Hukka 19.01.2005 14:39:15 | |
---|
Tuollaiset löysin ampegin sivuilta ja koitin etsiä hintoja, mutta ei löydä. Tuo pr410hlf -kaappi lienee hyvinkin suolainen, kun katselin sen ominaisuuksia ja svt412he vaikutti muuten vaan mielenkiintoiselta. Eli kokemuksia ja/tai lisätietoja kyseisistä vehkeistä jos saisi. Kiitos.. Lisäksi jos joku tietää jotain ampegin svp1600 päättäristä niin tänks Jos basismi on sairaus, mie olen rutto! |
sirdickyj 19.01.2005 16:02:30 (muokattu 19.01.2005 16:06:35) | |
---|
Ampegin ja Mesan kohdalla toi hintahomma on aivan perseestä, ku Levytukun sivuilta ei mitään hintatietoja löydy, ja linkit on suoraan valmistajien sivuille. Sitä se on se suomalaisen musakauppabisneksen meininki; nettisivut ja muut on ihan perseestä ja mistään ei tiedetä mitään. Turha ihmetellä, jos jengi tilailee Thomannilta. Luulis jonkun heräävän, ku kilpailu kovenee. Tämäkin kaikeksi onneksi kääntynee loppujen lopuksi asiakkaiden eduksi. EDIT; juu, kävin tsekkaamassa Levytukun sivut, ja sikäli oli parannusta tullut, että oli suomennettu Ampegin sivuilta ne stoorit ja specsit niistä vahvistimista, mutta hintatietoja ei tietenkään ollut. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Jani The Rock 19.01.2005 16:16:23 | |
---|
EDIT; juu, kävin tsekkaamassa Levytukun sivut, ja sikäli oli parannusta tullut, että oli suomennettu Ampegin sivuilta ne stoorit ja specsit niistä vahvistimista, mutta hintatietoja ei tietenkään ollut. Näin on joo. "Lähetä tarjouspyyntö". Ei luulis olevan ylivoimaista laittaa niitä hintoja sinne sivuille. Ei tarttis sitten koko ajan olla vastailemassa kysymyksiin. Nim. Eilen Ampegista tarjouspyynnön esittänyt The road never ends for me, kid. |
Samu S. 19.01.2005 18:09:19 | |
---|
Mulla on ainakin Mesan kohdalla semmoinen käsitys, että firma kieltää niiden hintojen esittämisen nettisivuilla. Tämmöinen hämärä kuvajainen on jonkun Saksan kaupan sivustolta mielen perukoille tarttunut. Veni, vidi, vixi. |
marlow 19.01.2005 21:53:55 | |
---|
Oon kuullu että Levytukku ei ilmottelis sivuillaan Ampegin hintoja ettei ihmiset automaattisesti ostas thomannilta. Ne vermeet kuitenki on selvästi kalliimpia Suomessa..Suurin osa jengistä sen tietääki mutta ei kaikki.. |
Jani The Rock 19.01.2005 22:01:03 | |
---|
Oon kuullu että Levytukku ei ilmottelis sivuillaan Ampegin hintoja ettei ihmiset automaattisesti ostas thomannilta. Ne vermeet kuitenki on selvästi kalliimpia Suomessa..Suurin osa jengistä sen tietääki mutta ei kaikki.. Nii-in, tai sitten ei. Ainakin se hinta jonka mulle Levytukusta ilmoittivat oli alhasempi kuin T-kaupassa. The road never ends for me, kid. |
Teijo K. 19.01.2005 22:17:18 | |
---|
Oon kuullu että Levytukku ei ilmottelis sivuillaan Ampegin hintoja ettei ihmiset automaattisesti ostas thomannilta. Ne vermeet kuitenki on selvästi kalliimpia Suomessa..Suurin osa jengistä sen tietääki mutta ei kaikki.. Epäilen että kikkailevat niillä hinnoilla sellaista -sulle tolla hinnalla ja tolle toiselle tällä toisella hinnalla. Ärsyttävää kuin mikä. |
Teijo K. 19.01.2005 22:17:33 | |
---|
Nii-in, tai sitten ei. Ainakin se hinta jonka mulle Levytukusta ilmoittivat oli alhasempi kuin T-kaupassa. Palijon oli? |
Jani The Rock 19.01.2005 23:11:46 | |
---|
Palijon oli? B-100 R, 715 e. The road never ends for me, kid. |
vanttera 19.01.2005 23:19:09 | |
---|
B-100 R, 715 e. On muuten törkeen hyväsoundinen kompo. Ja ääntäkin lähtee penteleesti, riippuu tietty mihin vertaa. Lisäkaappi vielä niin siinon pirun hyvä keikkanippu, pienemmissä paikoissa pärjää tolla pelkästäänkin mainiosti. Parhautta siinä on silti gain-potikka, joka todellakin toimii niin kuin gain-potikan kuuluukin, eli siitä saa särövä. Imitoi mukavasti jopa putkipierua, munsta. Hyvä valinta siis! Sähkö pois soittimista - takapakkia Saatanalle! |
Jani The Rock 19.01.2005 23:47:47 | |
---|
On muuten törkeen hyväsoundinen kompo. Ja ääntäkin lähtee penteleesti, riippuu tietty mihin vertaa. Lisäkaappi vielä niin siinon pirun hyvä keikkanippu, pienemmissä paikoissa pärjää tolla pelkästäänkin mainiosti. Parhautta siinä on silti gain-potikka, joka todellakin toimii niin kuin gain-potikan kuuluukin, eli siitä saa särövä. Imitoi mukavasti jopa putkipierua, munsta. Hyvä valinta siis! Juurikin näin! Tollanen on varmaan tulossa ton vanhan uskollisen Laneyn kaveriksi. The road never ends for me, kid. |
Mulla on ainakin Mesan kohdalla semmoinen käsitys, että firma kieltää niiden hintojen esittämisen nettisivuilla. Tämmöinen hämärä kuvajainen on jonkun Saksan kaupan sivustolta mielen perukoille tarttunut. Ei kai se noinkaan voi olla. Tuntuu jotenkin hullulta. Ainakin http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ on Mesan vehkeiden hinnat näkyvillä. Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish |
Samu S. 20.01.2005 10:24:28 | |
---|
Ei kai se noinkaan voi olla. Tuntuu jotenkin hullulta. Ainakin http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ on Mesan vehkeiden hinnat näkyvillä. Ei se minustakaan järkevältä tunnu. Joku muistihäiriö taisi olla. Jos sovitaan, että olin vaikka hirveessä kännissä, sillähän saa kaiken anteeksi, eikö? Veni, vidi, vixi. |
Jesus Muerte 20.01.2005 14:28:16 | |
---|
Ei se minustakaan järkevältä tunnu. Joku muistihäiriö taisi olla. Jos sovitaan, että olin vaikka hirveessä kännissä, sillähän saa kaiken anteeksi, eikö? Näin teemmä. Tsekkaa Impishin uusi demo! http://students.oamk.fi/~jajuhe01/impish |