baron 16.01.2005 17:13:30 | |
---|
Seuraava hääkeikka on periaatteessa "helppo", tavanomaiset häävalssit ja vain yksi toivekappale: "Susanna". Kuvittelin, että se olisi se Stephen Fosterin "I came from Alabama with a banjo on my knee" mutta onneksi tuli tarkistettua, kyseessä onkin Art Companyn Susanna. No onhan tässä vielä vähän aikaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Mase 16.01.2005 17:16:26 | |
---|
Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
baron 16.01.2005 17:25:05 | |
---|
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Neljä Ruuvia 16.01.2005 17:31:36 | |
---|
Kiitti vaan, juuri saman löysin itsekin. Täytyy ilmeisesti vielä äänitekin jostain kaivaa, niin se on sitten siinä. No kato Kirkalla on siitä kiva suomenkielinen versio ,mitä mulla ei kyllä oo mun levystössä .... |
baron 16.01.2005 18:03:42 | |
---|
No kato Kirkalla on siitä kiva suomenkielinen versio ,mitä mulla ei kyllä oo mun levystössä .... Kiitti vinkistä, toi englanti vähän pätkii meidän laulajalla, hankitaan se jostain. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Qsine 16.01.2005 19:47:05 | |
---|
Ja on muuten oikein erinomainen kappale. Haitarikin sopii sekaan maustamaan. Menisikö tyylilaji jotenkin "reggae":n puolelle, liekö hankala tanssittava? Ja mikäpä tuolle pariksi? "Susanna":n lopussa en koskaan voi olla hymyilemättä sille ennen viimeistä kertosäettä olevalle harmonikkaluraukselle, jota varten taquuvarmasti on lainattu studiolle pariksi minuutiksi Pedro Hietasta punch-in -periaatteella! "Laitetaan lapsi keskellä yötä pakkaseen hakemaan karannutta kanarialintua...joka tosiasiassa nukkuu tyytyväisenä huppunsa alla!" |
baron 17.01.2005 17:35:02 | |
---|
Aina mä pääsen kuin koira veräjästä. Bändin laulaja soitti hetki sitten, että kaivanut piisin nuotit jostain ja just kun luulin pääseväni/joutuvani plokkaamaan sen Kirkan "Hengaillaan" CD:ltä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
WanhaWetäjä 18.01.2005 10:57:22 | |
---|
Aina mä pääsen kuin koira veräjästä. Bändin laulaja soitti hetki sitten, että kaivanut piisin nuotit jostain ja just kun luulin pääseväni/joutuvani plokkaamaan sen Kirkan "Hengaillaan" CD:ltä. Mä suosittelen kyllä ihan suosista unohtaan ton biisin,se ei ehkä oikeen ole teidän laulajan ominta aluetta,ei millään pahalla,mutta ei kenties tule taittumaan....vedettiin tota joskus 83,ei ollut helppo laulaa ollenkaan,ja jos on Kirkan sävellajia lähellekkään niin ...ja ne bassoäänet,ne pitää mennä just eikä melkein,biisihän perustuu bassoriffiin ;-) |
baron 18.01.2005 11:18:55 | |
---|
Mä suosittelen kyllä ihan suosista unohtaan ton biisin,se ei ehkä oikeen ole teidän laulajan ominta aluetta,ei millään pahalla,mutta ei kenties tule taittumaan....vedettiin tota joskus 83,ei ollut helppo laulaa ollenkaan,ja jos on Kirkan sävellajia lähellekkään niin ...ja ne bassoäänet,ne pitää mennä just eikä melkein,biisihän perustuu bassoriffiin ;-) Kun on morsiamen vanhempien toivepiisi, mahtaisko morsiamen nimi olla Susanna? Täytyy nyt hankkia se äänite kumminkin ja katsoa saadaanko sinne päin menemään. Vanhasta kokemuksesta voisin sanoa, että ainakin loppuillasta esitettynä tulee todennäköisesti suosiota saamaan, vaikkei viimeisen päälle menisikään. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Riksteri 18.01.2005 12:35:18 | |
---|
Kun on morsiamen vanhempien toivepiisi, mahtaisko morsiamen nimi olla Susanna? Täytyy nyt hankkia se äänite kumminkin ja katsoa saadaanko sinne päin menemään. Vanhasta kokemuksesta voisin sanoa, että ainakin loppuillasta esitettynä tulee todennäköisesti suosiota saamaan, vaikkei viimeisen päälle menisikään. Varsinaisesta tanssikappaleestahan ei ole kysymys, vaan tilaajalle tärkeämpää taitaa olla laulun sanat, tunnelma ja harmonia. Solistin kannattaisi ehkä pyytää kaikki mukaan laulamaan ja liikkumaan musiikin tahdissa. Orkesterikin voisi kenties esittää kappaleen sikermänä, vuorotellen molempia Susanna -biisejä pelkän banjon säestyksellä, yhteislauluna, moniäänisesti ja ehkä vielä kaanonissa. Mama always said life was like a box
of chocolates, never know what you're gonna get. |
baron 18.01.2005 14:06:08 | |
---|
Orkesterikin voisi kenties esittää kappaleen sikermänä, vuorotellen molempia Susanna -biisejä pelkän banjon säestyksellä, yhteislauluna, moniäänisesti ja ehkä vielä kaanonissa. Keep it simple:-) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
M.i.k.key 18.01.2005 15:51:03 | |
---|
mahtaisko morsiamen nimi olla Susanna?
Mahtaisko sulhasen eksän nimi ollas Susanna? :) Mä lopetan nää hommat! |
Neljä Ruuvia 18.01.2005 16:27:05 (muokattu 18.01.2005 16:27:29) | |
---|
|
baron 18.01.2005 21:03:47 | |
---|
Mä suosittelen kyllä ihan suosista unohtaan ton biisin,se ei ehkä oikeen ole teidän laulajan ominta aluetta,ei millään pahalla,mutta ei kenties tule taittumaan....vedettiin tota joskus 83,ei ollut helppo laulaa ollenkaan,ja jos on Kirkan sävellajia lähellekkään niin ...ja ne bassoäänet,ne pitää mennä just eikä melkein,biisihän perustuu bassoriffiin ;-) 1. Kappaleeseen elimellisesti kuuluvat bassoriffit olivat nuoteissa, mun mielestä ne ei olleet vaikeat, mutta meitähän on joka lähtöön. 2. Raa'asti transponoitiin Am:stä Em:ään, sen jälkeen ei mitään vaikeuksia laulajalla. 3. En mä oikein ymmärrä, mitä vaikeaa on noin kahden soinnun kappaleessa, vilahtihan siinä tosin pari muutakin Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 18.01.2005 21:26:02 (muokattu 18.01.2005 21:31:31) | |
---|
-Kuuntelin äsken tuon Adriano Celentanon version kappaleesta 'Susanna'. -Onkos tuo 'Art Company' yhtye vai yhtiö? Ei oikein muista. Kappalehan on vanha, joskus 80-luvulta tosiaan. -Mainion toivebiisin ovat esittäneet. Eipä muuta kuin onneksi olkoon. Perushumppaa, tosin nyansseilla maustettuna. Keu. |
clave 18.01.2005 22:28:52 | |
---|
yhteislauluna, moniäänisesti ja ehkä vielä kaanonissa. polyrytminen moniääninen unisonokaanon, jess. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
WanhaWetäjä 18.01.2005 22:59:05 (muokattu 18.01.2005 23:02:17) | |
---|
1. Kappaleeseen elimellisesti kuuluvat bassoriffit olivat nuoteissa, mun mielestä ne ei olleet vaikeat, mutta meitähän on joka lähtöön. 2. Raa'asti transponoitiin Am:stä Em:ään, sen jälkeen ei mitään vaikeuksia laulajalla. 3. En mä oikein ymmärrä, mitä vaikeaa on noin kahden soinnun kappaleessa, vilahtihan siinä tosin pari muutakin Nimenomaan,meitä on joka lähtöön,myös basisteja... Se toteutus,Baron hyvä,eli se että se mahdollisesti kuulostaisi toivojien mielestä edes h i u k a n samalta biisiltä...siitä meillä on hiukan eri käsitys kuin myös bassoäänien helppoudesta tässä tapauksessa...sointuja on muuten vähintään n. 5 ;-) |
JK 19.01.2005 07:49:26 | |
---|
En mä oikein ymmärrä, mitä vaikeaa on noin kahden soinnun kappaleessa, vilahtihan siinä tosin pari muutakin Tää on oikea asenne! Pätee kautta linjan. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
No kato Kirkalla on siitä kiva suomenkielinen versio. Eiks Kirkalla oo suomenkielinen versio joka-ainoaan ulkomaanbiisiin mikä tänne on aikanaan rantautunu. Siltä se ainaki tuntuu.....arggghhhh. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
baron 21.01.2005 10:01:38 | |
---|
Sähköposti toi Kirkan Susannan MP3:na. En muistanutkaan, että se on täysverinen reggae. Mä oon tehnyt bändille reggae-version Eeron ja Jussin "Tahdon saaren" piisistä eli reggae-ongelmien kanssa on ennenkin tapeltu ja jotenkin ratkaistu eli homman pitäisi olla handussa. Bassoriffi oli prikulleen sama kuin mun lapuissa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |