Aihe: Pitäis ostaa uus symbaaliarsenaali!
1
jukej
19.01.2005 20:17:58
eli 14"-15" hihat, ~16" crash aksentteihin yms, ~18" crash ajopelliksi, 20"-22" ride ja ~18" china. HUOM. Merkki on oltava SABIAN, koska saan suhteilla niitä hyvään hintaan. Sellasta rokkia ja metallia (Him-entwine-deftones-jne) olis tarkotus pystyä ja hintaa sais tulla joku 1000€, että siltä pohjalta :)

ite oon tällasia mietiskelly, että näistäkin saa antaa mielipiteitä:
AA rock 15" hihat tai AA Metal-x hihat 15"
AAX 16" bright crash
HHX 18" studio crash
AA 21" rock ride
chinasta ei vielä tietoo..

kiits.
JUKERULESOK!
miän vain
19.01.2005 20:57:19

chinasta ei vielä tietoo..

John Blackwell signature on paras Sabianin kiina, jota olen kokeillut. Saattaisi sopia hyvin.

Muuten nuo pellit näyttäisivät olevan jokseenkin siinä, etenkin kuvailtuun tyyliin.

Miksaajat aina valittavat liiasta haitsukihinästä, että jos mikitettäville keikoille mieli, niin harkitsisin vähän ohuempaa mallia. Tuollaisen möykyn kanssa saa olla vähän varovainen, jos haluaa soittaa sitä kivaa puoliavonaista sohjoa. Sitä ääntä nimittäin on sitten jopaikassa riittävästi.
Monochromatic etsii basistia
------------------------------- semisuper.tk - rumpusivut
Niskamies
19.01.2005 21:24:01
Itse ottaisin haikoiksi mielummin AAX 14" Stage tai Studio haikat, ehkäpä staget.
Meitsi on meshissä.
jukej
20.01.2005 12:39:31
joo varsinkin tosta 18" HHX studio crashistä tarvis kommentteja kun on sen verta kallis vermes, että olis ihan kiva homma, että kans sit sopis ajopelliks.. :)
JUKERULESOK!
Mr. Sly
20.01.2005 15:25:35 (muokattu 20.01.2005 15:26:03)
Jos 15" haikkoja Sabianilta halajat niin testaa ihmeessä HHX 15" groove pellit. Et tule pettymään. Eikä ole liikaa kihinääkään.
"Keep it simple, stupid!"
fifehole
20.01.2005 16:10:22

Oletko kokeillut AAXplosion sarjaa, esim 18" crash on aivan loistava. Itselläni on 17-18" ja olen erittäin tyytyväinen. Rideksi HH medium ride? Itselläni on 13" HH fusion haikat mutta tulossa 15" HH rock hatsit. Sabian tekee mielestäni parhaat symbaalit, mutta olisihan se kiva kun olis varaa ostaa useampi kattaus muitakin merkkejä.
Head for an eye
jukej
21.01.2005 11:47:01
joo noi 15" haikat ei todellakaan oo mikään pakko, mutta ihan hauskat olis vaan välistä :) noista sabianin chinoista olis kyllä kiva kuulla palautetta! eli siihen aika paljon myös komppailtais, ettei pelkkiin aksentti juttuihin! :) jonkun wuhanin kiinan aattelin sellaseen hommata vielä lisäks :)
JUKERULESOK!
Bacchus
21.01.2005 13:03:16
joo noi 15" haikat ei todellakaan oo mikään pakko, mutta ihan hauskat olis vaan välistä :) noista sabianin chinoista olis kyllä kiva kuulla palautetta! eli siihen aika paljon myös komppailtais, ettei pelkkiin aksentti juttuihin! :) jonkun wuhanin kiinan aattelin sellaseen hommata vielä lisäks :)

Kannattaa testata Metal-X-sarjan chinaa, oli yllättävän hyvänkuuloinen ainakin mun korvaan. Sopii varsinkin raskaampaan musaan, uskoisin että erityisesti komppichinana toimiva.
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)