Mitä mieltä olette Century:n rummuista?? |
tthei 23.01.2005 23:39:31 | |
---|
Surkeaa halpiskamaa, ei kannata ostaa, menee treenaamisen halu nopeasti ohi noilla. Osta jotkut käytetyt Pearl Exportit tai Tama Rockstarit, niin ei tartte sitten noitten halpisten kanssa säätää. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
arse 23.01.2005 23:53:08 | |
---|
Centuryn heilutettavissa tamburiineissa sen sijaan ei ole oikeastaan mitään vikaa. Ja maksavat reilusti vähemmän kuin ylihinnoitellut LP:t. Kaikki on lyömäsoittimia, paitsi pillit. Ja niilläkin voi lyödä. |
dictatorsh*t 24.01.2005 10:08:35 (muokattu 24.01.2005 18:23:46) | |
---|
Surkeaa halpiskamaa, ei kannata ostaa, menee treenaamisen halu nopeasti ohi noilla. Osta jotkut käytetyt Pearl Exportit tai Tama Rockstarit, niin ei tartte sitten noitten halpisten kanssa säätää. Mulla oli, tai on oikeastaan vieläkin Century -rummut ja munsta niistä sai ihan hyvät (=lue: siedettävät) soundit ym. kun hommasi kunnon kalvot ja viritti. Ei niitä kuitenkaan voi verrata mihinkään muuhun kuin Pulse-tasoon. Ihan miten tykkää. E: Niin, siis ei ne mun mielestä kuitenkaan mikään HYVÄT rummut ole. Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
ToMi88 24.01.2005 16:52:02 (muokattu 25.01.2005 20:01:57) | |
---|
No puollustetaan nyt vähän..:) ihan ok pelit..ovat paremmat kuin nyysoundit ja milleniumit..aika lailla samaa kuin targetit siis ei kuitenkaan ihan niin hyvää.. Eli siis kyllä niillä soittelee... |
Alpha 24.01.2005 18:29:27 | |
---|
Centuryn heilutettavissa tamburiineissa sen sijaan ei ole oikeastaan mitään vikaa. Ja maksavat reilusti vähemmän kuin ylihinnoitellut LP:t. Tähän sanon etta perkele. LP.n helistin ollu mulla lyömä käytössä useamman vuoden ja tuntuu piru kestävän. Omasta kuvasta näkyy tällä hetkellä ne symbaalit, jotka eivät kuulu nykyiseen arsenaaliin. Nykyiset symbaalit: Paiste Dimendions 20" Medium Ride Paiset Dimensions 18" Medium Thin Crash Meinl Classic 18" China Meinl Classic 10" Splash Paiste Alpha 16" Crash Paiste Alpha 14" Crash Paiste 502 16" Bronze Crash Zildjian Scimitar 14"" Hi-Hat |
arse 24.01.2005 23:11:03 | |
---|
Tähän sanon etta perkele. Sano vaan. LP:llähän minäkin vedän, kun tykkään vähän painavammasta tamburiinista. Semmoisen jälkeen joku Century tuntuu kuin ilmaa heiluttelisi. Kuka mistäkin eniten tykkää. Mutta kyllä ne kaksi maagista kirjainta silti maksavat ihan liikaa ties minkä rytmimunan kyljessä. Kaikki on lyömäsoittimia, paitsi pillit. Ja niilläkin voi lyödä. |
Jaakko Hyvärinen 25.01.2005 12:03:31 | |
---|
Surkeaa halpiskamaa, ei kannata ostaa, menee treenaamisen halu nopeasti ohi noilla. Osta jotkut käytetyt Pearl Exportit tai Tama Rockstarit, niin ei tartte sitten noitten halpisten kanssa säätää. Ei pidä paikkaansa... Mulla on ollut jo melkein 10 vuotta Century rummut ja reenihalua on riittänyt. hyvillä kalvoilla ja taito virityksellä niistä saa oivat soundit. Uutena maksoivat 3500 markkaa ja niillä olen pärjännyt. Totta on, ettei ne pärjää millekkään Tamoille tai Pearleille mutta minulle riittävät. nimim. studiossa Centureista paremmat soundit kuin Stage-cuostomeista. No on se nyt Perkele!..*ja meikkiä naamaan* |
dictatorsh*t 25.01.2005 12:46:55 | |
---|
Uutena maksoivat 3500 markkaa ja niillä olen pärjännyt. Totta on, ettei ne pärjää millekkään Tamoille tai Pearleille mutta minulle riittävät. Haha, mnää maksoin uusista 3000 mk ja sain vielä mukana Zildjianin Avedis haikat 60-luvulta. :D Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
ToMi88 25.01.2005 20:00:54 | |
---|
Ei pidä paikkaansa... Mulla on ollut jo melkein 10 vuotta Century rummut ja reenihalua on riittänyt. hyvillä kalvoilla ja taito virityksellä niistä saa oivat soundit. Uutena maksoivat 3500 markkaa ja niillä olen pärjännyt. Totta on, ettei ne pärjää millekkään Tamoille tai Pearleille mutta minulle riittävät. nimim. studiossa Centureista paremmat soundit kuin Stage-cuostomeista. Asiaa! kyllä ne kelpaavat,kun kalvot uusii ja pellit uusii..Sointiin tietysti vaikuttaa myös tila missä niitä soittaa,ja omassa huoneessani soivat paremmin kun koulun pearl ex setti:) On totta tietysti että ei ne mitkään parhaat ole,mutta niillä pärjää..Kuinkahan moni teitäkin on oikeasti soittanut centuryilla? Joku kuulee jostain että ovat paskat niin kaikkien mielestäkö niitten sitten pitää olla paskat? |
AP 25.01.2005 20:05:33 | |
---|
Joku kuulee jostain että ovat paskat niin kaikkien mielestäkö niitten sitten pitää olla paskat? No, riittää kyllä kun ko. settiin hiukan tarkemmin omin silmin ja korvin tutustuu. K100 #7 |
hollmi-5 25.01.2005 22:18:27 | |
---|
Minä olen soittanut Centuryilla. Aika monilla muillakin edullisilla rummuilla. Jotenkin on jäänyt sellainen vaikutelma, että ovat monet rummut samassa tehtaassa tehtyjä, mutta eri merkki sitten etukalvoon painettu. Edullisen rummun tunnusmerkkejä: *HW tukevan näköistä, mutta heikkolaatuista *pinnoitus irti rummun rungosta ja lugien alueella aaltoilua *vanteet soikeat *reunaviisteessä karkea työstöjälki *ensiasennuskalvot ohutta muovia *virvelien lugit eivät kestä kireitä vireitä... Mika Hollström |
Jaakko Hyvärinen 25.01.2005 23:54:36 | |
---|
Edullisen rummun tunnusmerkkejä: *HW tukevan näköistä, mutta heikkolaatuista totta *pinnoitus irti rummun rungosta ja lugien alueella aaltoilua pätee Centurryssa *vanteet soikeat ei aina *reunaviisteessä karkea työstöjälki ei mulla *ensiasennuskalvot ohutta muovia Aina *virvelien lugit eivät kestä kireitä vireitä...kolme vaihdettu. No on se nyt Perkele!..*ja meikkiä naamaan* |
TAMAS 05.03.2005 14:36:18 | |
---|
itse omistan semmoset paskat 400 euroo maksavat milleniumit, mutta kyllä ne voittaa centryn keposesti |
Tama (Royal Star) 05.03.2005 15:40:29 | |
---|
itse omistan semmoset paskat 400 euroo maksavat milleniumit, mutta kyllä ne voittaa centryn keposesti voittaako milleniumit oikeasti jonkun toisen merkin ;)? mikä ihmeen zildjian.....? |
nikli 05.03.2005 15:45:28 | |
---|
voittaako milleniumit oikeasti jonkun toisen merkin ;)? Voittaa ;) |
Tama (Royal Star) 05.03.2005 15:48:47 | |
---|
Voittaa ;) ja tuota en usko:D! mikä ihmeen zildjian.....? |
LostBoy 05.03.2005 16:08:09 | |
---|
ja tuota en usko:D! En mäkää :D |
TAMAS 05.03.2005 18:42:02 | |
---|
ja tuota en usko:D! kannattas uskoo :D |