Aihe: Pahin kasaribiisi?
1 2 3 4 5 6 7
*RocketQueen*
20.01.2005 20:36:15
1.Mikä on mielestäsi pahin kasaribiisi suomesta tai ulkomailta?
2.Mikä juttu tekee juuri siitä biisistä hirveimmän/parhaan kasaribiisin?

vain yksi vastaus. Kiitos.

Wham:Wake me up before you Go-Go.

Kertosäe on kammottava. Ja jo tieto siitä että
laulaja on George Michael saa miehen kyyneliin.

komppaan.
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
Hyla
20.01.2005 21:19:54
Roxy Musicin Love Every Moment säestettynä sen videolla. Jotain aivan karmeaa.
Meisseli
20.01.2005 21:51:45

Se oli muuten aika helevetin kauhea se biisi mikä tuli 'bout kuukausi sitten levyraadin loppukevennyksenä. Oisko ollut Bogart Co. ja "princess" Ressu veti verkkarit jalassa ja hikinauha päässä fiiwiksellä..Argh!
Mull on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
Hannu H.
20.01.2005 21:55:27

Bogart Co - All The Best Girls

Chemohan sen sanoi, ja oikein ekalla sivulla!
"May the tone be with you" IHKK #19
jazzmies
20.01.2005 22:36:50
Älkäähän nyt liioitelko! Ei se niin huono minusta ole. Kyllähän progemiesten tekemä poppis on sentään lähes poikkeuksetta tasokkaampaa kuin "aito" mainstream.

Kuuntelin tässä hiljan 90125-levyn ja SE biisi on t-y-l-s-ä. Ei se mainstream-kasariakaan ole tai soundeiltaan kasariestetiikkaa kunnioittavaa, paitsi mitä tulee Emulator II-sampleihin. Ja vielä mitä tulee progemiesten poppiin, niin kyllä se on yleensä aika antiheteroseksuaalista meininkiä: Asia "Heat of the Moment", Genesis "Invisible Touch", Yes "Rhythm of Love", Rush "Mission", King Crimson "Heartbeat"...Mutta, Marillionin "Kayleihg" taitaa itselläkin mennä läpi kasariprogepopista. Hjyvä Fish!
Progressor
21.01.2005 10:00:32
Ja vielä mitä tulee progemiesten poppiin, niin kyllä se on yleensä aika antiheteroseksuaalista meininkiä: Asia "Heat of the Moment", Genesis "Invisible Touch", Yes "Rhythm of Love", Rush "Mission", King Crimson "Heartbeat"...

No, myönnän, että nuo kappaleet eivät ehkä edusta esittäjiensä parhaimmistoa... PAITSI Mission! Se on mielestäni ehdottomasti Hold Your Firen huippukohtia. Ja ennen kuin irvileuat ehtivät paikalle, niin tarkennan, että HYF on minusta erittäin hyvä levy. Ei ollenkaan "pahinta kasaria".

Väitän edelleen, että huonoimmat progepopin saavutukset päihittävät kyllä huonoimmat peruspop-renkutukset. Eri asia on, mitä kukakin pitää huonona :-)
Notefix
21.01.2005 11:47:33

Kuuntelin tässä hiljan 90125-levyn ja SE biisi on t-y-l-s-ä.

Mun mielestä se on taas oikein hyvä ja iskevä...ja tuntui hyvin menevän läpi kaikkialla. Yks parhaista. Tästä threadistä löytyy kyllä hirveesti suosikkeja. Näin ne musamaut on erilaisia.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Sarko
21.01.2005 12:05:47 (muokattu 24.01.2005 09:24:03)
Ei se YESin "Owner of the Lonely Heart" ole yhtään sen parempi vaikka sen olisi tehnyt kuinka proge-jumalat. Sehän olisi ollut huono biisi vaikka the Rolling Stones olisi tehnyt sen. Yhtä kasari-mainstreamia se on kuin muutkin kasari-mainstreamit.

Ja tuhotaan muitakin pyhiä instituutioita: Toto - Africa.
Karmea. No mutta Totohan on muutekin aina ollut kauheaa kuraa. Ja huomatkaa: tämä on vain minun mielipiteeni.
"Rock is dead" - Billy Gorgan, "Billy Gorgan is dead" -Rock
Sarko
21.01.2005 12:07:32
Pave Maijasen "Jano" ja "Ikävä" on kans todella, todella syvältä. Nythän se on Suomikin sivuttu!
aikavaikea
21.01.2005 12:08:45
No mutta Totohan on muutekin aina ollut kauheaa kuraa. Ja huomatkaa: tämä on vain minun mielipiteeni.

Ei ole. On se minun myös. Paitsi Rosanna ja vain siksi, että se on tehty maailman kauneimman ja parhaan näyttelijättären innoittamana.
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
Ossi
21.01.2005 12:31:14

Tästä threadistä löytyy kyllä hirveesti suosikkeja. Näin ne musamaut on erilaisia.

Häkellyttävän totta. Kaiken kukkuraksi salaiset kuvitelmani oman musamaun sofistikoituneisuudesta kiteytyvät kaikkien vuosien jälkeen toteamukseen: "..ttu, mähän oon ihan täys poppari!" Tuota tukee sekin, että niin kornilta kuin se vakavamielisen musiikki-expertin mielestä kuulostaakin mulle kolahtaa esim. Yesin biiseistä eniten "Owner of the Lonely Hart" ja "Roundabout". Itse asiassa mä en lonkalta edes muista niitä muita, vaikka iän huomioiden voisi muuta olettaa :)
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Progressor
21.01.2005 12:41:02
Ei se YESin "Owner of the Lonely Hart" ole yhtään sen parempi vaikka sen olisi tehnyt kuinka proge-jumalat.

En minä niin mielestäni sanonutkaan. Tarkoitin, että minusta progemiesten tekemät pop-biisit ovat yleensä parempia kuin sellaisten, jotka ovat keskittyneet pelkkään poppiin. Ei siksi, että ne ovat progemiesten tekemiä, vaan siksi, että ne vain ovat minusta parempia sävellyksiä. Paljon koukkuja jne.
kurpitsapää
22.01.2005 03:09:07

David Hasselhoff - Night Rocker

pitääkö tätä edes perustella?

"i am the night rocker, i wanna rock you all night long"
guns don't kill people, APES with guns kill people!
fifehole
22.01.2005 09:07:12

pitääkö tätä edes perustella?

"i am the night rocker, i wanna rock you all night long"

Ei helvetti! Onko tommonen oikeesti olemassa, hoho!
Head for an eye
Groovelover
22.01.2005 17:55:52
Ei helvetti! Onko tommonen oikeesti olemassa, hoho!

Levynkansi ainakin on hieno, ehtaa kasarikitschiä, tsiigatkaa itse:
http://www.hasselhoff-foundation.de/disco_nightrocker.htm

Musa on epäilemättä hirvittävää kuraa kaukaa hyvän maun tuolta puolen, kotoisin paikasta jonne aurinko ei paista.
Evil-Chuck
22.01.2005 18:34:50
Se biisi, mikä lie nimi taitaa olla Words ja soi paljon Radio Novalla. On tosi vammanen biisi. Pitää rämpyttää kitaralla ja laulaa Roosa-äänellä, niin vammanen biisi on kyseessä. Sit toinen Radio Nova biisi on joku I Like Chopin tai vastaava, en tiedä esittäjiä. Paskoja biisejä molemmat, ylitunteellista. Hyi saatana, moiselle kamalle!
Vittu, viinaa!
anttipi
22.01.2005 19:05:46

Yhdessä Ritari Ässän jaksossa kuvattiin "Our First Night Together" -biisin videota (löytyy Night Rocker -levyltä)! Veti muistaakseni duettona jonkun blondin kanssa liikkuvassa avoautossa, mutta sitten tulikin jotain sählinkiä ja Michael Knightin piti lähteä kesken kuvausten jahtaamaan rosmoja.
Kaska ajaa mopolla.
Sarko
24.01.2005 09:25:37
Dire Straits "Money for Nothing". Huh huh. Jotakuinkin juustoa.
Perzzza
24.01.2005 13:49:13
Dire Straitsissa mitään vikaa... Sehän on kasarin eliittiä, eli sitä mitä voi kyllä kuunnella vaikkei muista pitäisikään :D

Tässä on aivan takuuvarma kasarihitti, jota itse inhoan:

-Alphaville - Forever Young

joku siinä biisissä mättää ja _pahasti_!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)