Aihe: Cursive
1
Lähikauppias
15.06.2004 17:52:10

Olen tässä pari päivää kuunnellut The Ugly Organia, ja täytyypi sanoa että aivan loistavaa. Upeita melodioita välillä ihan sekopäisissäkin biiseissä.

Löysin bändin tosiaan vasta taannoin, täytynee ruveta hankkimaan tuotantoa.
Lähikauppias
05.07.2004 22:50:08

Ei sitten, saakeli.
Rad Child
10.07.2004 17:06:32

Olen vain Domestica-levyä ehtinyt kuuntelemaan ja se vaikuttaa erittäin hyvältä. Outoja melodioita ja muutenkin hyvää musiikkia. Lyhyesti ja ytimekkäästi: kannattaa tutustua.
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
Lähikauppias
03.09.2004 16:58:07

Nyt täytyy syyllistyä kyllä ainakin vielä kerran bumppaukseen. Kyseessä on kuitenkin paras bändi, johon olen pitkään aikaan tutustunut.

Kirskuvia kitaroita, hienoja melodioita ja välillä ihan kahjuja sovituksellisia juttuja.
paranoid android
24.01.2005 19:28:50
Olen kuullut pari biisiä ja ei kuulostanut mitenkään erikoiselta. Ihan ok.
Nahkaliivit paukkuu.
tatska
25.01.2005 11:12:37 (muokattu 25.01.2005 11:14:09)
ei huono.
"Ei tässä olla pappia kyydissä.."
macid
25.01.2005 13:16:15
Oon kuullut Domnestica, Such blinding stars for starving eyes, storm of early summer...,ja ugly organ:in. En tiedä onko muita levyjä ko. bändiltä tullut. Tutustuin bändiin kun joku sanoi sen muistuttavan Murder by death:iä..Ei muistuttanut.. Ihan hyvä bändi kuitenkin, ei maailmoita mullistava.
"Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin."
Lähikauppias
25.01.2005 17:49:28

Oon kuullut Domnestica, Such blinding stars for starving eyes, storm of early summer...,ja ugly organ:in. En tiedä onko muita levyjä ko. bändiltä tullut.

Ainakin Burst & Bloom -EP on loistava ja ostamisen arvoinen.

Ihan hyvä bändi kuitenkin, ei maailmoita mullistava.

Hassu juttu, mun maailma kyllä (ainakin pienessä mittakaavassa) mullistui. Biisit aukesivat varsin hitaasti, mutta paljastuivatkin lähes täydellisiksi pop-kappaleiksi hitusen kierosti sovitettuina.
macid
26.01.2005 08:22:56
Voi tietysti olla, että minun kohdallani odotukset ko. bändistä oli vain väärät ja sen takia jäi hieman "varjoon". Täytyy jatkaa kuuntelemista, on vaan niin paljon hyvää musiikkia.
"Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin."
the jokke
26.01.2005 20:23:32
on helvetin hyvää. varsinkin Bloody Murderer -biisi.

np. Cursive - Driftwood
aleksi
08.04.2007 15:52:42 (muokattu 08.04.2007 15:53:36)
Hmm.. Piti pistää pystyyn Cursive -ketju, mutta täältähän tämä löytyi, ikää tosin on 801 päivää, mutta tuskin se haitannee.

Itse olen vähän myöhäisherännyt tähän bändiin siitäkin huolimatta, että kaveripiiristä muutamat ovat vuosikaupalla yrittäneet tutustuttaa bändiin. Ugly Organ lähti heräteostoksena käytettynä kaupasta mukaan, eikä ole kyllä kaduttanut. Todella loistava levy, ja nyt näin myös muita bändin levyjä kuulleena, melkeinpä bändin parasta antia. Domestica toimii myös, samoin se splitti sen japanilaisen bändin kanssa, jonka nimeä en nyt muista.
Uusin, Happy Hollow oli mulle lievä pettymys, mutta ihan pätevä levy sekin loppujen lopuksi.

Niin, ja itse asiaan... Todella outojen bändien kanssa kiertää tämä Cursive. Taannoisella Japanin kiertueella mukana oli Coheed And Cambria ja nyt Jenkeissä pyöritään Mastodonin kanssa. Ei siinä, kaikki hyviä bändejä, mutta hankala kuvitella, että ainakaan ihan jokainen yleistöstä pystyisi nauttimaan molemmista bändeistä.

EDIT: Niin, mukana jenkkirundilla myös Planes Mistaken For Stars sekä Against Me.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Lähikauppias
08.04.2007 20:10:49

Oho, pahoittelen kolmen vuoden takaista ääliökäyttäytymistäni, lisäten vielä että Cursive maistuu kovasti edelleen.

Ugly Organ on mun kirjoissa klassikko. Happy Hollow taasen ei jostain syystä oikein iskenyt. Domesticalla on The Casualty ja The Martyr, jotka jo kahdestaan riittävät tekemään siitä loistolevyn. Mun suosikki on kuitenkin melkeinpä The Storms Of Early Summer: Semantics Of Song, jolta ei ehkä suoranaisia hittibiisejä löydy, mutta jota jostain syystä jaksaa aina kuunnella. Ugly Organiin kun olen ehkä vähän kyllästynytkin jo.

Niin, ja Burst And Bloom -EP on kanssa todella hyvä. Fairytales Tell Tales on musta Cursiven parhaita biisejä.
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
aleksi
08.04.2007 20:23:32 (muokattu 08.04.2007 20:24:18)
Oho, pahoittelen kolmen vuoden takaista ääliökäyttäytymistäni, lisäten vielä että Cursive maistuu kovasti edelleen.

Multa meni ainakin jokseenkin ohi.
EDIT: Hehe, kuitenkin ilmeni yksi syy, miksi ehkä olisi kannattanut tehdä uusi ketju tämän vanhan nostamisen sijasta.

Niin, ja Burst And Bloom -EP on kanssa todella hyvä. Fairytales Tell Tales on musta Cursiven parhaita biisejä.

Tuo pitänee hankkia jostain. Samoin tuo Domestica, jota olen tähän mennessä vain kyläillessä päässyt kuuntelemaan.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)