Pehmeää ja kaunista Tyhjyys vain on aitoa. Elämä on vain tuhoa. Kun hymysi pois käännät näet sen pimeän puolen ja kun etsit tapaa millä kuolla kun elät vain että voisi kuolla. Kun näet,pimeä sisälle virtaa. Kun näit oikean minäni niin tiedät että olin tapa millä murskautua. Kynnyksen kohdalla aina hermostut. Määrätietoisuudesta on vain haittaa. Tämä polku on kuitenkin sinussa. ymmäräthän sen. On turha ajatella ylitsepääsemyyttä. Se on pehmeää ja kaunista että siihen haluat takertua ja muuttua siksi.
ihan perseestä tämä kai on! joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Hot RedX 22.01.2005 19:28:19 | |
---|
ja aatella et tää on suomea? Äkkilukemalta en kyllä meinannut ymmärtää, kun en niin kovin hyvin ymmärrä tätä suomea. Siin oli jotain jännii mielikuvii, mitkä ei sit mun mielestä kuitenkaan oikein kiinnittynyt mihinkään? |
tepa H 22.01.2005 20:08:44 (muokattu 24.01.2005 13:38:38) | |
---|
ja aatella et tää on suomea? Äkkilukemalta en kyllä meinannut ymmärtää, kun en niin kovin hyvin ymmärrä tätä suomea. Siin oli jotain jännii mielikuvii, mitkä ei sit mun mielestä kuitenkaan oikein kiinnittynyt mihinkään? Ootko kuullut että sellaisiakin sanoituksia on olemassa joita ei heti/vuosien päästä/koskaan ymmärrä. Ymmäryksen perille meno vaatii joskus psykologian tai filosofian tai sanallisen kierouden ymmärtämistä(joskus kumpaakin) ja kokemustakin elämästä,monet ymmärtää sanoituksia vain pelkillä kokemuksilla. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
seitikki 23.01.2005 16:33:52 | |
---|
Kun näit oikean minäni niin tiedät että olin tapa millä murskautua. Kynnyksen kohdalla aina hermostut. Määrätietoisuudesta on vain haittaa. Tämä polku on kuitenkin sinussa. ymmäräthän sen. On turha ajatella ylitsepääsemyyttä. Se on pehmeää ja kaunista että siihen haluat takertua ja muuttua siksi. Ihanasti sanottuja juttuja! En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Hot RedX 24.01.2005 13:00:49 | |
---|
Ootko kuullut että sellaisiakin sanoituksia on olemassa joita ei heti/vuosien päästä/koskaan ymmärrä. Ymmäryksen perille meno vaatii joskus psykologian ja filosofian ja sanallisen kierouden ymmärtämistä ja kokemustakin elämästä,monet ymmärtää sanoituksia vain pelkillä kokemuksilla. ? |