Aegis 20.01.2005 21:04:16 | |
---|
Otsikon mukaisen pellin on naapurikämpän rumpali lupautunut meikäläiselle myymään ja innoissani olen pari päivää testaillut. Yllätyksenä tuli kuitenkin pellin todellinen luonne: soundi ei ollutkaan sellainen todella tiukka PING, vaan enemmänkin tumma ja todella pitkäsointinen. Uskomatonta mutta totta, tällähän soittaisi vaikka jatsia, tai vielä parempi olisi jossain 70-lukulaisessa happorokissa. Mutta, mutta.. Vielä jotenkin tuntuu että pitäisi kuitenkin saada sitä pingiä enemmän. Taidankin siis vaimentaa tuota peltiä perinteisellä teippisysteemillä. Toisaalta kiinnostaisi, että olisiko joku täällä kiinnostunut kyseisestä pellistä, jos vaikka haluaisi vaihtaa johonkin kunnon Power Rideen, vaikka tuohon saman pellin Power versioon. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
dictatorsh*t 20.01.2005 21:09:10 | |
---|
Ei varsinaisesti liity asiaan mutta mulla oli (n. viikko sitten myin) myöskin 20" Ride/crash, ja oli kyllä yksi parhaita ridejä mitä olen metallimusiikin kanssa soittanut. Siitä lähti kuitenkin selkeä pingi, mutta se ei jäänyt siihen ja mukana oli sellaista pientä sointiakin jopa. Mutta ei se kyllä järin pitkäsointinen siltikään ollut. Tykkäsin kovasti, mutta rahanpuute oli kova. Ja nyt auttamaan Aegista, olkaa hyvät. Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
" Tuostako mie vetäsen ni gigels gogels mie sanon että siin jää vitti Tommy Lee'ki kakkoseks!" - Janne Hyrkäs |
Simbe 20.01.2005 21:11:38 | |
---|
Jos kelpais 2000 power ride, niin sen saisit Willardilta, joka saisi minulta 2000 mediumin ja minä ottaisin tuon 3000 ruden... Häviääkö joku tässä? :) Rock'n roll'n blues'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
jazzmies 20.01.2005 22:42:32 | |
---|
Uskomatonta mutta totta, tällähän soittaisi vaikka jatsia, tai vielä parempi olisi jossain 70-lukulaisessa happorokissa. Pitää paikkansa, Ågelissa on sellainen vanha Rude 20" R/C, joka on ihan kelpo all around -symbaali - mainettaan jazzimpi! |
KoRn88. 20.01.2005 23:50:02 | |
---|
mulla on just tuo otsikon mukainen pelti ja itse olen kyllä mieltynyt kovasti siihen. Aika paljonhan se uutena maksoi, mutta kyllä kannatti. |
Bobana 21.01.2005 08:30:11 | |
---|
Vielä jotenkin tuntuu että pitäisi kuitenkin saada sitä pingiä enemmän. Taidankin siis vaimentaa tuota peltiä perinteisellä teippisysteemillä. Toisaalta kiinnostaisi, että olisiko joku täällä kiinnostunut kyseisestä pellistä, jos vaikka haluaisi vaihtaa johonkin kunnon Power Rideen, vaikka tuohon saman pellin Power versioon. Elä ny ainakaan mitään teippiä ala liimaileen... Tollanen väkisin demppaaminen edesauttaa pellin hajoomista. Pelti ei pysty enää soimaan siltä kohdaltaan vapaasti vaan pyrkii siirtämään liike-energian sille alueelle jossa teippii ei ole. Ja jos pellin reunassa on vain esim. pieni naarmu, lähtee lätty halkeemaan alta aikayksikön. Mut tee näin: Superloonista leikkelet sellasen kahvilautasen kokosen palan ja siihen reikä keskelle. Sitten tunget sen ständin pulttiin( vai mikä piru se nyt on...?), peltiä perään ja mutteri kiinni ja awot! Alkaa pingit erottumaan. Mitä paksumman palan sinne alle tunkee, sen enempi se tietty vaimentaa. Mulla oli edellisessä hiukan levottomassa pellissä 7-8 cm paksu ja 15 x 15 cm levee, mut vaimennus tarve vaihtelee eri pelleillä aika paljon. Superloonin pala ei pyri väkisin tukahduttamaan pellin sointia niinkuin teippi, vaan vastaanottaa liike-energiaa ja antaa kuitenkin pellin resonoida sen luonnollisella tavalla. Anyhoo, paljonkos laitat välirahaa jos mä laitan täältä Paisteen 22" Signature Power Ride:n?? |
Bobana 21.01.2005 08:33:47 | |
---|
mulla on just tuo otsikon mukainen pelti ja itse olen kyllä mieltynyt kovasti siihen. Aika paljonhan se uutena maksoi, mutta kyllä kannatti. Joo, no... Otsikossa ei nyt kuitenkaan ole kyse näistä uusista Rude sarjan pelleistä joka sulla näyttää setissäs olevan, vaan punaleimasesta vanhemmasta 3000 rude:sta. Ja se on eri asia se. No joo, ei ehkä kauheesti eroo soinniltaan mutta kaupasta niitä ei kyllä enää vuosiin ole uutena ulos kannettu. |
Maardi 21.01.2005 10:38:14 | |
---|
Tuli tuosta Ride/Crash nimestä mieleen että onkos tuolla millaisia crash ominaisuuksia? Taitaa aika paksu pelti olla ainakin..? |
Bobana 21.01.2005 11:00:46 | |
---|
Tuli tuosta Ride/Crash nimestä mieleen että onkos tuolla millaisia crash ominaisuuksia? Taitaa aika paksu pelti olla ainakin..? Paksu pelti, sustainia pirusti, leikkaava, pingi kyllä valitettavasti jää hieman sustainin jalkoihin. Ride:nä(hissukseen soitettaessa) herkkä ja hivelevä soundi, crash puoli... mm... no, kun kunnolla hivauttaa niin putoo naapurin kissakin puusta, eli äänekäs. Loistovalinta moukarimiehille! |
KoRn88. 21.01.2005 11:16:04 | |
---|
Joo, no... Otsikossa ei nyt kuitenkaan ole kyse näistä uusista Rude sarjan pelleistä joka sulla näyttää setissäs olevan, vaan punaleimasesta vanhemmasta 3000 rude:sta. Ja se on eri asia se. No joo, ei ehkä kauheesti eroo soinniltaan mutta kaupasta niitä ei kyllä enää vuosiin ole uutena ulos kannettu. jep, huomasin itekki tossa sit jälkeenpäin et 3000 sarjan rude/crashista oli kyse. |
Bacchus 21.01.2005 13:31:58 | |
---|
ielä jotenkin tuntuu että pitäisi kuitenkin saada sitä pingiä enemmän. Taidankin siis vaimentaa tuota peltiä perinteisellä teippisysteemillä. Toisaalta kiinnostaisi, että olisiko joku täällä kiinnostunut kyseisestä pellistä, jos vaikka haluaisi vaihtaa johonkin kunnon Power Rideen, vaikka tuohon saman pellin Power versioon. Washia tulee juuri siitä enemmän, että pelti on rideksi suhteellisen ohut (ainakin Rude-sarjan rideksi). Käännettään vielä veistä haavassa, itsellä on juuri tuo Rude 3000 20" Power ride, löysin sen käytettynä "kuin uusi"-kuntoisena 145€:lla. Täydellinen kello ja uskomaton pingi. - |
Washia tulee juuri siitä enemmän, että pelti on rideksi suhteellisen ohut (ainakin Rude-sarjan rideksi). Käännettään vielä veistä haavassa, itsellä on juuri tuo Rude 3000 20" Power ride, löysin sen käytettynä "kuin uusi"-kuntoisena 145€:lla. Täydellinen kello ja uskomaton pingi. HALUUN TON SUN RIDEN!!!!! on meinaan paras ride millä meikäläinen on ikään soittanu. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Aegis 23.01.2005 16:43:28 (muokattu 23.01.2005 16:47:14) | |
---|
Nyt kokeilin vaimentaa tuota peltiä ja näyttää siltä että pidän sen sittenkin itselläni. Sustaini vaimeni ja nosti pingin kunnolla esiin. Sitten jos tulevaisuudessa perustan Black Sabbath tai Kingston Wall coverbändin, niin vaimennus pois ja johan jytisee. Eli periaatteessa kaksi peltiä yhden hinnalla. Ei tuosta muutenkaan enää raaski luopua, lajissaan kyllä todella hulvaton pelti. Olen kuitenkin kaikesta mätön kuuntelusta huolimatta niin helvetinmoinen 70's fani, että pakkohan sitä on olla joku ride millä sitä ilmentää. Kiitoksia muuten Bobanalle mainiosta vinkistä! Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
savopie 28.01.2005 16:46:11 | |
---|
mulla on aina mieli tehny kokeilla tota rude sarjaa, ku on niin komiat ja hyvä saundiset.. saatampa joskus ostaa jonkun, vaikka crash/riden kokeiluksi! mulle saa tarjota jos haluaa eroon omastaan.. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |