JK 20.01.2005 14:57:45 | |
---|
Tuossa yhtenä päivänä tein inventaarion/tyhjennyksen tuolle mukana kulkevalle 60-luvun vanerikapsäkille ja sieltähän löytyi - 2 kpl DI-boxeja - Nuottiteline - Kitaraständi - Kolme kitarahihnaa - 2 kpl mikkipiuhoja - 2 kpl plugipiuhoja - 1 kpl XLR/plugipiuha - 1 kpl RCA-piuha - 4 kpl lyhyitä kulmaplugipiuhoja - Sivuleikkurit - Leathermann Wave (sitä mä oon muuten etsinyt) - Ruuvimeisselisarja - Juotostinaa - Rautalankaa pieni kerä - Lasiputkisulakkeita useita - Rulla maalarinteippiä (kuivunut) - Useita ruttaantuneita settilistoja - Kasa irtonuotteja - Kaksi manuaalia vahvistimiin, joita mulla ole ollut aikoihin - Kolme kuulakärkikynää - Kaksi tussia - 2 kpl 9 voltin paristoja ja lisäksi epämääräinen kasa kaikenlaista räkkiruuvia, mutteria, ruuveja, nauloja jne. Mitäpä muut kantavat mukanaan? "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
KoskPaavo 20.01.2005 15:05:33 | |
---|
Johtoja toiset toimii toiset ei, Digitechin Vocalist 1990-luvun alkupuolelta , nuotteja irtopainoksina. Yleisvaikutelmana on pirun paha haju Soittaja selviää aina. |
baron 20.01.2005 15:08:47 | |
---|
Ulkomuistista: Lappuja pari kansiota Uusi kultainen laulukirja Pari plugipiuhaa Fikkari Viritysmittari TaukoCD:t Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
half 20.01.2005 15:09:07 | |
---|
Yleisvaikutelmana on pirun paha haju Näin on. Jos haluaa rangaista itseään esim. kankkusessa voi haistella vaikka bassolaukkuni verhoilua. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Pylkkänen 20.01.2005 15:56:09 | |
---|
Krapulassa saa myös hyvät värinät haistelemalla pukua. Meikäläisen humppahaarniska ainakin tuoksahtaa hieman..eh "Humpatulle" "Music Is The Best" -FZ |
poppamies 20.01.2005 16:11:30 | |
---|
En kuljeta mukana muuta kuin bassolaukun. Laukussa on basson lisäksi pari johtoa. MultiComp+muuntaja,, viritysmittari, varakielet, kynä, nuotteja ja edellisen keikan biisilista. "G-strings are for strippers" |
Lähes kaikkea mitä edellisilläkin mutta lisäyksenä hyttysmyrkkyä ja pyykkipoikia (ulkoilmakeikkaa varten). Jaa niin oli siellä vielä 2 kpl ilmeisestikin klarinetin "kieliä" vai miksi niitä "puunpalasia" kutsutaan. En ole itse ko vempelettä koskaan edes kokeillut mutta "sosialisoin"ne aikoinaan jostakin keikkamestasta, jonne oli edellinen bändi ne jättänyt. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
clave 20.01.2005 21:36:12 (muokattu 20.01.2005 21:39:01) | |
---|
Krapulassa saa myös hyvät värinät haistelemalla pukua. Meikäläisen humppahaarniska ainakin tuoksahtaa hieman..eh "Humpatulle" Jostain syystä erityisesti se osasto jossa on kengät. Aito nahka meets humppahiki, siin on meininkiä. Mix: Joku herkempi kotieläin esim naapurin koira saattaa pamahtaa täysin villiksi aamuyöstä kun tuota pukupussia siirtelee. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
juhakki 20.01.2005 22:40:25 | |
---|
Mulla ei ees oo mitään laukkua, toisessa kädessä kitaralaukku ja muovikassi (Eurospar :) ), missä kuljetan piuhat ja pedaalit, ja toisessa kädessä vahvistin. Ihan hyvä, tosin bändikaverit meinaa aina kuittailla siitä kassista :) Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |
mr.muzak 21.01.2005 00:55:45 | |
---|
Vanhentuneita kondomeja? |
baron 21.01.2005 01:02:58 | |
---|
Vanhentuneita kondomeja? Vai käytettyjä? Vai vain vähän käytettyjä? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
baron 21.01.2005 01:05:06 (muokattu 21.01.2005 01:05:25) | |
---|
Vanhentuneita kondomeja? Äh, nyt mä vasta ymmärsin. Sä vihjaat, että sulla ei oo käyttöä, kun pääsevät vanhentumaan. Jos tää riski, niin lähetä mulle viikko ennen viimeistä käyttöpäivää, ettei mene hukkaan. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Eddy 21.01.2005 01:22:32 | |
---|
ja muovikassi (Eurospar :) ), missä kuljetan piuhat ja pedaalit... Todellinen lightcase... Koskettelen soittimia... |
Teemu Tee 21.01.2005 09:49:04 | |
---|
Laukku 1: - AKG:n luurit - Röden mikki + suojapussi + hämähäkkiadapteri - 5m XLR-piuha (mallia halpa) - 10m XLR -piuha (Cordial) - Musta keskipaksukärkinen permanent -tussi - lyijykynä - Rahmqvist -kuulatussi (sininen/ 0,7 terä) - 2kpl (Euro)sähköpiuhoja - muistivihko Laukku 2: - useampi taltta- ja ristipäämeisseli - roudaus-, maalarin-, sähkömiehen- ja kangasteippiä - 2kpl sivuleikkureita (toiset rikki) - kolvi, tinaa, juotospastaa, kutistesukkaa - tongit, hohtimet, papukaijat (huonot) - santapaperia, viila - XLR-, plugi- ja Speakonliittimiä - kuusiokoloavaimia (koot joita ei koskaan tarvita, muut hävinneet) Tyhjän saa pyytämättäkin |
pekkajau 21.01.2005 10:35:31 | |
---|
-Laulumikki (AKG) -Varamikki (AKG) -5 kpl plugi-plugi piuhoja -Di-Box -3 kpl mikrofonikaapelia -kuuskulmansatsi -Jakorasia -Taskulamppu -Nuottitelineen valo -Jeesusteippiä -Vanha Jallu -Taskumatti There`s no bisnes in showbisnes! |
PL 21.01.2005 11:07:40 | |
---|
Kaikenlaista ryönää sitä kertyykin mukaan. "Huoltolaukkua" siivotessa sieltä löytyi työkalujen lisäksi bussin moottoriin vaihdettu suutin ja katkennut syöttöputki, rikkinäisiä päätetransistoreja ja tasasuuntaussiltoja, sekalaisia liittimiä ja adaptereja, polttoaineen siirtopumpunraato, sukat, vanhoja sopimuksia, biisilistoja, useiden kekkereiden ohjelmia, TV-ohjelmien ajolistoja, värikalvoja, käytettyjä nippusiteitä, bussinkorjauslankaa ja -teippiä, sekalaisia mainostarroja, rikkinäisiä kuljetuslaatikon lukkoja, erikoiskytkettyjä johdonpätkiä yms........ |
Tomtom 21.01.2005 11:09:25 (muokattu 21.01.2005 11:10:05) | |
---|
Kitaristina ylimääräiset romut kulkee efektilaudan kantolaukkuna toimivassa 70-luvun matkalaukussa. - Efektilauta - jatkojohto - tyyny ( laudan ja pään pehmuste) - ruuvimeisseleitä - varaputkia ja sulakkeita - kaularaudan säätöruuveja - paristoja, enimmäkseen tyhjiä - efektien välijohtoja - kitarapiuhoja - vanha sukka tai kalsarit soittimien putsaukseen - setävainaan v.-45 käsin veistämässä tupakkirasiassa plektroja, varakorvatulppia ja kalj..eikus karkkirahaa. Laukkuun mahtuu myös pieni makuupussi tai matkahuopa, jos sattuu reissu venähtämään.. ps. se puuttuva jalupullo lukee tietty raiderissa. ; ) ..lisäsin hymilön "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Jäärä 21.01.2005 12:16:26 | |
---|
Kaikenlaista ryönää sitä kertyykin mukaan. Näin on. Mulla on tapana kerätä sinne kaikki ylimääräiset vaihdetut kielet, settilistat, vaihdettujen patterien pakkaukset ja vanhat käytetyt patterit ym. roska, mitkä kerään talteen sinne, etteivät ne jää lavalle/treenikämpälle pyörimään. Jostain syystä en vie niitä heti roskiin. Lisäksi sieltä löytyy; - muutama efekti, mitkä eivät ole kiinni laudassa - Piuhoja (ehjiä ja rikkinäisiä) - Muuntaja (2kpl, toinen rikki) - Työkaluja (meisseleitä, tonkeja ja hohtimia, kuusiokulma-avaimia, muutama semmoinen halpisleatherman-kopio) - Varakieliä - Slideputki - Semmonen taskumattikokoinen tyhjä kossupullo (en ole varmaan edes itse juonut sitä, se on ollut siellä varmaan yli seitsemän vuotta) - Plekuja - Muutama sokeripala ja yksi semmoinen rimamallinen. - Kitarahihna (ei mahdu kitarakoteloihin) - Varaputket - Plekuja - Muutama efektilootan pahvikotelo Ym. Ym. Pitäisi vissiin siivota joskus. Itse laukku on mallia "kalapakki". Väri vihreä. Ruma. Yllättävän paljon mahtuu tavaraa. |
Sandy 21.01.2005 22:58:34 | |
---|
Feminiininen näkemys tähän aiheeseen... Laukustani löytyy: korkokengät kaikenlaista ketjua ja vyötä meikkilaukku toinen meikkilaukku hiustenkiharrin alusvaatteita (muut vaatteet kulkee pukupussissa) kulahtanut settilista kortteja kynä. Mulla ei ole perinaisellisesta tavasta poiketen tapana kanniskella mukana tajutonta määrää tavaraa jokapaikkaan. Esiintymisvaatteitakin otan mukaan vaan n. yhdet per keikka niin ei tuu valinnan vaikeutta paikan päällä! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
KoskPaavo 22.01.2005 11:12:24 | |
---|
Vaan millainen on feminiinisen keikkalaukun tuoksu? Onko edes aavistusta perinteisestä" PAHI"-tuoksusta? Vai vieno naisellinen "VIHI"-tuoksu? Soittaja selviää aina. |