Aihe: Kronik levynjulkkarikeikalla pe 28.2.
1 2
Pieni rumpalipoika
26.02.2003 13:50:20

Jeps,

Eli perjantaina rykäisemme tuon uuden lätyn julkaisun kunniaksi keikan perjantaina Yanossa Järvenpäässä (Mannilantie 43).

Soitto alkaa n. klo 2230, sisäänpääsy maksaa 4 euroa sisältäen narikan ja poikkeuksellisesti tilaisuus on K-18. Normaalisti sinne taitaa olla korkeampi ikäraja.

Luonnollisesti mestoilta saa poistettua uutta lättyä hintaan 5 euroa.

Eli tulkaapa paikalle todistamaan ku me pannaan paskaksi koko mesta.

www.kronik.net
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
Herra Rapu
27.02.2003 15:38:11

Jeps,

Eli perjantaina rykäisemme tuon uuden lätyn julkaisun kunniaksi keikan perjantaina Yanossa Järvenpäässä (Mannilantie 43).

Soitto alkaa n. klo 2230, sisäänpääsy maksaa 4 euroa sisältäen narikan ja poikkeuksellisesti tilaisuus on K-18. Normaalisti sinne taitaa olla korkeampi ikäraja.

Luonnollisesti mestoilta saa poistettua uutta lättyä hintaan 5 euroa.

Eli tulkaapa paikalle todistamaan ku me pannaan paskaksi koko mesta.

www.kronik.net

mä saatan tulla ja tuoda pari kaveriakin mukana, mutta levyä en kyllä osta. :) Tehään vaikka joku könttädiili monta levyä vaihetaan päittäin, kunhan A.M.:n levyt tulee painosta.
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
paavi
27.02.2003 16:06:17
Perhandeeros, ku en pääse. On laulukeikka silloin ja koko viikko on menny opetellessa yhen coverbändin bassokulkuja ja...pitäis himassakin olla joku ilta...

Mutta mäkin voin vaihtaa meidän levyn teidän levyyn! :)
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
musa
27.02.2003 16:18:18
Perhandeeros, ku en pääse. On laulukeikka silloin ja koko viikko on menny opetellessa yhen coverbändin bassokulkuja ja...pitäis himassakin olla joku ilta...

Mutta mäkin voin vaihtaa meidän levyn teidän levyyn! :)

Meiltä taitaa kaikilta jo v a l t a v a t löytyä, mutta mulle platta tulee silti tarpeeseen. Oli nimittäin eräällä ryyppyreissulla mukana laukussa v a l t a v a n CD ja jotenkin onnistuin kaatamaan puolikkaan siideripullon sisällön sinne laukun pohjalle. Musiikki kyllä vieläkin kuuluu hyvin, mutta kansilehtistä ei meinaa edes saada ulos sieltä kuorista. Eli, vaihdetaan vaan Paavi :)
larinparaske
28.02.2003 12:39:29

Musiikki kyllä vieläkin kuuluu hyvin, mutta kansilehtistä ei meinaa edes saada ulos sieltä kuorista. Eli, vaihdetaan vaan Paavi :)

-Jos olisi toisinpäin, niin ei kai vaihto niin tarpeen olisikaan :-)

Täytyyp kahtella, josko vaikka paikalle saisin valuttua.
I want to be the king and queen of cheese
?
28.02.2003 15:44:24
Onko tuolla keikkapalstalla joku virhe vai pitäiskö sulla olla 2 keikkaa tänään?
larinparaske
28.02.2003 15:49:23

Onko tuolla keikkapalstalla joku virhe vai pitäiskö sulla olla 2 keikkaa tänään?

virhe on, siellä on lisännyt joku tälle päivälle ensi viikon tervetuloa yöhön II -tapahtuman bändit. Oikea päivä on 6.3., tulipahan tässä nyt mainostettua sitäkin :-)
I want to be the king and queen of cheese
Juhani
28.02.2003 16:07:25

virhe on, siellä on lisännyt joku tälle päivälle ensi viikon tervetuloa yöhön II -tapahtuman bändit. Oikea päivä on 6.3., tulipahan tässä nyt mainostettua sitäkin :-)

Korjasin.
Jabe
28.02.2003 16:41:45

Hyvää keikkaa Kronikin pojille. En valitettavasti pääse itse tänään katsastamaan. Levyn ostan kyllä, jahka tulee myyntiin. (Voin myös vaihtaa nimmarillani varustettuun Jabe's Power Chords for Beginners -opetuskasettiin.)
Esko Deel
28.02.2003 17:42:51
Täytyypä katsoa, jospa porttari antaisi periksi.

Jos minua ei siellä näy, se ei tarkoita sitä etten siellä olisi vaan olen onnistuneesti naamioitunut jotteivat ovimiehet tunnista.

Jännittääkö? Samu on ainakin uhannut veret seisauttavalla meiningillä, ja sitä on harvoin tarjolla.
Sanomattakin selvää...
Uli Con Carne
28.02.2003 18:01:36

Kattoa lähteekö Rapu -hran messiin vaiko nöy, mutta jos en pääse niin vetääkää pojat hyvä keikka ja tilatkaa tytöt taksi.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
Man0Sand
01.03.2003 10:26:47
Jep. Tiukka veto oli. Että lähti ne pojat sitten aika kovaa käyntiin, vaikka starttaamisessa kotvan verran kestikin. ;D Mä lähen nyt töihin.
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
Notefix
01.03.2003 12:54:51

Tyylin mukaisesti bändi aloitti 1,5 tuntia myöhemmin kuin mitä ennakkopuffit kertoivat.

Tuo on muuten ärsyttävä tapa...ja aivan liian yleinen. Mäkin olisin kerennyt...

Kronikilla ei ainakaan tällä keikalla tökkinyt mikään. Minä tykkäsin.

Enks mä sanonut. Ne on aika hyviä.
Herra Rapu
01.03.2003 13:14:49

oli kyllä tiukka veto, innostuin itekin hyppimään setin loppupuolella. Rockpoliisin rooli unehtui heti kun keikka alkoi ja jalka alkoi vipattaa.

Mikäs siinä, J:pää city oli polvillaan ainakin tunnin verran eilen illalla..
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
Toveri
01.03.2003 16:59:45

Mikäs siinä, J:pää city oli polvillaan ainakin tunnin verran eilen illalla..

Mutta (melkein) kaikki Järvenpään teinit olivat polvillaan meidän eilen järjestämissämme pippaloissa. Tai no, ainakin se osan soittomateriaalista sisältänyt tietokone oli polvillaan; ne olivat tuskallisen kaksi hiljaisuuden minuuttia.

Ja harmittaa, etten noilta järkkäyskiireiltäni ehtinyt tsekkaamaan K:ta. Levyn ostan. Ehkä.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Dumb
01.03.2003 17:00:50

Mutta (melkein) kaikki Järvenpään teinit olivat polvillaan meidän eilen järjestämissämme pippaloissa.

Ja te seisoitte niiden edessä...? 8-)
Toveri
01.03.2003 17:01:34

Ja te seisoitte niiden edessä...? 8-)

Aika ajoin. :D
Man0Sand
01.03.2003 19:40:23

Aika ajoin. :D

No voe helevata. Oisit mulleki kertonu että sielä saa suuseksiä, enmä mihkään vitun Kronikin keikalle ois menny. ;D
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
Toveri
01.03.2003 22:10:18

No voe helevata. Oisit mulleki kertonu että sielä saa suuseksiä, enmä mihkään vitun Kronikin keikalle ois menny. ;D

Ai suuseksiä? Hei pojat, nyt te ymmärsitte ihan väärin. Koreografiat, nääs... =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)