Aihe: Remu Aaltonen
1 2 3 4
...And Justice For All
19.01.2005 16:03:17
Kyllä mä nostan hattua ja pokkaan syvään!! Siinon rokkenrollia!

Mua kyllä välillä ihmettyttää kun näitä rumpaleita joita turakaisetkin diggaa dissataan välillä niin maan perusteellisesti?? Nehän on varsinaisia kansansuosikkeja!! Jumaleissön!
Kyllä niiltäkin voi jotain oppia! Oikeestaan aika paljonkin!! ei ehkä paradidlejä, mutta vaikka jotain meiningistä ja yleisön viihdyttämisestä...?

Kaveri oli tuossa muutama kuukaus sitten Remun kanssa keikalla.. Hauskaa oli ollut ja meininki katossa!! Sehän riittää!?
Kehui vielä ukon varsin mainioksi herraksi ja käytös 10 näin peruskouluarvosanoin.. Liekkö vuodet hioneet pahimmat särmät kun ei ollut tullu kepistä otsalohkoon!:)

RokRok

Eli Remulla oli hyvä päivä... ;)
Sillon kun mä näin sen niin sillä oli huono päivä... Riehu vaan koko ajan ja raivos roudareille ja soittajille. Nykyään luulee olevansa vaan vähän enemmän mitä on :|
...And Justice For All
JeeVes
19.01.2005 17:36:08
Kaitpa se Remu joskus on ollut ihan ok rumpali, mutta taitaa jo miehellä alkaa tuo ikä painamaan. Kyllä jotkut Hurriganesit uppoo.
kalamies#15 >-)))>
tito
19.01.2005 19:29:26 (muokattu 19.01.2005 19:30:57)

Tulipa mieleen vuosien takainen kommellus kun Kemissä hotellin avajaisissa soitettiin salsaa ja meikällä lensi timbale-kapula Remun jalkoihin! No, meidän naissolisti kävi sen sieltä nolona poimimassa ja toi mulle takasin. Tais olla kuitenkin Remulla niitä hyviä päiviä kun keikan jälkeen sano että hyvä veto! En tiedä sitte meinasko soittoa vai kapulan heittoa...

Sanoisin kuitenkin että Remu on enemmän rokkari kuin rumpali, mutta äijähän se on.
taas on tänään
mufaza
19.01.2005 19:33:03
Remu saa soittaa ihan miten tykkää.. Remu on legenda!
Punk is dead, But we're still dying...
ddrum54
19.01.2005 20:07:35
Nojaa. Eihän Louhivuori tai Kallio nyt semmoisia puukottajia olleet kuin Järvinen, mutta eivät nyt yleisesti ottaen huonoja kitaristeja kumminkaan.

Tarkoitinkin juuri Ganes meininkiin istuvia. Huonoja eivät ole, paitsi Kallio.

Homma taiteilee niin taidokkaasti vakavan ja itseparodian välillä, että ei joku nykyinen "voikamalajosjokunauraamulle"-artisti ei siihen ryhtyisi koskaan.

Niinpä niin, Remu haistatti pitkät muiden mielipiteelle. Se on sitä asennetta.
2`n 4
...And Justice For All
19.01.2005 20:13:28
Tarkoitinkin juuri Ganes meininkiin istuvia. Huonoja eivät ole, paitsi Kallio.

Niinpä niin, Remu haistatti pitkät muiden mielipiteelle. Se on sitä asennetta.

Mikäs Ilestä huonon tekee? Mun mielestä ihan kelpo kepittäjä.
...And Justice For All
Alpha
19.01.2005 20:15:47
Mikäs Ilestä huonon tekee? Mun mielestä ihan kelpo kepittäjä.

Juu on...tuollaseen Kärkinen & Kallio soitantaan.
hollmi-5
19.01.2005 22:03:45
Hurriganes oli se orkesteri, joka sai minunkin soittouran käyntiin. Olen nähnyt bändin monta kertaa livenä. 70-luvulla homma toimi hienosti. Nykyisin ei. Remu on ikävä ihminen keikalle valmistautuessaan. Kaikki saavat moitteita. Itse vetää sitten ihan kädettömänä homman puihin. Toivottavasti itse älyän olla menemättä julkisesti kannuihin silloin, kun soitto ei enää taitu ollenkaan.

Silti Remu on ykkönen, kun rockenrollhenkilöstä puhutaan.
Mika Hollström
ddrum54
19.01.2005 22:12:19
Juu on...tuollaseen Kärkinen & Kallio soitantaan.

Juuri näin, kiitos Alpha. Tämä maa on pullollaan täysin tyhjänpäiväistä ja turhaa "musiikkia" tekeviä "artisteja". Jos kitaristi jämähtää maneereihinsa Ilen tapaan, niin kannattaa ripustaa keppi naulaan. Sieltä suunnasta ei ole vuosikausiin tullut mitään uutta.
2`n 4
ddrum54
19.01.2005 22:27:33
Valitettavasti Remun rumpalointi ei ole ollut entisensä sitten muutaman vuoden takaisin koiravaljakko onnettomuuden, ihme että äijä säilyi edes hengissä siitä.

Nykyään näyttää siltä, että vasurin piuhat ei ole parantuneet. Eipä kai tuo enää ainakaan mitään pitkiä keikkoja vedä. Kansa vaatii Remun lavalle ja hyväksyy soiton puutteet. Mä kyllä ymmärrän kansan vaatimukset, koska Remu = Rock.
2`n 4
AP
20.01.2005 07:57:46
Nykyään näyttää siltä, että vasurin piuhat ei ole parantuneet. Eipä kai tuo enää ainakaan mitään pitkiä keikkoja vedä. Kansa vaatii Remun lavalle ja hyväksyy soiton puutteet. Mä kyllä ymmärrän kansan vaatimukset, koska Remu = Rock.

No jaa. Mä olin kesällä Salossa katsomassa nyky-Hurriganesia. Enemmän kiusasi soundien paskuus kuin Remu, joka nyt tietty kiilasi ja laahasi mutta hoiti homman kuitenkin kohtuullisesti kotiin.
Ihmeesti se kyllä on saanut riittävän tarkkaa soittoa aikanaan levyillekin asti. Varmaan tuossa valjakko-onnetttomuudessa on iso osasyy soiton nykyiseen tilaan.
K100 #7
LaKu
20.01.2005 09:12:14
Kyllä Remu on ollut minullekin suuri esikuva. Tuntuu vaan että Ganesien alkuaikoina mies soitti paremmin... Crazy Days-levystä lähtien soitto muuttui vielä enemmän "remumaiseksi", eli aloittaa biisin kovassa tempossa, ja biisin loppuessa tempo on jo aivan hirvittävä ;)
Muuta olen kyllä vähän samaa mieltä kuin drum54, että fiilis on monelta nykypäivän bändiltä jäänyt vähän taka-alalle... 70-luvulla klikki ei vielä ollu niin yleinen studioissa, kuunnelkaa vaikkapa Carmine Appicen tai Ian Paicen paukuttelua tältä ajalta. Tai Bonzoa. Hienoa soittoa FIILIKSELLÄ.
...And Justice For All
20.01.2005 16:22:49
Remulla oli 70-luvulla jakso, jolloin rumpujen soitto ei terveydellisistä syistä johtuen onnistunut ja Ganesissa oli tuuraja. Olisiko ollut vaivaa jo silloin. Tuskin koiravaljakko-onnettomuus asiaa paransi.

Remulla oli niskat paskana seitkytluvulla. Se on kuulemma vähän "vajaa" nykyään. Yks kaverin tuttu on Remun kaveri ja on kertonu että remulla ei järkikään pelaa yhtä hyvin kun ennen onnettomuutta. ei se siis mikään hullu ole mutta ihme juttuja tekee joskus..
...And Justice For All
Antti1997
20.01.2005 16:46:15
Mikäs tää tämmönen koiravaljakko-onnettomuus sitten on? Oon tästä kuullu mutten tiedä silti mitään.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" -Kiipparipalstan keskustelua
Klooni
20.01.2005 17:12:40
Mikäs tää tämmönen koiravaljakko-onnettomuus sitten on? Oon tästä kuullu mutten tiedä silti mitään.

Joku vuosi takaperin Remu veti koiravaljakolla nurin oikein kunnolla, taisi olla peräti koomassa vähän aikaa ainakin oman kertomansa mukaan. Vaurioita tuli paljon, mm. vasen käsi ei toimi läheskään kunnolla.

Tuon onnettomuuden jälkeen Remu ei ole ollut aivan täysin itsensä, tai pitäisikö sanoa entisensä, jotain pientä hassua saattaa joskus tapahtua joo ja paljon äkäisempi kuin ennen.

Mutta edelleen kokemuksesta voin sanoa että erittäin asia tyyppi, ehdottomasti persoonallisuus jolla tarinaa ja legendaa riittää täyttämään parikin kirjaa.
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! http://kloonin.omaservo.net/
...And Justice For All
21.01.2005 09:34:17
Luin just loppuun Remun kirjan poika varjoiselta kujalta. Ihan hyvä kirja, sen verran vanha että remu puhuu oikeesti asiaakin siinä. Mutta tää uudempi, vuoden 97 seitsemän ilon kyyneleet, se on niin sekavaa mongerrusta että sitä ei pysty lukeen....
...And Justice For All
Ruoste
21.01.2005 18:34:51
By the way... Remu oli tossa naapurissa päivällä... siis oikeasti...
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
Dr.Rubber
21.01.2005 18:39:22
By the way... Remu oli tossa naapurissa päivällä... siis oikeasti...

... sinä oot ihan selvästi sukua julkkikselle.
Kyttä on poliisi!
AP
21.01.2005 18:53:36
Tuon onnettomuuden jälkeen Remu ei ole ollut aivan täysin itsensä, tai pitäisikö sanoa entisensä, jotain pientä hassua saattaa joskus tapahtua joo ja paljon äkäisempi kuin ennen.

Mutta edelleen kokemuksesta voin sanoa että erittäin asia tyyppi, ehdottomasti persoonallisuus jolla tarinaa ja legendaa riittää täyttämään parikin kirjaa.

Samaten allekirjoittanut on kuullut, että herra Aaltonen on tosiaan tarvittaessa mitä sydämellisin tyyppi, joka ei jätä kaveria pulaan ja jeesaa. Toisaalta niitä pikku avun tarpeessa on kai aika paljon ollut ympärillä pyörimässä, joten tavallaan ymmärtää että ihan joka vastaantulijalle ei yksinkertasesti voi olla mukava.
K100 #7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)