODELLA HUONOT ja PUHTAAT! ja näpukoita on toisille jakaa Vaasasta Poriin. Itsellä on tuo GX112 Blue Devil... ... enter the tilu ... |
Itse olen tyytymätön!!! säröt TODELLA HUONOT ja PUHTAAT! ja näpukoita on toisille jakaa Vaasasta Poriin. Itsellä on tuo GX112 Blue Devil... itseltäni löytyy myös samainen laite,cleanit ovat todella hyvät ja puhtaat,ja myös efektit ovat asiallisia,totta on,että särö on heikohko,mutta senhän pystyy korjaamaan jollain ärhäkällä purkilla.
Lyrics.Wasted time between solos. |
vale 02.03.2003 10:13:35 | |
---|
Mullakin on toi ja olen wellun kanssa samaa mieltä. Floorboardista ei sitten ole hirveesti hyötyä kun se on vähän huonosti toteutettu. Mutta hyvät cleanit.+++++ Rock n' Roll is only way to DIE |
totaali 02.03.2003 19:34:32 | |
---|
Onks kellään Ultratwin GX212:sta? Ainakin paperilla kovasti mielenkiintoinen vekotin hintaansa nähden. Kokemuksia? Jyrzä |
wellu 03.03.2003 09:20:54 | |
---|
Lyrics.Wasted time between solos. |
M-Juhana 03.03.2003 10:32:35 | |
---|
Onks kellään Ultratwin GX212:sta? Ainakin paperilla kovasti mielenkiintoinen vekotin hintaansa nähden. Kokemuksia? Mulla on Behriger AC 112. Siinä on putkietuaste, aika vaatimaton, mutta kumminkin. Ymmärtääkseni tossa GX 212 on sama Efekti-paketti kuin AC112:ssa. Omassani on Cleani kanava on mielestäni hyvä. Säröpuoli vaatii volumea. Kunnon säröa varten tarttis oman lootan. Efekti osasto on aluksi aika sekava, mutta urhoollinen ruuvailu on tuonut mukanaan ihan asiallisia saundeja. Efektejä voi olla vain yksi per kanava päällä.(kannattaa huomioida, onko huono asia lienee kiinni tarpeista) Polkimella voi vaihtaa kanavaa ja kytkeä efektin päälle/pois. Jostain olen lukenut, että pedaalia käytettäessä tulisi viivettä esim. kanavan vaihdossa, omassani en moista ole huomannut.Omani on ollut minulla n.puoli vuotta eikä mitään ns. vikaa ole ollut. Mielestäni ihan asiallinen ja siistiääninen combo. Hyvä soitella ja ei heti tartte lisälaatikoita, jos tyytyy mukana tuleviin efekteihin. |