Aihe: mitä ostaisin?
1 2
januszian
23.01.2005 06:00:14

Meikäläinen lähtis hakee sinuna Bogner Überschall 4x12 kaappia musamaailmasta. (itte en sinne tuu ikinä astumaan jalallani vieläkään...)
Bognerin kaapissa 2xG12T75 elementtiä ja 2xV30 elementtiä joka on nasta homma kun tulee paljon saundia yhestä kaapista. Parasta rakennuslaatua melko halvalla. Tosin siihen nähden että se on näitä high end kaappeja.

Nupiksi tuo ENGL Powerball jonka itekkin omistan. Riittävästi saundivaihtoehtoja ja erittäin monipuoliset säädöt joilla saa kasaria tai räkää tai Mesa Boogieta. (aka Metallica ja nykysemmät Nu-Metal viritelmät) Ja vielä sanotaan että se kuulostaa hiljaakin hyvältä! (itsekin testannut mutta hiljaa soittaminen on yleisesti perseestä...) :)

Kitaraksi kandee valita sellanen joka kuulostaa hyvältä koska toi ENGL Powerball toistaa just sen mitä se kitara sanoo eikä ykskään keppi kuulosta samalta vaan ihan itteltään. Ota sellanen joka on hyvää puuta ja sopii käteen. Mikeillä voit sitten muokata saundin tulevaisuudessa mieleiseksi jos jotain jää uupumaan. (en kyllä tosin voi kuvitella että mikä...)
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
LTD
23.01.2005 09:21:47 (muokattu 23.01.2005 09:23:40)

jyhkeet saundit ei mitää kasari hevi juttuu, vaan jotain Nine, Refused(orkestereita ruotsin maalta) tyyliin, mutta tarvittaessa kääntyisi myös tällaiseen nykyaikana suosittuun "hc/emo"-touhuun tyyliin Underoath, The used, Further Seems Forever, My Chemical Romance.

NINE soitti viime kesänä Turussa Marshall-nupeilla, mutta kuningas alkoholi ei anna mun muistaa minkä mallisilla.
hä?
erkkimörkö
24.01.2005 17:40:13
ei saa emua haukkua! emu tulee ja nokkii sua varpaaseen...
roudarit on kuninkaita
JLM
25.01.2005 14:44:16

SG Standard olis myös mun valinta Gibsonin SG malleista. Oon kopeloinut kahta faded mallista, eikä kumpikaan ole vakuuttanut hinta-laatu suhteeltaan.

Nuppiasiassa heittäisin vielä yhdeksi vaihtoehdoksi VHT:n. Jos taas haluat säästää rahaa niin Ashdownin Fallen Angel nupit kannattaa testata myös.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)