R2 23.01.2005 18:53:22 | |
---|
Pelle Positiivi Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi |
hyrde 23.01.2005 19:33:51 (muokattu 23.01.2005 19:37:53) | |
---|
Kirka. ...vaan olisi kuitenkin syytä määrittää laulajan hyveet. Ehdotan seuraavia (ei tärkeysjärjestyksessä): Persoonallisuus, tekniikka, vahvuus/kantavuus, selkeä artikulointi, nuotissa pysyminen, aksentittomuus (ei-suomalaisessa tai karjalaisessa lyriikassa, heh), tyylillinen rikkaus, samanaikainen soittimen hallinta (kitara, rumpu, triangeli tms.) ja show-meiningin hoito. Ja mielellään mahdollisimman kireä mummoääni... Diablon Raineri hoitelee vokaalit sekä puhtaina, että nuottimummoina varsin miehekkäästi. Välispiikitkin ovat kui tikarilla silmään ja skebakin taipuu samanaikaisesti polyrytmisiin juttuihin. Siinä voisi olla Suomen kovin kurkkupelimanni... vaikkakin Marco Hietalan hommelit on kuitenkin jo ihan eri settejä... ... vaan tottahai, onhan muistettava Waltarin Kärtsyn erinomaisen laaja skaala. Kyllä, pohjamummot löytynee siinä missä äärimmäinen kirkuminen, onhan mies sitäpaitsi melkoinen säv/san/sov... ...kuten myös Annalan Marski. Ville Valo. Laihon Alexi. Jälkimmäinenhän lauleskelee myös puhtaat vokaalit komiasti, kuulema. Mutta mites Velcran emäntä? Mikäjottei! Ja hei, loppuilopuksi levymyyntihän ratkaisee kaiken, eikö? Turusen emäntä hoitaa homman. "Isä pojasta pappia toivoi..." ...mutta vielä jos ja sitten kun löytyy SYL:in Townsendin musiikillinen velpoika kotomaastamme, mie olen valmis vaikka ajelemaan tukan pääkallosta. Jos jotakuta kiinnostaa tietää miltä aito "mummoääni" kuulostaa, ottaa hakuseen bändi nimeltä Strapping young lad. |
Ben_D 23.01.2005 19:47:06 | |
---|
Kirka. Veti kyllä uskomattoman hienosti R.O.C.K. levyllä. Tuli nähtyä joskus pikkupoikana livenäkin just ton levyn tiimoilta. |
breadfan 23.01.2005 20:56:34 | |
---|
Mun mielestä Annalan Marko laulaa hyvin. Parempi paska laulu, kuin ei ollenkaan. |
MrFunk 23.01.2005 21:49:30 | |
---|
Jos Åkerfeldt muuttais Suomeen...niin se olis. "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
armadillo 24.01.2005 03:43:52 | |
---|
Magister Albert on kyllä kelpo laulaja. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Ben_D 24.01.2005 07:20:40 | |
---|
Jos Åkerfeldt muuttais Suomeen...niin se olis. Niinno. Jos Chuck Billy, Max Cavalera, Steve Souza ja James Hetfield muuttaisivat Suomeen niin.... |
...mutta vielä jos ja sitten kun löytyy SYL:in Townsendin musiikillinen velpoika kotomaastamme, mie olen valmis vaikka ajelemaan tukan pääkallosta. Ei taida Devyllä olla velipoikia missään maassa, sen verran uniikki ääni hänellä on. Paras metallilaulaja kautta aikain imo. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
-Prokitaristi- 24.01.2005 14:06:29 | |
---|
KOTIPELTO IT IS!!!! |
meekz 24.01.2005 16:28:25 | |
---|
Annala mr. mokoma hands daun keis kloust in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
Tauvo 24.01.2005 16:33:26 | |
---|
Albert ja Stam1nan poika on mun suosikkeja. |
Kassu 24.01.2005 16:37:59 | |
---|
Veti kyllä uskomattoman hienosti R.O.C.K. levyllä. Tuli nähtyä joskus pikkupoikana livenäkin just ton levyn tiimoilta. Vetää muuten oikeasti aika upeesti joitain rokkiviisuja. Itsekkin olen 7-vuotiaana nähnyt livenä :) |
pehko 24.01.2005 17:00:22 | |
---|
Marko Annala Missähän yhtyeessä tuo Tomi Koivusaari mölisee.....en oo kuullu muuta kun niitä, mitä se on Waltarin kaa tehny.... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Phobophile 24.01.2005 17:07:13 | |
---|
Missähän yhtyeessä tuo Tomi Koivusaari mölisee.....en oo kuullu muuta kun niitä, mitä se on Waltarin kaa tehny.... Amorphiksen kolmella ensimmäisellähän se. Iha vitu äkäne |
MrFunk 24.01.2005 19:31:36 | |
---|
Niinno. Jos Chuck Billy, Max Cavalera, Steve Souza ja James Hetfield muuttaisivat Suomeen niin.... Niin... Åkerfeldt olis silti parempi örisijä...mun mielestä. Hetfield on hyvä all-around-rock-jätkä. "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
Ben_D 24.01.2005 20:00:42 (muokattu 24.01.2005 20:00:55) | |
---|
Niin... Åkerfeldt olis silti parempi örisijä...mun mielestä. Hetfield on hyvä all-around-rock-jätkä. Tulee Åkerfeldtille vai mikälie paskat housuun kun Chuck setä karjasee. |
Tauvo 24.01.2005 20:26:18 | |
---|
Tulee Åkerfeldtille vai mikälie paskat housuun kun Chuck setä karjasee. Taitaa tulla Chuckille kusi housuun kun Åkerfeldt mörisee. |
Ben_D 24.01.2005 20:27:06 | |
---|
Taitaa tulla Chuckille kusi housuun kun Åkerfeldt mörisee. Niinkun Ozzy sanoisi: Kuka vitun Äkerfäädt? |
MrFunk 24.01.2005 21:31:06 | |
---|
Chuck on kylläs aika epeli myös... jotenkin kirkunan ja mörinän välimuoto...karkeasti ottaen. Åkerfeldt. "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
Ben_D 24.01.2005 21:59:35 | |
---|
Chuck on kylläs aika epeli myös... jotenkin kirkunan ja mörinän välimuoto...karkeasti ottaen. Åkerfeldt. Ei ehkä niinkään kirkunan vaan karjumisen. Chuck on monipuolinen jannu. Mutta asiaan. Niinkun ensimmäisellä sivulla taisin mainita niin mun mielestä tän hetken paras metalliääni on Divine Decayn Alecilla. Aivan loistava. |