Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitarahuoltajia Oulussa?
1
-AK-
20.01.2005 18:55:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi pariin kitaraan tehdä hieman remonttia, toiseen vaihtaa pari mikkiä ja toiseen sama plus tallan vaihto. Samalla oisi hyvä saada yleensäkin soitinta trimmattua.
 
Ketkäs tälläista tekevät puolestani Oulussa? Entäpä mihin hintaan millä tuloksella? Itselle ei tule mieleen muuta kuin Härönen ja Amfisound. Löytyykös vielä muita? Varmaan soitinkauppojen, mutta onko näillä millainen hinta/laatu/aika -suhde?
 
Itsellä ei ole kokemusta muusta kuin Härösestä, joka aikoinaan yhden mikin vaihto ja vähän kitaraa hoisi. Halvalla teki. Tästä on kyllä monta vuotta, joten kaipailisin hiukkasen palautetta hänestäkin, ja mielellään yhteystiedotkin, jos joltakulta löytyy.
 
Muista ei ole tietoa eikä mihin verratakkaan. Kertokaapa te.
 
mattim
20.01.2005 19:00:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen käyttänyt kitarani säädättämässä R. Härösen kitarakorjaamossa. Pitää majaansa osoitteessa Pikisaarentie 7 ja puhelin on 040-5023 828. Akustisen kitaran kaularaudan säätö ja nauhojen hionta kustansivat 40 euroa. Ja hyvä tuli.
 
Matti
 
Tauvo
20.01.2005 19:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härösestä olen kuullut pelkkää hyvää, soitinliikkeiden huollosta huonoa.
 
Keke Urlaub
20.01.2005 19:13:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härönen on ammattilainen, hyvää jälkeä edullisesti. On laittanut kitaroitani pariin otteeseen.
 
Hauska niinkuin noidannuoli.
Tee
20.01.2005 20:06:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa tuli just viikko sitten myöskin Häröseltä, ja olen käyttänyt siellä pari kertaa aikaisemminkin. Vie Häröselle.
 
:K
-AK-
20.01.2005 23:35:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää Härönen suositulta. Kai se sinne sitten viedään. Onko mitään tarkempia kokemuksia? Entä tarkempia hintatietoje eri töille?
 
kivelae
21.01.2005 07:00:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härönen osaa homman. Sähkökitaran nauhojen hionta ym. muu perussäätö maksoi muistaakseni n 50e.
 
wanha
Billsner
21.01.2005 07:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härönen on on pätevä. Haukiputaalla sijaitsee soitinrakennusfirma amfisound (www.amfisound.fi) joka myös tekee kitaran huoltoa. Itse olen aina vienyt kitaran Häröselle.
 
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
Super-Jari
21.01.2005 07:49:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Härösestä olen kuullut pelkkää hyvää, soitinliikkeiden huollosta huonoa.
 
Haluatko arvata kuka hoitaa soitinliikkeiden huollon?
 
How can humans play God when they are all slaves?
Flash
21.01.2005 08:30:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen käyttänyt sekä Häröstä, että Amfisoundia. Molemmat tekevät hyvää jälkeä. Nykyisin tulee suosittua Amfisoundia, kun on kaksi niiden kitaraakin. :)
 
There Is A Light That Never Goes Out
-AK-
21.01.2005 14:54:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä täältä Oulusta taida sitten muita löytyä kuin Härönen, joten valinta on sikäli aika selvä. Varmaan halvemmalla ja ehkä paremminkin kokemuksen puolesta tekee kuin Amfisound. Ei näissä hommissa taida kuitenkaan mitään ruudinkeksijää tarvia, ettei sitä kummassakin tehtäisi hyvin, jos vain moiset aikomukset on.
 
Myykös se Härönen potikoita? Jostain aikoinaan luin että jotain tilpehööriä kauppaisi. Ei sitteni tarvisi käydä hakeen neljää push-pull -potikkaa sikahintaan kaupasta. Jimmy Page, here I come!
 
Tauvo
21.01.2005 16:05:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myykös se Härönen potikoita? Jostain aikoinaan luin että jotain tilpehööriä kauppaisi. Ei sitteni tarvisi käydä hakeen neljää push-pull -potikkaa sikahintaan kaupasta. Jimmy Page, here I come!
 
Tilpehöörit SP-elektroniikasta-> http://www.spelektroniikka.fi/
 
potikat:
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/gp7.pdf
 
-AK-
21.01.2005 23:40:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan kun valittavat SP-elektroniikasta ettei potikoita ole eikä tiedä millon tulee.
 
Billsner
22.01.2005 07:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaan kun valittavat SP-elektroniikasta ettei potikoita ole eikä tiedä millon tulee.
 
Kysy Häröseltä. Sillä saattaa olla niitä jemmassa siellä pajassaan.
 
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «