aleksi 24.12.2004 14:05:34 | |
---|
Höh... Mulla menee Samsungin DVD-VHS-combo jo kolmatta vuotta. Ei ole edes vittuillut kertaakaan. Ostan sitten Samsungin seuraavaksi. "open hands to the wind" |
overtake 24.12.2004 17:42:56 (muokattu 24.12.2004 17:44:20) | |
---|
Eihän tuo edes mikään erityisen halpa ole, noin oudoksi merkiksi. Keskisellä oli Mark-merkkinen perus dvd-soitin 49 euroa ja tuollaista Lidlin soitinta vastaavaa LG-merkkistä dvd-divx-mp3-yms soitinta on näkynyt jossakin alle 80 euron. LG:n tavaroista on ainakin meikäläisellä hyviä kokemuksia. |
fabula 19.01.2005 10:56:25 | |
---|
Osta kerralla kunnon värkki eikä mitään tuntemattomia merkkejä. Noissa halpismalleissa on kuulemma ollut usein lämpenemisestä johtuvia vikoja; kuva jää jumiin ja ääni menee eteenpäin,toistaa samaa kohtausta,eikä pääse eteenpäin,hyppii muuten vaan. Itse ostin vuosi sitten jonkun Sonyn keskihintaisen mallin ( ovh.179€) ja pienen tinkauksen jälkeen juippi myi mulle soittimen 5 vuoden takuulla + 5leffaa + scart-piuhan + pitkän rca-piuhan hintaan 145€ ja purki aluekoodauksen kaupan päälle. Eipä ole tarvinnut katua vaikka vehje on ollut kovassa käytössa sekä dvd-, että cd- soittimena. No onhan siinä oma hommansa! |
Niq 19.01.2005 15:24:43 | |
---|
Ostin itse tuommoisen joulukuun loppupuolella, aluksi toimi hyvin, mutta yhtäkkiä naarmutti peräkkäin kolme DVD:tä piloille ja etupaneelin namiskat lopetti toimintansa, joten kiikutin sen takaisin Lidliin. Siellä myyjä alkoi tivaamaan mikset ole säilyttänyt pakkausta, johon tietysti vastasin kohteliaasti että yleensä kun ostan laitteen, ostan sen käyttöä varten, en siksi että voin viedä sen paketissa takaisin kauppaan. Siinä vaiheessa myyjä alkoi kaivamaan jotain huoltoliikkeen osoitetta ja sanoi että minun pitäisi itse lähettää se laite huoltoon, tosin se ei maksaisi minulle mitään, mutta pakattavahan se olisi ja muutenkin vietävä postiin. Kysyin sitten että onnistuuko että vaihdan laitteen uuteen kun en jaksa alkaa lähettelemään itse ko. laitetta minnekään. Ei kuulemma onnistu, onneksi huomasin kuitissa olevan tekstin, jossa luvataan rahat takaisin 30 päivän sisällä palautetusta käyttötavarasta, joten sanoin sitten että otan rahat takaisin ja myyjä kaivoi kassasta rahat. Siltä seisomalta olisin voinut käydä hakemassa hyllystä uuden ja maksaa sen kassalle, mutta tuon sijaan hain oikeasta kodinelektroniikkakaupasta vastaavan LG:n soittimen kympin kalliimmalla. Muah! |
Leper 19.01.2005 19:27:51 | |
---|
Ei tuo ainakaan meillä suostu mitään ekstroja pyörittämään,mutta vähällä käytöllä se on ollutkin. |
taikakameli 19.01.2005 21:55:24 (muokattu 19.01.2005 21:55:49) | |
---|
Mulla oli tollanen denverin kannettava CD-soitin joka meni rikki parin kuukauden käytön jälkeen. Eli en ainankaan sitä merkkiä suosittele kenellekkään. Takuukin oli, muistaakseni vuoden. Turha koittaa, Matlock voittaa! |
SiwamieS 19.01.2005 23:12:48 | |
---|
AFK:n dvd-soitin on pelannut ylimaallisen loistavasti hintaansa (maksoin 45 euroa) nähden. Takuutakin taitaa vielä olla jäljellä. Olen tässä harkinnut että josko vaihtaisi sellaiseen joka soittaisi divx:iä sun muita kun tuo ei pyöritä kuin .mpegiä.. Denverin mp3/cd -soitin (40e) löytyy myös ja hyvin on sekin asiansa ajanut. ---- |
Täällä toimii edelleen. Mitään vikoja ei ole ilmennyt.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |