Vaihtakaa rumpali stop ennenkuin liian myöhäistä stop doku mikä doku stop ei armoa stop vaikka onkin soittajan paras ystävä stop Me saatiin meidän rumpali kaidalle polulle, kun kerran piruuttaan jätettiin sen rummut keikkapaikalle, kun se oli niin kännissä, ettei pystynyt itse huolehtimaan niistä, oli tottunut, että muut huolehtii. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
half 20.01.2005 15:24:12 | |
---|
Me saatiin meidän rumpali kaidalle polulle, kun kerran piruuttaan jätettiin sen rummut keikkapaikalle, kun se oli niin kännissä, ettei pystynyt itse huolehtimaan niistä, oli tottunut, että muut huolehtii. Ei armoa sillekään stop viina on viisasten juoma stop tyhmien pitää juoda olutta stop se on hitaasti vaikuttavaa ja helpommin kontrolloitavaa stop näin meillä stop Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
M.i.k.key 20.01.2005 15:32:30 | |
---|
Ei armoa sillekään stop viina on viisasten juoma stop tyhmien pitää juoda olutta stop se on hitaasti vaikuttavaa ja helpommin kontrolloitavaa stop näin meillä stop Onko villin lännen sähköttäjä opetellut käyttämään nettiä vai onko .-näppäin rikki? Mä lopetan nää hommat! |
half 20.01.2005 15:39:25 | |
---|
Onko villin lännen sähköttäjä opetellut käyttämään nettiä vai onko .-näppäin rikki? Tämä koko vehje on villistä lännestä stop hommaan laajakaistan stop Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
WanhaWetäjä 20.01.2005 15:50:36 (muokattu 20.01.2005 15:51:30) | |
---|
Näin se vaan on , muuten onko tuollaisia" Etelä-Suomen vuosisopimusmestoja" edes olemassa?Edellisestä olen harvinaisen samaa mieltä. Ehkä noita ei enää kauheesti ole...asiaa pitäs varmaan kysyä suoraan toimistoilta,mutta se on varmaa että mikään toimisto ei pysty työllistään yksin bändiä,joten oisko myös toisinpäin,eli mestat ottaa ohjelmaa vähän mistä millonkin...millään toimistolla ei ole enää tarpeeks "omia" bändejä,ts. ne vähäisetkin bändit alkaa olla "freelancer"-pohjalta? |
half 20.01.2005 17:49:00 | |
---|
mestat ottaa ohjelmaa vähän mistä milloinkin saa Tosi on ja se on he...in hieno asia. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
pekkajau 21.01.2005 11:34:49 | |
---|
Me saatiin meidän rumpali kaidalle polulle, kun kerran piruuttaan jätettiin sen rummut keikkapaikalle, kun se oli niin kännissä, ettei pystynyt itse huolehtimaan niistä, oli tottunut, että muut huolehtii. Tehtiin sama kerran yhdelle kitaristille mutta jätetiin kerran sen kamat kämpälle kun se aina tuli myöhässä roudaamaan eli kaikki kamat oli jo autossa kun se tuli "huhhutellen" kitaransa kanssa kämpälle! Sille keikalle se tuli omalla autollaan. Muutenkin se kaveri purki,kasasi ja asetteli ennätyspitkään kitarakamojaan ja kaikujaan kun muut paini samaan aikaan "pönttöjen" kanssa peräsuoli pitkällä! Sillä oli myös krooninen "huono selkä" vaikka oli kova urheilija? Ja kaiken lisäksi ei se ollut edes hyvä kitaristi. Semmonen "rapsuttamalla rahaa" ässäarpa kitaristi! Mutta ei muuttanut tapojaan vaikka pikkusen punotti meidän "pilasta"! There`s no bisnes in showbisnes! |