Tankoprinssi 19.01.2005 22:07:48 | |
---|
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Teemu Tee 21.01.2005 13:58:46 | |
---|
Talviaikana - Salibandy: elämäntapasentteri kuinkahan monetta vuotta Kesällä - Futis: 95-kiloinen hyökkäyspään target Salibandyn sijasta ajoittain - Lätkä: hauskaa vaihtelua kun pääsee tönimään talvellakin, monet jätkät kun lähtevät "mopolla moottoritielle" ;-) Tyhjän saa pyytämättäkin |
JK 21.01.2005 16:27:51 | |
---|
Kolme koiraa. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Avaruusmies 22.01.2005 23:43:08 | |
---|
Harrastelen talvella perinteistä pulkkamäkeä, kesäisin korjailen pikku-Fiiuja. Kolme 127:aa olen kuntoon laittanut. |
baron 23.01.2005 02:25:35 | |
---|
Onks' noi naiset soittajalle harrastus vai duuni? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 23.01.2005 11:31:19 (muokattu 23.01.2005 11:33:08) | |
---|
Onks' noi naiset soittajalle harrastus vai duuni? -Euh. Se on niin päin, että soittajat ovat naisille 'päänahkoja'. Jos soittajat antavat vielä käyntikorttinsa - joko pahvisessa tai muussa muodossa - niin sen arvokkaampaa metsästäjälle. Listalle laitetaan sitten nimen lisäksi kaikenlaista muuta mukavaa ( tai 'mukavaa' ja 'mukavaa') tietoa bongatusta kohteesta. Ihan samahan se lintubongareillakin on - varis tai satakieli - kunhan bongi kumahtaa. Hätätilassa harrastukseksi tietysti voidaan lukea 'oleminen bongaamisen kohteena' (Kuka kukin on -teoksessa.) |
clave 23.01.2005 12:56:26 | |
---|
kunhan bongi kumahtaa. Heh, toi on varmaan soittimena myös gongin ja bongon hybridi. Itsellä näyttäisi alkaneen tuo kuntouintiharrastus. Sitä tuli tehtyä aktiivisesti koko 80-luku sitten jäi unholaan mutta nyt kun keikat on nou, niin energia ja motivaatio liikuntaan on lisääntynyt. Paljon aikaa palaa myös 3 muksun kanssa joista vanhin pelaa lätkää (4 happeningia viikossa) keskimmäinen jalkapalloa ja nuorin on muuten vaan 24h vahdittava. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Neljä Ruuvia 23.01.2005 13:56:26 | |
---|
Heh, toi on varmaan soittimena myös gongin ja bongon hybridi. Sepä se olikin,minä kun luulin että sitä käytetään johonkin ihan muuhun ;-) |
Kitaran rämpyttämisen ja erinäisten musaproggiksien lisäksi harrastuksiini kuuluu teatteri. Näytteleminen on nimittäin todella hauskaa, ainakin siihen saakka kun pitää opetella vuorosanat. Samahan pätee musaankin: soittaminen on hauskaa kunnes pitää opetella itse biisi... ;-) Ja urheilenko mä? Enpä oikeestaan. Mun PITI alottaa uiminen ja jatkaa judoilua, mutta aika hiljasta on ollut. Tap your brain out with your brain out! |