Aihe: Miten 20" basarin saundiin munaa(eli pohjaa) ja lätinää??
1
BenDilde
28.02.2003 23:34:47

Elikkäs mulla on Pearlin World Series 20" basari ja siihen tarviis saundiin kunnon pohjaa ja lätinää.. Onko mahdollista saada..? Ja oikeesti kunnon asiantuntija kommentteja!
Minähän en tempossa soita!!!
Marzi
01.03.2003 18:45:56

Elikkäs mulla on Pearlin World Series 20" basari ja siihen tarviis saundiin kunnon pohjaa ja lätinää.. Onko mahdollista saada..? Ja oikeesti kunnon asiantuntija kommentteja!

Haeppa "basarin viritys" yms. otsikoita.
Pidän ääntä, olen. http://tommyhill.cjb.net
Silvio Dante
06.03.2003 14:56:03

Mä vaihtaisin 20" basarin 22" vastaavaan...
tamamarko
10.03.2003 07:33:29
No osta REMOn POWERSTROKE3 molemmille puolelle tai edes toiselle puolelle. Lisäksi nuijan eteen joku lätkä esim. REMO myy sellaisia valmiina, antaa sellaisen läsähdyksen. Basariin on kyllä turha tunkea mitään sisälle jos käyttää powerstroke kalvoa, ovat sen verran hyvin vaimennettuja että soundi vaan huononee kun sinne menee jotain peittoa tai tyynyä työntämään. Jos eteen tekee reiän niin mahdollisimman pieni reikä kannattaa tehdä jos kuvailemaasi sondua haluat....itse leikkasin sen kalvon mukana tulevan kiekon mukaan pienen reiän ja laitoin sen irtopalan jonka siitä mattopuukolla leikkasin tuohon nuijan eteen ja nyt on matala ja samaan aikaan läsähtänä soundi...
miän vain
10.03.2003 12:03:57

Mä vaihtaisin 20" basarin 22" vastaavaan...

Joo, kyllähän se niin on että 12" tomista ei saa kuin kireää kitinää ja 13" kuulostaa pommikonelaivueelta.

NOT!

Kalvoista se on kiinni, ja virityksestä vielä enemmän.
O jee! *NAX*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)