Aihe: Warwickin rock bassot
1
Mosse 91
21.01.2005 23:36:10

Saisko teiltä vähän kommenttia näistä warwickin halpis malleista? Kun itelläni on ollu corvette classic kohta puoli vuotta ja haluaisin tietää, että missä laatu luokassa se liikkuu. Minusta soundi on ihan hyvä, mutta ois kiva kuulla muidenkin basistien mielipiteitä.
Incarnation
21.01.2005 23:38:41
Minusta soundi on ihan hyvä,

Vastasit itse itsellesi.
Rest in peace Dime
Mosse 91
21.01.2005 23:39:17

Heh heh.
Jesus Muerte
21.01.2005 23:56:52 (muokattu 21.01.2005 23:57:16)
Hjuviahan nuo on. Mulla on Corvette Basic 5-kielinen ollu nyt jonkun kuukauden. Mukavahan sillä on soittaa ja soundikin toimii. Mikkien vaihtamista olen tosin harkinnut, siitä soundista saa varmasti vielä paremmankin. Hintaluokassaan parhaita vehkeitä mitä olen kokeillut.
Ainoa ongelma on plugipesässä, jossa on pieniä kosketushäiriöitä. Nettikeskustelujen perusteella aika yleinen ongelma, mutta ei onneksi mikään vakava/ylitsepääsemätön.
Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish
Johannes_t
21.01.2005 23:59:56

Miten se viides kieli toimii?
Jesus Muerte
22.01.2005 00:36:14 (muokattu 22.01.2005 08:17:44)
Oletko kokeillut tehdä aidosti laadukkaista plukeista piuhaa? Neutrik. Plukeissakin on eroja, ja joidenkin jakkien kanssa sen sitten huomaa.

Kjaa, voishan tuota kokeilla. Tai oikeastaan pitäisikin. Keikkakin olisi kohta tulossa, niin ei siellä viitsisi ihmetellä sen paskan kanssa.

Niin ja Johannes: H-kieli toimii oikeinkin muikeasti, vaikka meillä kokosävelaskeleen verran alavireessä vehkeet ovatkin.

Edit: Niin, tuota kyseistä bassoahan sitten voi kuunnella tuosta tämän viestin alalaidasta löytyvän osoitteen kautta. Nauhoitettiin suoraan jonkun, en muista minkä, etuasteen ja kompuran läpi. Kommentoida saa ja suorastaan pitää, tosin ehkä kuitenkin sinne demostudioalueen ketjuun.
Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish
SF3YLO
22.01.2005 10:52:08

Minulla kanssa tämä corvette basic vitonen ja munsta ihan mukava peli. Hinta/laatu suhde (amatöörin mielestä) hyvä.

Beekin soi mukavasti..

Katkes vaan nyt puolen vuoden jälkeen alkuperänen kieli, eikä ollu varastossa ku red labeleita, jotka ei nyt ainakaan tässä yksilössä tunnu hyviltä. Tarvis käydä hakeen kunnon kielet siihen... Lisäksi tarvitsee säätää kielten korkeutta hieman, ainakin mun soittotyylillä tuntuu hiukan rämisevän nauhoihin. Mutta siis kokonaisuudessa olen todella tyytyväinen hankintaani (etenki ton paskan hartken jälkee :D)

Ps. Omakuvassa kuva, sekä IG:ssä tällä samalla nikillä lisää kuvia tästä beissistä..
basistivol666
22.01.2005 12:47:57
Onko jollain fortress mallista kokemuksia?? Helvetin komea ainakin ja jos soitettavuus on corveten(oli kyllä hyvä vääntää) luokkaa niin suht varma ostos ensi kesälle!
Ja Metalli Virtaa!
Incarnation
22.01.2005 18:31:14
Onko jollain fortress mallista kokemuksia?? Helvetin komea ainakin ja jos soitettavuus on corveten(oli kyllä hyvä vääntää) luokkaa niin suht varma ostos ensi kesälle!

Elä hyvä mies... Osta heti aito Warre. Torilta metsästämällä ja kyttäämällä saa 600€ alkaen irtoamaan.
Rest in peace Dime
Ihme Basisti
22.01.2005 19:11:53
Ainoa ongelma on plugipesässä, jossa on pieniä kosketushäiriöitä.

Kannattaa katsoa sieltä sisältä onko kaikki piuhat kunnolla kiinni. Itelläni oli nimittäin sama vika, mutta pienen kolvailun jälkeen se hävisi.
Bassoni on Raamattuni ja sen soitto saarnaani.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)