Aihe: Line 6 MM4 ääninäytteitä?
1
Läpistö
20.01.2005 12:36:13

Tietääkö joku, mistä löytyisi kyseisen härpäkkeen ääninäytteitä, tai viitsisikö joku jopa moisia itse nauhoittaa? Kiinnostaa laitteen univibe ja tremolo(t?) erityisesti.

Yritin tuolta musicianfriendistä, mutta en saa niitä toimimaan millään. Kuuntelusivu kaataa Firefoxin ja IE:llä ei tapahdu mitään..jostain syystä olen aina vihannut tuota .rm-tiedostomuotoa :P
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
JTS
20.01.2005 15:07:48 (muokattu 20.01.2005 15:08:22)

Kysy vaikkapa nimimerkki Wolffielta jos se viitsisi jonkinlaista ääninäytettä nauhoitella.
Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.-
Tomtom
20.01.2005 17:32:17
Kannattaa kyllä änkeytyä jonnekin kokeilemaan itte. Säädettävyyttä piisaa aika reippaanlaisesti. Mulle tuo oli Podin jälkeen ( pölyttyy jossain nurkassa) ihan kiva yllätys. Ei vastaa ihan alkuperäisiä efektejä, mutta tarkkaan ruuvaamalla tuosta saa ulos aika hyvää tavaraa. Mulle maistuu tremolo-fanina(!) kyllä nuo molemmat, mitkä tuossa on. Vaikka laudassa onkin erillinen tremolojalkio. Univitkuttajasta en osaa kommentoida, hyvältä se kuulostaa, mutta en oo oikiaa koskaan hypistänny.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Läpistö
20.01.2005 18:41:48

Voisinhan mä jotain äänitellä, kun pitäis uudesta vahvaristakin näytteitä saada. Ainoa huono puoli tossa on että mikki on tommonen viiden euron tietsikkamikki jossa äänenlaatu ei varmastikkaan ole kovin mainio. Mutta jos silti haluat äänitteitä niin voin niitä vloppuna koittaa nauhoitella.

Tosiaan tuota vehjettä suosittelen kokeilemaan ihan itse, erittäin monipuolinen laite ja säätövaraa löytyy ihan uskomattoman paljon. Eli hyvin mahdollista että minun näytteeni eivät miellytä sua pätkääkään mutta silti saat siitä juuri oikeanlaisen saundin ulos. No ilmoittele jos niitä haluat :)

Jos vain viitsit ni olis kiva :)
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)