Aihe: Millenium tuplat
1 2
Bacchus
14.01.2005 19:26:39
Mä en kyllä oikeestaan käsitä..Miksi pitää olla jotkut helvetin kalliit vehkeet jos ihan vaan omaksi ilokseen soittelee tai yleensäkin..

Jos haluaa ruuvailla ja rassailla jatkuvasti, ja silti vittuuntua kun pedaalit liikkuu ku tervassa ja ständien rauta murenee käsiin niin mikäs siinä sitten.

Kyllä ne milleniumitkin välttää..ja tosiaan,kun samoja osia ne niissä käyttää.. ainakin joissakin..

Ei käytä.

Ja sitten,miksi pitää ostaa joku saatanan kallis teline,kun halvallakin saa ja kuhan pysyy pystyssä...
No merkki maksaa..

Siksi, että hyvä teline kestää, on helposti säädettävissä, pitää kierteet ym.ym.
-
ddrum54
14.01.2005 22:35:46
Mä en kyllä oikeestaan käsitä..Miksi pitää olla jotkut helvetin kalliit vehkeet jos ihan vaan omaksi ilokseen soittelee tai yleensäkin..

Joo, onhan tämä harrastus alkuvaiheessa sitä, että täytyy soittaa niillä soittimilla, mihin sponsori suostuu venymään. Mutta sitten kun omalla rahalla hankkii niin _mun mielestä_ kannattaa ostaa niin hyvää kuin pystyy. Rummuissa on valtavia eroja ja mitä kalliimmat - sitä paremmat.

Kyllä ne milleniumitkin välttää..ja tosiaan,kun samoja osia ne niissä käyttää.. ainakin joissakin..

Milleniumit ainoastaan näyttävät rummuilta, samoja osia niissä ei ole.
2`n 4
Paas
14.01.2005 23:14:16
Milleniumit ainoastaan näyttävät rummuilta

Eikös tuo jo ole hieman liioiteltua kehumista. ;)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
U-rip
15.01.2005 00:11:07
Rikkimenneistä pedaaleista vielä.
Onnistuin itse polkemaan Axiksen tuplapedaaleista sen väliakselin hajalle, toisesta päästä murtui kahdesta kohtaa.
Ettei se Hinta välttämättä ole laadun tae.
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
ddrum54
15.01.2005 11:26:49
Eikös tuo jo ole hieman liioiteltua kehumista. ;)

Kieltämättä olet oikeassa. Yritän kuitenkin kaikesta löytää jotain positiivista. Olen nähnyt melko hyviä valokuvia milleniumeista ja täytyy sanoa, että varsinkin taustat niissä ovat olleet erittäin onnistuneita. : )
2`n 4
HeavyMachinery
15.01.2005 11:28:59

Rikkimenneistä pedaaleista vielä.
Onnistuin itse polkemaan Axiksen tuplapedaaleista sen väliakselin hajalle, toisesta päästä murtui kahdesta kohtaa.
Ettei se Hinta välttämättä ole laadun tae.

Voihan milleniumitkin jollain kestää, se on kummiskin soittajasta kiinni.

On se hieman eri asia kun joku 12v.-> 40kg pikkunakki naputtelee varovasti, kun taasen meikäläise kokoinen vanha hevijauru-> 120kg(pelkkää lihasta) täräyttää menemään siinnä on äkkiä pläkkipelti solmussa.

Köyhän ei kannata ostaa huonoa, kuten vanha viisaus sanoo.
Minä tiedän - siis pelkään !
Ruoste
15.01.2005 14:32:27
Siis häh??? Puoltoista vuotta... Ootko nyt ihan varma, että olivat Milleniumit?

oli milleniumit, ja tarkoitin että sain ne 1,5 vuodessa ihan totaalisen paskaksi, sillai ettei soittaminen onnistunu mitenkään...
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
moderndrummer88
15.01.2005 21:24:25
thomanin katalogissa oleva loistava mainoslause kohtalaisen tukeva kruuna vielä koko komeuden ja kertoo kyllä paljon pedaaleista
o.v.o.o.v.o.v.v
lethus1
16.01.2005 02:44:55
Ja sitten,miksi pitää ostaa joku saatanan kallis teline,kun halvallakin saa ja kuhan pysyy pystyssä...
No merkki maksaa..

Offtopikkina pakko sanoa että elkää helvetissä ostelko, JOS on yhtään varaa, niitä millenniumin ständejä. Noin mäkin ajattelin ja kiroilen kahta millukkaa jotka ei pidä niitä peltejä pystyssä -> käyttökelvottomia. Jesseteipillä sain kyllä hetken lisäaikaa, mutta.... Halvasta saa maksaa loppupeleissä paljon enemmän kun hieman laadukkaamasta.
Woodoo
17.01.2005 06:35:07
Milleniumin laatu vaihtelee suuresti tuotantoerien myötä, koska heidän tuotantotapansa on erityyppinen kuin varsinaisilla tehtailla ja kun rupesin katselemaan t-kaupan sivuilta n. 180e spedua en edes löytänyt. 115e näytti aloittelijalle sopivalta ja 77e spedua en uskaltasi ostaa edes 10v pikkusiskolle.. Thomannin joissakin tuotteissa käsittääkseni on samoja osia kun laadukkaammissa tuotteissa. Mikki ständi reenikämpällä ainakin on ajanut asiaansa kovassakin rytkeessä. Eipä ole omakohtaisia kokemuksi muuten.
Työpäivän pelastus -muusikoiden.net-
Weetoz
23.01.2005 11:02:25
Thomanilla on Millenium tuplat hintana 77€. Niin onko kellään niistä kokemusta. Vai onko ne ihan syvältä?

Uskallan väittää että ne ovat ihan syvältä vaikka en ole koskaan joutunut moisia testaamaan.
Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä)
Maardi
23.01.2005 11:55:24
Thomanilla on Millenium tuplat hintana 77€. Niin onko kellään niistä kokemusta. Vai onko ne ihan syvältä?

Treenikämpällä olen joskus soittanut tuollaisilla kun en ole omia pedaaleita jaksanut ottaa mukaan. Eipä noista paljon positiivista palautetta voi antaa. Voimaa saa käyttää polkemiseen puolet enemmän ja kaikenlisäksi pedaali heiluu suuntaan jos toiseenkin, ja välillä epäilyttää että näinköhän kestää edes kasassa kun nopiaan polkee.

Kyllähän tuo varmaan treenauspedaaliksi sopii, mutta minä suosittelen säästämään hiukan enemmän rahaa ja ostamaan oikean tupliksen.
pehmo
23.01.2005 16:19:49

Mitä järkeä ostaa 77e paskaspedut ja sitten vuoden päästä ne IC:t tm.? Miksi ei vaan säästä ja osta saman tien hyvät ja säästä 77e vaikkapa olueen?
-K-
23.01.2005 19:22:32
Mitä järkeä ostaa 77e paskaspedut ja sitten vuoden päästä ne IC:t tm.? Miksi ei vaan säästä ja osta saman tien hyvät ja säästä 77e vaikkapa olueen?

Tai ostaa jotkut käytetyt merkkituplat joissa saa sitten sen saman vaihdossa iron cobriin kun on niistä maksanutkin.
Ei suotta elämys.
jpistokoski
24.01.2005 13:11:52

Syvältä. Takaan sen.
Handfucker
juttu123
21.06.2025 18:56:26 (muokattu 21.06.2025 19:22:40)
Nostan vanhaa ketjua joka varmaan kuitenkin on ajankohtainen koska niin moni näitä milleniumin speduja miettii hankkia. Mikäli näin aikoi tehdä niin pedaalien kohdalla suosittelen vanhempia tuotantoeriä koska esim. uudet Milleniumin halvimmat tuplaspedut (88€) näyttää todella kevytrakenteisilta edeltäjiinsä verrattuna. Vanhemman perus-millenium-spedun saattaa tunnistaa siitä, että sen poljinosassa on Millenium-teksi, jota uudessa ei ole. Keskustelu on sen verran vanha, että juuri tuon aikaiset ~20 vuotta vanhat Milleniaalit saattaa olla niitä hieman parempia. Ruuvit, jouset, ketjut, nuijat voi tietysti vaihtaa parempiin, kun se pikkurauta ei tietenkään parasta mahdollista laatua ole. Muuten en tiedä niiden suuremmissa osissa olevan mitään erityistä vikaa, kun pitää koko paketin kunnossa ja huoltaa. Jos naapurin mummo myy vintille unohtuneita vanhoja millenium-speduja parilla kymmenellä eurolla, niin budjettiratkaisua etsivälle hyvä diili.

Nykyisin, kun Milleniumilla on tarjolla myös kalliimpia pedaaleja, niin ne on varmaan ihan perus hyvää tavaraa. Tämä onkin ehkä Milleniumin vahvimpia osioita. Tosin, kun ei tiedetä ketään joka olisi ostanut kallista Millenium- settiä, niin ei niiden laadusta täysin tiedetä. ~500 euron ns. parempi setti voi olla peruslaatuinen, lukuunottamatta symbaaleja, mutta merkin maineella pilattu. Ne halvimmatkin kamat on muokattavissa soittoon kelpaaviksi, symbaalit muokkaa itse itsensä roskiin (yleensä)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)