Aihe: Bluescase
1
JK
20.01.2005 13:36:43
Aiheesta on kitarakamapuolella ainakin keskusteltu, mutta laitan tänne myös "mainosta"

Tilasin wanhalle Dynacordin nupille casen Bluescaselta.

http://www.kolumbus.fi/karmiini/

Case tuli viiden päivän kuluttua soitosta paikalliseen matkahuoltoon.

Tilatessani keskustelin Jussi Zengerin kanssa ja kävimme läpi erilaisia vaihtoehtoja casen rakenteeseen liittyen. Ns. huppucase olisi ollut ongelmallinen kun tuossa Dynacordissa on sisäänmenoplugit aika alhaalla etulevyssä.

Päädyin sellaiseen, jossa pääty aukeaa saranoilla (ei lähde irti) ja kahva on etusivustalla. Nupissa on myös kahva oikeassa sivussa, joten se on helppo laittaa/ottaa pois casesta.

Vanerin väriksi valitsin ruskean, joka sopii mielestäni hyvin siihen.

Erittäin hyvää palvelua, laadukasta työtä ja nopea toimitus.

Hintaa caselle tuli 120 eur + rahti.

Suosittelen!
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Niskamies
20.01.2005 13:39:31
Mulla oli kaksi Bluescasen 4U räkkiä. Toisen myin äskettäin kun en tarvitse sitä ja toisessa mulla on EBS. Helkutin hyviä ovat, ja tulivat mullekin noin viikossa. Maksoin kahdesta räkistä ja kotiinkuljetuksesta 307 euroa.
Meitsi on meshissä.
Keny
20.01.2005 14:17:15
Onkos noista mitään kuvia olemassa.?
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
vanttera
20.01.2005 22:15:19
Mulla kans nupilla tommonen. Ajaa asiansa juuri niinkuin pitää, palvelu oli hyvää, ja hinta paljon parempi kuin muilla.

Ekstrana se, että hain nupin Zengerin tyttäreltä Turusta, säästettiin näin postikulut, ja näin siis likan samalla. Abaut 24, ei todellakaan huono. Että se vielä lisänä.
Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle!
vanttera
20.01.2005 22:15:56
Onkos noista mitään kuvia olemassa.?

Ne on tismalleen samannäköisiä kuin kaikki caset mitä oot nähny. ;)
Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle!
M.i.k.key
21.01.2005 11:28:58
Ekstrana se, että hain nupin Zengerin tyttäreltä Turusta, säästettiin näin postikulut, ja näin siis likan samalla. Abaut 24, ei todellakaan huono. Että se vielä lisänä.

Tarvis kiipparicase tilata. Voisin hakea sen myös tyttäreltä. Helsinki-Turku hakureissu hyvällä tekosyyllä :)
Mä lopetan nää hommat!
Teijo K.
21.01.2005 21:42:49

Ne on tismalleen samannäköisiä kuin kaikki caset mitä oot nähny. ;)

Mutta jos Keny tarkoitti sitä tytärtä?
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
TeeTee
22.01.2005 00:59:43
Mutta jos Keny tarkoitti sitä tytärtä?

Että tämmönen ceissi tälläkertaa...
Johannes_t
22.01.2005 01:05:43

Että tämmönen ceissi tälläkertaa...

Sinäkin tällaiseen aikaan hereillä, vanha mies :D
TeeTee
22.01.2005 01:09:00
Sinäkin tällaiseen aikaan hereillä, vanha mies :D

Mitä ne lapsukaiset täällä huuteloo, hus nukkumaan siitä!
Kieppi
11.03.2005 23:10:57
Liityn täten Bluescasen kehujien kerhoon. Toimitusaika oli 6 päivää soitosta siihen kun case saapui Matkahuoltoon. Ampeg V4BH:lle tehty huppucase maksoi 200e rahteineen.

Sopivuus on täydellinen ja työn jälki hyvää. Suosittelen.

Hinta oli noussut vähän (noin 10%) syksystä. Silloin kyselemieni hintojen perusteella Bluescase oli noin 40% halvempi kuin pk-seudun (nimeltämainitsemattomat) caseja tekevät pajat.
JK
11.03.2005 23:38:36
Mulla kävi sitten tuuri. Suunnittelin tuollaisen huppucasen tilaamista VOXilleni kun sattui Torilla olemaan myynnissä juuri oikealla mitoituksella oleva case. Maksoi 70 eur ja on ihan uudenveroinen.
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)