Aihe: soitetaan kaverin kans erilaista heviä
1 2 3 4 57 8 9 10 11
squier_telecaster
19.01.2005 18:26:48
Eip taida hirveemmin miettimistä olla...

Jos ei sun mielestä asias ole enä enempää miettimistä, niin sanoisit edes suoraan että mitä mieltä olet.

Voi näitä kateellisia...
Powerslave88
19.01.2005 19:21:04
miten v***ssa te jaksatte väittää että me jotka todetaan että se on ihan paskaa musiikkia(tai jotain sinne päin)
oltais jotenki kateellisia... kaikkee sitä kuulee.
kerrotaanpa nyt ku se ei vieläkään ole oikein kaikille tullu selväksi että jokaisella ihmisellä on oma MIELIPIDE asioihin esim. musiikkiin...
ja jos te tämän kyseisen bändin jäsenet ette kestä kovaa kritiikkiä niin elkää vaivautuko laittamaan demoa levy yhtiöihin tai yleensä tekemään... koskee myös muita valittajia.

kiitos
Super-Jari
19.01.2005 19:27:35 (muokattu 19.01.2005 19:28:47)
e. ihan huono viesti.
How can humans play God when they are all slaves?
sepeli
19.01.2005 20:33:46
ja jos te tämän kyseisen bändin jäsenet ette kestä kovaa kritiikkiä niin elkää vaivautuko laittamaan demoa levy yhtiöihin tai yleensä tekemään... koskee myös muita valittajia.

Muista sitten tämä kun omaa tuotostasi jakelet.

No, kuitenkin, älkää ihmeessä ex-Hautajaiskomitean miehet soittamista lopettako, tekemällä paranee ja hiljaa voi tulla hyvä.' Göö
I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of freaks | IMIK #22
MrFunk
19.01.2005 20:40:26 (muokattu 19.01.2005 20:41:25)
Jos ei sun mielestä asias ole enä enempää miettimistä, niin sanoisit edes suoraan että mitä mieltä olet.

Voi näitä kateellisia...

Oletin, että olisit suoraan ymmärtänyt "Öhöm" -ilmauksestani (yskähdyksentapainen).

Noh.. Olihan se ainakin erilaista. Kyllä tätä mielummin kuuntelee kuin Cannibal Corpsea.

Eli öhöm eli "että tuskinpa vaan"... CC on kuitenkin aika kova....ainakin verrattuna. :D

Ja jos saan kerran suoraan sanoa mielipiteeni niin musiikkinne on armotonta paskaa... kaikkea nyt voi sanoa omaperäiseksi...mitäs jos vaikka piereskelisin kasetille ja alkaisin levyttämään? ...kaikki haukut ottaisin kateellisina kommentteina. Eikä kukaan voisi sanoa minua huonoksi, koska teen omaa juttuani. Ja kommentteihin, joissa joku arvostelija haukutaan, kun ei ole heti todistelemassa omia soittokykyjään, sanon, että kuuntelijoiden kuuluu arvostella soittivat tai ei. Kyllä kai suurin osa meistä on syntynyt korvat päässään. Esimerkkinä jotkut arvostetut kriitikot.

Kateellinen? En.

En silti kokonaan tuomitse esityksiänne...huom.
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
superfly
19.01.2005 22:31:20
miten v***ssa te jaksatte väittää että me jotka todetaan että se on ihan paskaa musiikkia(tai jotain sinne päin)
oltais jotenki kateellisia... kaikkee sitä kuulee.
kerrotaanpa nyt ku se ei vieläkään ole oikein kaikille tullu selväksi että jokaisella ihmisellä on oma MIELIPIDE asioihin esim. musiikkiin...

kiitos

Tiedäthän sinäkin, että palautteen tulisi olla rakentavaa, eikä v***u- ja paska sanoja täynnä oleva älähdys. Mielipiteen ja kovankin kritiikin voi ilmaista monella tavalla, myös kohteliaasti ja asiallisesti. Jos käyttäydyt itse kuin pahainen kakara, niin varmasti voit odottaa loistavaa vastaanottoa seuraavalle ketjulle minkä aloitat ja yleensäkin nämä nimimerkit jäävät kyllä ihmisille mieleen. .. V***u, kun v***ttaa tuommoset kuolaturvat.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Super-Jari
20.01.2005 07:57:56
Tiedäthän sinäkin, että palautteen tulisi olla rakentavaa, eikä v***u- ja paska sanoja täynnä oleva älähdys. Mielipiteen ja kovankin kritiikin voi ilmaista monella tavalla, myös kohteliaasti ja asiallisesti. Jos käyttäydyt itse kuin pahainen kakara, niin varmasti voit odottaa loistavaa vastaanottoa seuraavalle ketjulle minkä aloitat ja yleensäkin nämä nimimerkit jäävät kyllä ihmisille mieleen. .. V***u, kun v***ttaa tuommoset kuolaturvat.

Olet ihan vitun oikeasssa, vittu.
superfly
20.01.2005 09:29:08 (muokattu 20.01.2005 09:30:02)
Minä ainakin muistan nimimerkkisi jatkossakin. Pitää varmasti paikkansa että muutkin muistavat nimimerkkisi jatkossa, sitä mä en epäile. Mutta älä itsekkään pilaa bändisi mainetta tällä tavalla!

Anteeks, nyt en ymmärtänyt sua. Mä en ole sulle sanonut sanaakaan. Olin siis nimenomaan sinua puolustamassa tässä. Lainasin ihan muiden ihmisten tekstiä....
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
squier_telecaster
20.01.2005 10:09:14
Anteeks, nyt en ymmärtänyt sua. Mä en ole sulle sanonut sanaakaan. Olin siis nimenomaan sinua puolustamassa tässä. Lainasin ihan muiden ihmisten tekstiä....

Juuh, anteeksi kauheasti toi mun kommentti jos et kässännyt
nahkalipsi
20.01.2005 14:20:36
olen sanaton
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
MrFunk
20.01.2005 14:41:50
Aiemmat lukkopyynnöt sivuutettiin syystä, mutta nyt olisi lukko taas paikallaan...
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
superfly
20.01.2005 14:51:04
Juuh, anteeksi kauheasti toi mun kommentti jos et kässännyt

Juu, en kässännyt...
squier_telecaster
20.01.2005 15:47:38 (muokattu 20.01.2005 15:48:44)
Aiemmat lukkopyynnöt sivuutettiin syystä, mutta nyt olisi lukko taas paikallaan...

Alan mäkin nyt kääntyä tuon lukon kannalle, vaikka tämän aiheen kirjoitinkin.

EDIT: ylläpito hei! Saisiko ystävällisesti sitä lukkoo? Siis tälle aiheelle
Powerslave88
20.01.2005 16:22:26
juu pistäkee sitä lukkoa jo eihän tuota jaksa kukaan täysjärkinen
Super-Jari
20.01.2005 17:31:09

Huomasin saman ilmiön puolustaessani Hautajaiskomitean poikia. En tee jatkossa samaa virhettä. Onnea kaikille.
squier_telecaster
20.01.2005 21:03:00 (muokattu 20.01.2005 21:05:38)
Lähetin postia ylläpidolle, jospa huomaisivat näin hieman paremmin tämän pyynnön saada lukkoa tälle aiheelle. Jos ei lukkoa tule niin pankaa muutkin sitä mailii tai jotain ylläpidolle kun osa ainakin on lukon kannalla.
Jesus_Plastica
21.01.2005 02:49:53
Jos te nyt ihan oikeesti tahotte sitä keikkaa saada, niin ihan turha sitä on täällä ihmisiltä pyytää, jotta järjestäkää joku meille keikkaa.

Ehdotus, kipuat alas sieltä pilvilinnastas ja alat ihan tosissaan tekeen työtä sen demon/keikkojen saamisen eteen, turha sitä on täällä valittaa.
Hohhoijaa
21.01.2005 14:35:51
Lähetin postia ylläpidolle, jospa huomaisivat näin hieman paremmin tämän pyynnön saada lukkoa tälle aiheelle. Jos ei lukkoa tule niin pankaa muutkin sitä mailii tai jotain ylläpidolle kun osa ainakin on lukon kannalla.

Pistä moderaattorille.
Kalamies #12 >-)))>
squier_telecaster
21.01.2005 15:55:39
Pistä moderaattorille.

Juuh, kyllä näköjään täytyy. 200, lukkoa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)