TiMiTheShiT 19.01.2005 15:18:32 (muokattu 19.01.2005 15:19:04) | |
---|
oisko Red Snapper samaa linjaa... ainakin sinnepäin, mutta mielestäni paljon parempaa trip hoppia toi Red Snapper. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"| |
paranoid android 19.01.2005 15:22:42 | |
---|
Nahkaliivit paukkuu. |
Mohla 19.01.2005 16:00:56 | |
---|
oisko Red Snapper samaa linjaa... ainakin sinnepäin, mutta mielestäni paljon parempaa trip hoppia toi Red Snapper. En minä kyllä lähtis hirveästi rinnastamaan noita. Red Snapper on pääosin instrumentaalikamaa, ja flirttailee välillä Drum'n Bassin ja jopa IDM:n kanssa. Rumpaleille kyllä suosittelen tätä. Mahtava poppoo. Siis molemmat bändit ovat hyviä, mutta ei niitä voi verrata, minun mielestä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Lähikauppias 19.01.2005 17:52:52 | |
---|
Tykkään Portisheadista aivan jumalattomasti. Fiilikseltään tai miltään osapuolelta samanlaista musiikkia en ole löytänyt mistään. Massive Attack on lähellä, mutta silti niin erilaista. Itselläni on vain tuo self-titled, mutta Dummy ja NYC-DVD on kyllä ostoslistalla ollut jo vuosia. Tulee vaan aina jotenkin jotain tähdellisempää ostettavaa. |
Muovinen 20.01.2005 12:00:43 | |
---|
NYC-DVD on uskomattoman hieno...Varsinkin Roads. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
el Bastardo 20.01.2005 12:49:30 | |
---|
NYC-DVD on uskomattoman hieno...Varsinkin Roads. Roads on yksi niista kappaleista jotka aina saavat aikaan kylmia vareita selkapiissa. Oli aika hieno kokemus kerran mokilla syksylla pimeassa saunassa kuunnella Portisheadia terassilla olevasta mankasta. (Sori skandien puute, eihan naa taalla Hollannissa sellaisista oo kuullutkaan..) |
Medication 20.01.2005 13:52:42 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen vastaten Zero 7. |
Margarita 21.01.2005 07:03:31 | |
---|
Näyttäisi siltä, että mp3.com:issa loistanut Market on tehnyt loparit, biisejä voi olla vaikea löytää. Oho, en tajunnut että kukaan tiesi tuota bändiä. Lämppäsivät Einstürzende Neubautenia New Yorkissa vuonna -99, kun jäin ulko-ovelle alaikäisenä ruikuttamaan. |
Portisheadin "Pearl" bootlegiltäkin tunnettu Mandalay on hyvinkin suositeltavaa kamaa. Tyyliltään jonkinlainen Portishead/Björk/Madonna ristisiitos. |
JKantonen 24.01.2005 08:58:15 | |
---|
Oho, en tajunnut että kukaan tiesi tuota bändiä. Lämppäsivät Einstürzende Neubautenia New Yorkissa vuonna -99, kun jäin ulko-ovelle alaikäisenä ruikuttamaan. Kappas. Toivottavasti Marketin tyypeillä on uusi projekti, kovasti näyttää että eivät enää musiikkia sillä nimellä tee. |
ganesha 25.01.2005 15:36:58 | |
---|
ensimmäisenä tulee mieleen samantyylisistä "bändeistä" edellämainittujen lisäksi esim. Thievery Corporation ja Lamb. Ja tuollaisia jazzahtavia trip-hop vetäisyjä naikkos-vokaaleilla on kaikenmaailman coffee house-kokoelmat täynnänsä. Mainitsemisen arvoisia mm. Verve Remixed-kokoelmat... se Roseland-live vetäisy on kyl paras. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
PurpleCandle 01.02.2005 11:19:29 | |
---|
No ei nyt ihan samantapaisia, mutta sinne päin Sneaker Pimps *Market Massive Attack Switchblade Symphony Bertine Zetlitz. Mainion tunnelmallista. murder works but it leaves stains behind |
paranoid android 01.02.2005 12:43:01 | |
---|
eikö kukaan muu kuin minä ole innostunut siitä, että portishead todellakin on tekemässä uutta levyä??!! Nahkaliivit paukkuu. |
Varaani 01.02.2005 14:21:32 | |
---|
On kyllä innostunut tämä. |
madclass 01.02.2005 14:27:06 (muokattu 01.02.2005 14:27:39) | |
---|
Voishan tässä olla vaikka kuinka innostunut jos ei tietäisi millaisia perfektionisteja tyypit on. Eli pidättyväisen innokkaana ollaan, en usko uuteen levyyn tosissani ennenkuin sen kaupan hyllystä löytää. Lupaavalta kuitenkin nyt näyttää. Harvassa on yhtyeet joilta odottaisi yhtä innokkaasti uutta materiaalia. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
JKantonen 01.02.2005 15:30:20 | |
---|
eikö kukaan muu kuin minä ole innostunut siitä, että portishead todellakin on tekemässä uutta levyä??!! Onhan se mukavaa, vaan koska mahtaa olla valmis. Ja sitten kun se on valmis, jännitetään kuinka monta kuukautta levy-yhtiö panttaa levyä kunnes se julkaistaan.. mutta hyvä homma. |
patonki 01.02.2005 17:14:08 | |
---|
eikö kukaan muu kuin minä ole innostunut siitä, että portishead todellakin on tekemässä uutta levyä??!! Itse pysyn vielä aika maltillisena tuon uutisen suhteen, sillä yhtyeen levyhän on ollut "lähes valmiina" jo aika monta vuotta. Uusi levy otettiin uutisotsikoihin käsittääkseni lähinnä siksi, että yhtye lähti pitkästä aikaa lavalle yhden hyväntekeväisyyskeikan ajaksi. Kakkoslevy on mulle Portisheadin levyistä tärkein. Ja dvd:stä pidän myös hirmuisesti. Ja pari kertaa olen bändin nähnyt Tukholmassa keikallakin ja aivan huikeita ovat olleet molemmat esiintymiset. |
mr_b 19.03.2008 00:30:38 | |
---|
Softer, worse, slower, weaker. |
Kailis 19.03.2008 00:58:45 | |
---|
|
Ozzyneito 19.03.2008 08:01:06 | |
---|
Onhan tuo koko lätty vuotanut jo aikoja sitten. Meinasi tulla kahvit nenästä, kun eka biisi oli uptempo. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |