StevieRayVehkakoski 22.01.2005 03:37:07 | |
---|
Niin, kuka siis on John the revelator? Joku raamatun henkilö kai on kyseessä, mutta Johannes Kastaja taitaa olla John the Baptist, eli siis kuka lie John the Revelator? Tell me who's that writing, John the Revelator, wrote the book of seven seals? |
Jenni Hot 22.01.2005 09:37:22 | |
---|
Johanneksen ilmestyskirjat ja profeetta Johannes on mun mielestä kymysyksessä... Jos mä en olis näin v...n valkonen, niin mä olisin musta... :D |
Hesrock 22.01.2005 17:19:59 | |
---|
Loistava biisi, ei mul sen enempää ole sanottavaa. James Brown? (no sense) |
sakkemule 22.01.2005 18:34:58 | |
---|
kuunnelkaa piruuttas Gov't Mulen versio Dose levyltä. Aikas hauska... Deja Voodoo |
reijoteppo 22.01.2005 19:52:54 | |
---|
Johanneksen ilmestyskirjat ja profeetta Johannes on mun mielestä kymysyksessä... Jep. Ne jutut joo... |
jhoik 22.01.2005 23:50:13 | |
---|
Loistava biisi, ei mul sen enempää ole sanottavaa. James Brown? (no sense) ymmärtääkseni kyseessä on yksi hengellinen klassikko jolla on miljoona esittäjää. Blind Willie Johnsonin versio kuullostaa aika vanhalta (näin muistelen), mutta alkuperäis nauhotuksesta en tiedä. Se blues brothers intro versio on loistava, se gospel versio samasta kappaleesta samassa leffassa on huono. Vapaata tilaa myytävänä. |
Blue Moon 23.01.2005 06:56:33 (muokattu 23.01.2005 07:42:37) | |
---|
t-punk: ymmärtääkseni kyseessä on yksi hengellinen klassikko jolla on miljoona esittäjää. Blind Willie Johnsonin versio kuullostaa aika vanhalta (näin muistelen), mutta alkuperäis nauhotuksesta en tiedä. Blind Willie Johnsonin versio on muistaakseni vuodelta -30, joskin uskoisin itse kappaleen olevan tätä vanhemman, hyvin mahdollisesti ajalta ennen tallennettua musiikkia. Se blues brothers intro versio on loistava, --- Blues Brothers 2000 - elokuvan alussa sen esittää arvatakseni Taj Mahal, jonka versio on kopsattu kokolailla suoraan Son Housen vielä väkevämmästä luennasta vuodelta -64. - You can shake it you can break it you can hang it on the wall - |
leka 23.01.2005 12:17:40 | |
---|
Tell me who's that writing, John the Revelator, wrote the book of seven seals? Jeps, Ilmestyskirjahan se. Noista seitsemästä sinetistä ovet monet tehneet biisejä. Seventh Sign ja silleen... JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
reijoteppo 23.01.2005 18:38:55 | |
---|
Hyvä Leka! Jos joku tietää aina niin se on leka! (Vaikka joku jo tietäisikin..) Let´s itsekkyys! |
monotone 23.01.2005 21:18:23 | |
---|
kuunnelkaa piruuttas Gov't Mulen versio Dose levyltä. Aikas hauska... Tai Deepest Endiltä. Tööt! :-) "Bluusta Teksaksesta - siinä on tyyltä!" |
Tai Deepest Endiltä. Tööt! :-) Kyllä Doseltakin saa kuunnella:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
sakkemule 24.01.2005 19:33:51 (muokattu 24.01.2005 19:34:23) | |
---|
kannattaa kuunnella se dosen versio... on nähkääs mandoliinit, rummut, slide ja kaikki.... haynes tykkää laulaa sitä ilman säestystä nykyisin. deepes endilläkin on torvet ja rummut jne. mutta tuo dose on hauska mandoliineineen. Deja Voodoo |
Mule 24.01.2005 20:57:52 | |
---|
Haynes se tykkää nykyään omasta äänestään ehkä hieman liikaakin, (mahtimies silti). Muutamat biisit kun tuntuvat tarvitsevan enemmän kun vain Warrenin äänen, soulshine ja Wine and Blood nyt esimerkkeinä, jotka eivät ole biisinä juuri mistään kotoisin... John The Revelator onkin jo aivan toista maata, etenkin Dosella. Pastilli? (+leikit) |
sakkemule 25.01.2005 00:26:43 | |
---|
Haynes se tykkää nykyään omasta äänestään ehkä hieman liikaakin, (mahtimies silti). . ???? Deja Voodoo |
Mule 25.01.2005 18:43:27 | |
---|
???? Live at bonnaroo ja nuo pari kipaletta (etenkin Wine ´n´ Blood). Meaning: ei nappaa mua trubadurismi, on pakko vaihtaa Doselle - joka tykittää niin, että - ! Pastilli? (+leikit) |
sakkemule 25.01.2005 19:52:25 | |
---|
Live at bonnaroo ja nuo pari kipaletta (etenkin Wine ´n´ Blood). Meaning: ei nappaa mua trubadurismi, on pakko vaihtaa Doselle - joka tykittää niin, että - ! juu, ei se bonnaroo kyllä tosiaankaan mikään mahdottoman hyvä levy ole. jenkeissä tuntuu noilla uusilla "hippifestareill" olevan tapana kaiken maailman trubaduurien jne. keikat aika yleisiä. moni artisti heittää noilla festareilla juuri tuon tyyppisiä vetoja. mm. ben harper. Deja Voodoo |
monotone 27.01.2005 18:00:21 | |
---|
Muutamat biisit kun tuntuvat tarvitsevan enemmän kun vain Warrenin äänen, soulshine ja Wine and Blood nyt esimerkkeinä, jotka eivät ole biisinä juuri mistään kotoisin.... Soulshine alkaa olemaan jonkun sortin tunnusbiisi Haynesille, on siitä sevverta monta versioo jo levytettynä/julkaistuna. Viittiikö joku laskea? Biisihän on ihan mainio, mutta jotain rajaa... "Bluusta Teksaksesta - siinä on tyyltä!" |
BGH 27.01.2005 21:08:19 | |
---|
Loistava versio Soulshine'sta tämä Little Milton'in kanssa heitetty. |
sakkemule 27.01.2005 23:29:37 | |
---|
alkuperäinen allman versio (gregg laulaa), allman live versiot (gregg laulaa), deep end mule studio versio (warren laulaa), deepest end live versio (warren laulaa), bonnaroo live versio (warren laulaa) mitäs niitä muita sitten levytettynä on? Deja Voodoo |
monotone 30.01.2005 12:06:25 | |
---|
"Bluusta Teksaksesta - siinä on tyyltä!" |