Incarnation 24.01.2005 15:30:53 | |
---|
Kyllähän mä ajattelin muutaman ottaa. Sullakin saisi jäädä ottamatta. Rest in peace Dime |
Kassu 24.01.2005 15:49:00 | |
---|
Sullakin saisi jäädä ottamatta. Kiitos neuvosta. |
skebajaba 24.01.2005 17:46:47 | |
---|
Kyllähän mä ajattelin muutaman ottaa. Juu, ajoissa ajattelin itsekkin olla paikalla että saa hyvät paikat. Melkein olisi siis parasta miitinki järjestää ennenkuin häsmäkkä alkaa. jeps, no varaan sitten enemmän bisseä sinne, mitenkäs nähdäänkö jossain kampin lähibaarissa tms. ja mennään sit siitä vai mitä oli mielessä? ja kyllä alaikäiset pääsevät keskellä päivää ja myös illallakin ainakin pub28:iin. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Ben_D 24.01.2005 17:47:37 (muokattu 24.01.2005 17:48:19) | |
---|
jeps, no varaan sitten enemmän bisseä sinne, mitenkäs nähdäänkö jossain kampin lähibaarissa tms. ja mennään sit siitä vai mitä oli mielessä? ja kyllä alaikäiset pääsevät keskellä päivää ja myös illallakin ainakin pub28:iin. Kaljansaanti tiskiltä voi olla vähän vaikeempi tilaus. Missäs te meinaatte kaljojanne tissutella siellä Kaapelilla? Meinaan vaan että jos siellä omia saa juoda niin mähän otan leilin mukaan. |
Kassu 24.01.2005 18:04:30 | |
---|
jeps, no varaan sitten enemmän bisseä sinne, mitenkäs nähdäänkö jossain kampin lähibaarissa tms. ja mennään sit siitä vai mitä oli mielessä? ja kyllä alaikäiset pääsevät keskellä päivää ja myös illallakin ainakin pub28:iin. En tunne kampin paikkoja paremmin, mutta enköhän jonnekkin vastaavaan paikkaan löydä. Juu, osta sitä bisseä ihan reilusti, maksan vaikka hiukan plussaa sulle siitä sit. Kaljansaanti tiskiltä voi olla vähän vaikeempi tilaus. Missäs te meinaatte kaljojanne tissutella siellä Kaapelilla? Meinaan vaan että jos siellä omia saa juoda niin mähän otan leilin mukaan. Niin jos sinne sisään saa tuoda niin mä otan tosta 0,5 litran "taskumatin" eli pienen potun viskiä. |
skebajaba 24.01.2005 18:50:40 | |
---|
Kaljansaanti tiskiltä voi olla vähän vaikeempi tilaus. Missäs te meinaatte kaljojanne tissutella siellä Kaapelilla? Meinaan vaan että jos siellä omia saa juoda niin mähän otan leilin mukaan. ei mulla ainakaan...joo mut ei ne kyl pahemmin kysele papaereita 28 ainakaan, meinaan oltiin pikkubroidin kaa(17) "kahvilla" yksi päivä ja kyl ne sillekkin möi bissee... kaapelille otan tietenkin taskumatin mukaan ja käyn välillä anniskelualueella tietenkin. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
skebajaba 24.01.2005 18:51:16 (muokattu 24.01.2005 18:51:37) | |
---|
En tunne kampin paikkoja paremmin, mutta enköhän jonnekkin vastaavaan paikkaan löydä. Juu, osta sitä bisseä ihan reilusti, maksan vaikka hiukan plussaa sulle siitä sit.
Niin jos sinne sisään saa tuoda niin mä otan tosta 0,5 litran "taskumatin" eli pienen potun viskiä. joo...vois tossa lähemmin kattoo että missä nähään ja tuleeko muita ku minä ja axe=) DIT: unohtu tuo editointi mahdollisuus...pahus. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Kassu 24.01.2005 18:54:12 | |
---|
joo...vois tossa lähemmin kattoo että missä nähään ja tuleeko muita ku minä ja axe=) DIT: unohtu tuo editointi mahdollisuus...pahus. Jep. Mulla on ainakin yksi kaveri tulossa mukaan. Pistetään sitten lämpimissä sisätiloissa kaikki mnet-paidat päälle, jos ei tulkaa koputtelemaan olkapäätä ja kysymään "sori ootko axeman" |
skebajaba 24.01.2005 18:56:50 | |
---|
Jep. Mulla on ainakin yksi kaveri tulossa mukaan. Pistetään sitten lämpimissä sisätiloissa kaikki mnet-paidat päälle, jos ei tulkaa koputtelemaan olkapäätä ja kysymään "sori ootko axeman" eipä ole m.net paitaa... -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
eipä ole m.net paitaa... No, mut jos näkee niin ei voi erehtyä, ja veikkaan että sutkin tunnistaa :) |
skebajaba 24.01.2005 20:09:05 (muokattu 24.01.2005 20:12:36) | |
---|
No, mut jos näkee niin ei voi erehtyä, ja veikkaan että sutkin tunnistaa :) joo, eiköhän, tosin nykysin mul on musta reuhka muttamutta... DIT: pistinpä tuoreemman omakuvan , jannu tais ottaa tän siellä dimen muistojuhlassa. -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Incarnation 24.01.2005 20:19:01 (muokattu 24.01.2005 20:19:16) | |
---|
Ette sitten voi sopia näitä kaljamahankasvatussuunnitelmia esim. pikaviestillä? Vituttaa lukea tuollaista kun luulee, että viesti sisältää ihan asiaakin. Rest in peace Dime |
skebajaba 24.01.2005 20:30:42 | |
---|
Ette sitten voi sopia näitä kaljamahankasvatussuunnitelmia esim. pikaviestillä? Vituttaa lukea tuollaista kun luulee, että viesti sisältää ihan asiaakin. tsori anteeksi... -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Kassu 24.01.2005 20:43:23 | |
---|
joo, eiköhän, tosin nykysin mul on musta reuhka muttamutta... DIT: pistinpä tuoreemman omakuvan , jannu tais ottaa tän siellä dimen muistojuhlassa. Juu, kyllä me tunnistetaan toisemme ja rehahdetaan nauruun ja niinpoispäin. Mut tunnistaa siitä, että jos mun hiukset olisi 50 cm pidemmät, olisin kuin suoraan jonkun kasaribändin kitaristi. Siis hiuksien puolesta. Hoho. Ette sitten voi sopia näitä kaljamahankasvatussuunnitelmia esim. pikaviestillä? Vituttaa lukea tuollaista kun luulee, että viesti sisältää ihan asiaakin. Nytkun onnistuu ryhmäpikaviestien lähetys, pistänkö sullekkin kopion :) |
Incarnation 24.01.2005 21:05:43 | |
---|
Nytkun onnistuu ryhmäpikaviestien lähetys, pistänkö sullekkin kopion :) Jos haluat että isoveli valvoo. ;) Rest in peace Dime |
Ben_D 24.01.2005 21:10:26 | |
---|
Jos haluat että isoveli valvoo. ;) Vai että isoveli. Just just. |
Kassu 24.01.2005 21:12:16 | |
---|
Vai että isoveli. Just just. On se mua vuoden ainakin vanhempi :) |
Tauvo 24.01.2005 23:46:52 | |
---|
ajatuspoliisista, päivää |
luopio 25.01.2005 18:04:43 | |
---|
Ette sitten voi sopia näitä kaljamahankasvatussuunnitelmia esim. pikaviestillä? Vituttaa lukea tuollaista kun luulee, että viesti sisältää ihan asiaakin. tode totta.. räppärit vituttaa |
Emplate 25.01.2005 23:59:23 | |
---|
Itse olen painelemassa tapahtumaan perjantaina. Lauantainakin olisi mukava käydä, mutta vähän turhan kalliiksi tuo kävisi. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |