Exhausted 13.01.2005 02:59:07 | |
---|
meinaatko muuten että linja mennyt Deeppareitten suuntaan?
Sitähän minä |
carlos 14.01.2005 22:30:22 | |
---|
Kuuntelin tuossa uuden levyn biiseistä tehdyn reilun 6 minuutin pätkän. Postituslistalaiset ovatkin varmaan tämän huomanneet. Vähän kaipaisin rosoisuutta meininkiin, mutta vaikeahan noista lyhyistä pätkistä vielä paljoa sanoa. Hyvältä kuitenkin kuulostaa, innolla odottelen levyä. Vaikka tollasten lyhyiden klippien perusteella ei mitään johtopäätöksiä sais vetääkkään, niin vedänpä silti. Kuulosti hieman tasapaksulta. toivotaan kuiteski, että levy on ainakin yhtä hyvä kuin Viper Ethics. Standin' with the fury that they had in '66 |
Janne F 18.01.2005 22:34:20 (muokattu 18.01.2005 22:35:12) | |
---|
Niin, uudessa Rumbassa ois sitä studioraportin tapaista. |
We Might Fall Apart on kyllä perhanan hyvä biisi. B-puoli on jotain vähän rauhallisempaa osastoa. Muistaakseni tämä tuli jollain keikalla ja jätkien kanssa puhuttiin että se yks uus biisi oli niin löysä ettei oikein kyllä keikkasettiin sovi. Onhan se ihan hyvä pari tälläiselle biisille joka ei itsessäänkään ole mikään rankka. Toivottavasti levyllä nyt ei ihan hissuttelua ole. |
ten 20.01.2005 21:39:44 | |
---|
Juu kävin itsekin pari päivää sitten kuuntelemassa noita klippejä ja ikävä kyllä ne soundit ei ihan ollu kivat. Ilmeisesti autotunea käytetty tossa laulussa paikotellen. Kitarasoundeihin oisin kaivannu vähän räkää ja rokkia. Muutenkin oli jotenki taantumista edelliseen levyyn havaittavissa. VAIKKAKIN oli siellä joukossa hyviäkin juttuja! Ettei ihan dissaamiseks ja valittamiseks mee. :) Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Janne F 21.01.2005 01:33:05 | |
---|
Juu kävin itsekin pari päivää sitten kuuntelemassa noita klippejä ja ikävä kyllä ne soundit ei ihan ollu kivat. Ilmeisesti autotunea käytetty tossa laulussa paikotellen. En tiä autotunesta, mut ainakin Jens laulatti Miikkaa todella tarkasti. Kiinnitti esim. paljon huomiota ääntämiseen ja jopa yksittäisiin tavuihin, miltä ne soundaa jne. Mun mielestä laulussa on menty helvetisti eteenpäin verrattuna Viper Ethicsiin, ja pelkästään positiivisessa mielessä. Soundit on kyllä melko siloitellut, mikä vähän häiritsi alkuun, mutta kuten sanottua, biisit toimii niin hyvin, että se lievä kliinisyys jäi ainakin mulle sivuseikaksi. |
carlos 21.01.2005 08:06:03 | |
---|
En tiä autotunesta, mut ainakin Jens laulatti Miikkaa todella tarkasti. Kiinnitti esim. paljon huomiota ääntämiseen ja jopa yksittäisiin tavuihin, miltä ne soundaa jne. Mun mielestä laulussa on menty helvetisti eteenpäin verrattuna Viper Ethicsiin, ja pelkästään positiivisessa mielessä. Soundit on kyllä melko siloitellut, mikä vähän häiritsi alkuun, mutta kuten sanottua, biisit toimii niin hyvin, että se lievä kliinisyys jäi ainakin mulle sivuseikaksi. Munmielestä se hyvä juttu Viper Ethicsillä oli just Miikan räkänen laulu ja biiseissä kaikki pikkujutut. Standin' with the fury that they had in '66 |
carlos 28.01.2005 20:08:52 | |
---|
Tilasinpas tollasen first aid packin. http://www.fullsteamrecords.com/ensiapulaukku.htmlPaidan oon jo kauan ajatellut ostaa, ja tuo levy oli myös ostoslistalla. Näin ne sitten tulee samassa. Vaikka onhan toi hiukan kalliimpi, kuin pelkkä levy+ joku t-paita.. Standin' with the fury that they had in '66 |
Exhausted 28.01.2005 23:09:16 | |
---|
keskiviikkona kävin Klubilla kuuntelemassa levyn ja katsomassa uuden videon. aika tylsältä kyllä paria loistobiisiä lukuunottamatta kuulosti First Aid Kit. We Might Fall Apart-video oli kyllä ihan hieno. Kuulemma se sinkku on loppuunmyyty alle viikossa, saa nähdä miten pärjää listalla :) |
kyyris 30.01.2005 21:59:20 | |
---|
|
Rattata 30.01.2005 22:26:36 | |
---|
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
ten 31.01.2005 09:13:35 | |
---|
Tilasinpas tollasen first aid packin. http://www.fullsteamrecords.com/ensiapulaukku.html Paidan oon jo kauan ajatellut ostaa, ja tuo levy oli myös ostoslistalla. Näin ne sitten tulee samassa. Vaikka onhan toi hiukan kalliimpi, kuin pelkkä levy+ joku t-paita.. Hitto tollanen ois kiva, mutta ei oo oikein varaa just nyt! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Rattata 31.01.2005 11:34:23 | |
---|
Tilasinpas tollasen first aid packin. http://www.fullsteamrecords.com/ensiapulaukku.html Paidan oon jo kauan ajatellut ostaa, ja tuo levy oli myös ostoslistalla. Näin ne sitten tulee samassa. Vaikka onhan toi hiukan kalliimpi, kuin pelkkä levy+ joku t-paita.. Pistin tuommoisen packin myös tilaukseen. Saapahan toisen paidan ja oikein julisteen...wou. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
carlos 14.02.2005 15:08:25 | |
---|
Ylihuomenna toi sitten ilmestyy.. Ja toivottavasti se myös tipahtaa postilaatikkooni samana päivänä. On vissiin ollu jotain ongelmia Fullsteamilla ton nettikaupan suhteen.. Standin' with the fury that they had in '66 |
tommijk 16.02.2005 14:02:56 | |
---|
Tänään kuulin levykaupassa muutaman kappaleen. Tuli aivan Blindsiden About A Burning Fire levy mieleen. Hiukan löysempää ja kaupallisempaa kuin ennen, mikä ei välttämättä ole huono asia.. "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
carlos 16.02.2005 15:49:39 (muokattu 16.02.2005 16:55:08) | |
---|
Ensivaikutelma ei tuosta levystä ollut mikään paras mahdollinen, mutta kolmen läpikuuntelun jälkeen se kuulostaa jo hyvältä! Yksi biisi erottuu selvästi joukosta, Fresh new blood. Erittäin hyvä kipales. Standin' with the fury that they had in '66 |
Rattata 16.02.2005 19:17:52 | |
---|
Nyt oon muutamaan kertaan levyä pyörittänyt. Alkufiilikset ei olleet aivan parhaat jos ei lasketa loistavaa avausraitaa. Mutta on parantunu koko ajan mitä enemmän on kuunnellu. Pari vähän heikompaa biisiä löytyy mutta muuten meno on kohdallaan. Helmiäkin löytyy, esim. juuri tuo Carlosin mainitsema. Soundit on musta ihan kohdallaan, sopii juuri DE:lle. Olisin odottanut häiritsevämpää soundia, koska tiesin että siloteltu on. Mutta ei, kyllä tätä kelpaa kuunnella. Miikka saisi vain enemmän tuoda sisäistä eläintään esille ja muutenkin kieltämättä kaipaa rankkuutta. Tuli aivan Blindsiden About A Burning Fire levy mieleen. Mulla tuli myöskin Blindside vähän mieleen, eikä vähiten Miikkan ansiosta, jonka tyyli on hyvin paljon samankaltainen kuin Christianin. Vaikka muuten aivan erilaiset laulunäänet onkin. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
carlos 16.02.2005 20:25:35 | |
---|
Nyt oon muutamaan kertaan levyä pyörittänyt. Alkufiilikset ei olleet aivan parhaat jos ei lasketa loistavaa avausraitaa. Mutta on parantunu koko ajan mitä enemmän on kuunnellu. Pari vähän heikompaa biisiä löytyy mutta muuten meno on kohdallaan Tätä tekstiä lukiessani mulle tuli mieleen, että näinhän mulla kävi Viper Ethicsin kanssa myös. Kuulin sitä eka kaverin autossa, ja tuli sellanen "nojoo" -fiilis. Myöhemmin sitte latailin Mantran ja Dynamite Daysin DE:n sivuilta ja ne paranivat ja paranivat joka kuuntelukerralla. Tällä hetkellä jokaikinen biisi kyseiseltä lätyltä kuulostaa varsin hyvältä. toivon, että samoin käy First Aid Kitin kanssa. Standin' with the fury that they had in '66 |
Exhausted 16.02.2005 23:08:06 | |
---|
First Aid Kit on ollut kyllä lievä pettymys. Disco Ensemblestä on kadonnut sellainen poikamainen energia että soitetaan kovaa ja on kivaa. Tilalle on tullut tuotettu ja jopa jotenkin asiallinen poppi, mutta biisit eivät ole vielä tarpeeksi hyviä siihen. Lisäksi monet huudot kuulostavat jotenkin väsyneiltä tai feikeiltä...toisaalta joukossa on kyllä helmiä, kuten edellämainitut This is My Head Exploding ja Fresh New Blood, ja lisäksi sinkkubiisi We Might Fall Apart ja See If I Care |
ten 16.02.2005 23:59:57 (muokattu 17.02.2005 11:36:44) | |
---|
Noniin, Nyt on levyä soiteltu muutamaan kertaan alusta loppuun. Karu totuus on se, että ei potki enää silleen munille niinku Viper Ethics. Korkeintaan taputtelee selkään sillee "hyvä jätkä"-meiningillä. Tällä hetkellä mieleenpainuvimpia biisejä ovat: Human Cannonball, We Might Fall Apart, This Is My Head Exploding, Black Euro ja First Aid Kit. Kappas vain neljä viidestä ekasta. :) En tiedä onko muilla hyppinyt silmille/korville, että lähes kaikissa biiseissä toi "pre-chorus" loppuu sellaseen *tidi-didi-tidi-POKS!*. Tulee sellanen stoppi ennen kertsiä juttuun (EDIT: huomasin just, että myös Viper Ethicsillä tota on käytetty aika paljon... jostain syystä ei oo hyppiny korville). Toimisi huomattavasti parempana tehokeinona, jos ei olisi ihan noin monessa biisissä. :) Kyllä tää varmaan tästä jotenkin "aukeaa", mutta Viper Ethics aukes kyllä huomattavasti nopeammin. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |