herb 22.02.2003 05:23:50 | |
---|
Numero: 7 Vihannes: Lanttu Työkalu: Vasara Väri: Sininen F-kirjaimet: 6 Olen kyllä joskus kauan sitten tehnyt saman joten alitajunta manipuloi mun vastauksia. blaablaa |
the jokke 22.02.2003 15:26:57 | |
---|
ekassa ajattelin kylläkin numeroa 6 ja siinä viimisessä sain kuusi äffää.. on se kumma on se kumma.. |
vaaniva heinäpaali 27.02.2003 23:15:37 | |
---|
Mää ainaki käytin Wordin etsi -toimintoa nuitten äffien laskemiseen... Jani Nurmenniemi |
Pelottaa |
magnetman 004 27.02.2003 23:29:26 | |
---|
Kaikki oikein! 7, porkkana, punainen vasara ja 3 f:ää. Olen siis fiksu. Terkkuja! |
Beelsebub 28.02.2003 00:08:52 | |
---|
Muut olin tehnyt jo joskus enkä uskaltanut tehdä uudestaan, mutta niitä f-kirjaimia on vain 5. Laskin ne ainakin neljä kertaa ja aina sain 5 f-kirjainta. Aina jäi se viimeinen 'of'-sana laskematta. |
Tompsi 28.02.2003 15:10:43 | |
---|
Sniff, no ainakin voin lohduttautua sillä että vasarani on iloisen keltainen. |
Chemo 28.02.2003 15:20:50 | |
---|
Ajatelkaas sitä, että meitä voidaan manipuloida noin tuollaisilla trikeillä. Vieläpä silloin kun tietävät olla vähän varuillaan. Valtakoneistolla on varmasti ihan omat trikkinsä meitä varten, paljon sellaista mitä emme tiedä. "Ne" ohjailevat meitä oman mielensä mukaan ja tekevät meistä tahdotonta karjaa, joka vain kuvittelee ajatuksen olevan vapaa. |
Lux 28.02.2003 15:36:40 | |
---|
Käsittämätöntä! F-kirjaimet laskin ihan rauhallisesti, mutta jostain syystä yksi of jäi silti huomaamatta. Kaikki muu meni juuri niinkuin pitikin. Miksi juuri punainen vasara? Osaako kukaan selittää mihin tämä perustuu? Edelleen hämilläni... How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle) |
tgrand 01.03.2003 12:35:53 | |
---|
numero: 10 vihannes: tomaatti väri ja työkalu: sininen vasara f-kirjaimia: 6 olenko osa kahta prosenttia :)? |
Ukko 01.03.2003 17:51:14 | |
---|
numero: 10 vihannes: tomaatti väri ja työkalu: sininen vasara f-kirjaimia: 6 olenko osa kahta prosenttia :)? ET. Olet huijari ;) |
totaali 01.03.2003 23:46:14 | |
---|
Taidan olla tylsä, ihan selvinpäin. Eka numero oli kyllä seiska, mutta sitten ei täsmänny enää ollenkaan. Vihannes oli tomaatti, sit tuli vihree pensseli ja kuus äffää heti laakista. Eiku hei, mähän oon siis NERO! Jyrzä |
-K- 02.03.2003 00:43:40 | |
---|
sahan (selittyy varmaan liiallisella mortal kombatin peluulla=) sain vasaran sijaan ja laskin 5 F:ää muuten yllätyin |
hiekka 02.03.2003 01:13:52 | |
---|
12 ja 5 väliltä minulle tuli mieleen luku 17 vihannekseni on kurkku vasarani on sininen (olen tehnyt tämän testin ennenkin samalla tuloksella) ja äffiä löysin kolme Moni muukin oli saanut kurkkuja ja sinisiä vasaroita. Tuo minun 17 menee matemaattisen lahjakkuuteni piikkiin... Mutta olisikohan noissa vihannes ja työkalu jutuissa kysymys siitä että kun pitää nopeasti valita jotakin, niin tutuimmat tulee mieleen nopeimmin? Ei tule ensimmäisenä mieleen turkoosi kuusiokoloavain tai kesäkurpitsa. Sen sijaan aivoista puskee ensimmäisenä punaista ja sinistä, vasaraa, tomaatteja ja kurkkuja. Äffä-juttua en ymmärrä... manipuloitavissa olemme me. |
slipkorn 02.03.2003 13:50:47 | |
---|
kaikki muut oikein paitsi tuo f laskenta ja väri ja työkalu... vastasin sininen ja saha ja äffiä tuli 5. Life's falling away from me...
-_-_-_-StaMPede-_-_-_- |
piccolo 03.03.2003 09:10:59 | |
---|
Muuten meni aika mukavasti, mutta taisi jonkinlainen paniikki iskeä, koitin vastata nopeasti, kun tuossa vihannes kysymyksessä vastasin "hedelmä":-) Hauska testi. |
haukka 03.03.2003 20:32:29 | |
---|
Mä sain ne kuus äffää! Jee, olen nero...Ennen oon noi muut testit tehny, et muistin vielä vastaukset, mut f-juttu oli uus. Noi on hauskoja! I believe in yesterday...Tomorrow comes when it comes. |
afro 03.03.2003 21:40:25 | |
---|
Numeroks sain 7. Vihannes oli porkkana. Työkalu ja sen väri oli harmaa vasara. F-kirjaimia 6. http://www.afrotumza.tk |
PsychoTapu 04.03.2003 12:21:37 (muokattu 04.03.2003 12:37:21) | |
---|
Äh, punainen ja vasara meni oikein ja äffät Tuo numero 7 luultavasti tulee siitä, että ensin lasketaan jotakin ja sen jälkeen tulee yhtälö 12 - 5 ja alitajunta laskee senkin ja vastaukseksi tulee 7. Vaikkei sitä päätajunta ymmärtäisikään. Tämä voisi myös selittää sen, että joku oli laskenut 17. 12 + 5 = 17 ja ehkäpä tuo perhanan alitajunta on laskenut sen pluslaskuna niinkuin nuo muutkin. Tuo punainen ja vasara-juttu perustuu varmaan siihen, että kun toistat kolmosia tarpeeksi kauan ja mietit noita lukuja vain ja ainoastaan, se tyhjentää pään siihen malliin, että tosiaan tulee mieleen ensimmäisen yleisin väri ja työkalu (no joo ei ole yleisin, mutta kuinka moni vastaisi normaalistikin jonkun muun työkalun?) Ilman testiäkin olisin varmasti vastannut vasara, punaista en varmaankaan, koska ei vasaratkaan ole punaisia yleensä. Mutta nuo kolmoset tyhjentää päätä sen verran että ei sitä mieti minkä värisiä vasarat on. Nuo äffät saa siten laskettua melko varmasti kuudeksi jos lukee tuon tekstin kunnolla, sillä ääntämisessä sen äffän ainakin huomaa. Itse vaan selasin tuon läpi, ilman että luin ollenkaan ja etsein vaan niitä äffiä. No varmaan menee noin :) Fashions will fade, black never does |
funkypick 04.03.2003 14:03:32 | |
---|
Äh, punainen ja vasara meni oikein ja äffät Tuo numero 7 luultavasti tulee siitä, että ensin lasketaan jotakin ja sen jälkeen tulee yhtälö 12 - 5 ja alitajunta laskee senkin ja vastaukseksi tulee 7. Vaikkei sitä päätajunta ymmärtäisikään. Tämä voisi myös selittää sen, että joku oli laskenut 17. 12 + 5 = 17 ja ehkäpä tuo perhanan alitajunta on laskenut sen pluslaskuna niinkuin nuo muutkin. Tuo punainen ja vasara-juttu perustuu varmaan siihen, että kun toistat kolmosia tarpeeksi kauan ja mietit noita lukuja vain ja ainoastaan, se tyhjentää pään siihen malliin, että tosiaan tulee mieleen ensimmäisen yleisin väri ja työkalu (no joo ei ole yleisin, mutta kuinka moni vastaisi normaalistikin jonkun muun työkalun?) Ilman testiäkin olisin varmasti vastannut vasara, punaista en varmaankaan, koska ei vasaratkaan ole punaisia yleensä. Mutta nuo kolmoset tyhjentää päätä sen verran että ei sitä mieti minkä värisiä vasarat on. Nuo äffät saa siten laskettua melko varmasti kuudeksi jos lukee tuon tekstin kunnolla, sillä ääntämisessä sen äffän ainakin huomaa. Itse vaan selasin tuon läpi, ilman että luin ollenkaan ja etsein vaan niitä äffiä. No varmaan menee noin :) Joo, mun päässä on varmaan vikaa kun luvuksi mietin 13 ja värinä+työkaluna punainen ja leka .. noh, aika lähelle :) You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough. |