clave 19.01.2005 11:59:59 | |
---|
Tartte aina vinoilla toisen gluteeni-intoleranssista. siis gluteeni-impotentti? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
baron 19.01.2005 13:20:26 | |
---|
siis gluteeni-impotentti? Näkisit mikä purkki mulla on tossa käden ulottuvilla, niin et tollaista kirjoittelisi! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Näkisit mikä purkki mulla on tossa käden ulottuvilla, niin et tollaista kirjoittelisi! 300 vai 500mg ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 19.01.2005 13:39:57 | |
---|
300 vai 500mg ? Ohhoh! Kyllä mulle riittää 50mg. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
tala 19.01.2005 14:32:56 | |
---|
Oisko noi piikkilankasoittajatkin sitte myös vähä yksinkertasia... Caravania oon soittanut parissakin bändissä semmosena hirveenä paskajatsikapakkarautalankaversiona,oon kyllä kuullu sen "oikeen"piikkilankasovituksenkin joskus,enkä aio myöskään sitä soittaa,kulunut biisi mikä kulunut ;-) Hei,oisko rautalanka vähä niinkun jääkiekko,yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli... Joo, on varmaan, mut siinä tarvitaan vähä osaamista ja taitoa joka äijältä, et sen jutun saa kuullostamaan hyvältä esim. triona, kitara basso ja rummut, ei oo mitään 1 tai 6 miehen (välillä ihan sama lopputulos!) huttu bändejä, missä puolet musasta tulee syntetisaattoreista puoli-automaattisesti, ja loput äijistä on soittavinaan. Puita kaminaan ja vauhtia tupaan! |
manjaana 19.01.2005 16:43:54 | |
---|
Onhan se kitara tärkeä elementti kitarabändissä, vähän niinkuin pillu naidessa. Tanssimusassa se ei taas ole niin välttämätön kapistus.
Kumpi???? |
Neljä Ruuvia 19.01.2005 17:05:39 | |
---|
Joo, on varmaan, mut siinä tarvitaan vähä osaamista ja taitoa joka äijältä, et sen jutun saa kuullostamaan hyvältä esim. triona, kitara basso ja rummut, ei oo mitään 1 tai 6 miehen (välillä ihan sama lopputulos!) huttu bändejä, missä puolet musasta tulee syntetisaattoreista puoli-automaattisesti, ja loput äijistä on soittavinaan. Et kehtais nolata ittees... Kato vähintään samanverran ammattitaitoo tarvitaa siihen että saa sen kuulostamaan hyvältä 2-~ miehen bändillä. 1:n miehen bändi on vähän eri genre. Oma rastinsa siinäkin. Ja sitä paitsi ,seiväshyppääjä Mäki-Lohiluoma veti ainakin ennen senkin homman ihan analogisesti yksin. Kuten Sandy aikaisemmin sanoi on rasittavinta R-porukoissa se puritaanisuus tai ennemminkin umpimielisyys. Usein tuntuu siltä että jos pitää rautalangasta ei voi/saa pitää muusta musasta.Joskus tuntuu siltä että jopa polittiset näkymykset on mielellään oltava isänmaa JA Amerikka henkisiä ymmärtääkseen tämän musiikin sisällön oikein. Puritaanisuudesta olisi ehkä syytä tinkiä koska esim.tuottajalegenda Joe Meek oli piripäinen umpiagrehomo joka ampui itsensä... Cliff Richards nyt on takuu vasuri. Se että Hank.B.Marvin on Jehova's witness vie asiaa sinne suuntaan mutta kuvittelisin hänenkin kavahtavan lausahdusta "Rautalanka on isänmaallista" Tää ny meni vähän tilityksen puolelle mutta kun tänne Ta-mu palstalle näyttää liittyneen tiukkapipoja niin välillä käy hiiltymään tämmönen humppakitaristi. |
R.Syke 19.01.2005 17:23:24 (muokattu 19.01.2005 17:26:49) | |
---|
Samoiten kuin barska pieraisee niin mukavalta tuntuu. barska = baronsaksofoni? Tää on outo :o terska = tenorisaksofoni? arska = alttosaksofoni Tiukka mutru huuleen ja rautalankakurssille kaikki, joilla pipo kiristää. Se piristää :) Mäki-Lohiluoma pani tosiaan ihan joukolla tulemaan. |
poppamies 19.01.2005 17:28:21 (muokattu 19.01.2005 17:30:09) | |
---|
... R-porukoissa se puritaanisuus tai ennemminkin umpimielisyys. Usein tuntuu siltä että jos pitää rautalangasta ei voi/saa pitää muusta musasta.Joskus tuntuu siltä että jopa polittiset näkymykset on mielellään oltava isänmaa JA Amerikka henkisiä ymmärtääkseen tämän musiikin sisällön oikein... No pitääkö vääntää rautalangasta... Se on joillekin kenties enemmän kuin pelkkää musiikkia. Se on elämäntapa ja asenne. Pitää olla pitkä etutukka ja letukka. Cadillac kelpaa toki myös. Kaikenkaikkiaan se on 50-lukua. Se on vähän sellainen "back to the future" trippi. Oli niin tai näin. Parempi olla vaikka rautalankauskovainen kun ei mitään. Ihmisiä joilla ei ole mitään asennetta on aivan liikaa. Harmaita varpusia kaikki tyybi... "G-strings are for strippers" |
R.Syke 19.01.2005 17:31:45 (muokattu 19.01.2005 17:33:13) | |
---|
Harmaita varpusia kaikki tyybi... ..on piafeja täynnä tämä maa... omb soittamassa caravania, keuhksprh, rautalankasovituksena |
tala 19.01.2005 17:42:49 | |
---|
Et kehtais nolata ittees... Kato vähintään samanverran ammattitaitoo tarvitaa siihen että saa sen kuulostamaan hyvältä 2-~ miehen bändillä. 1:n miehen bändi on vähän eri genre. Oma rastinsa siinäkin. Ja sitä paitsi ,seiväshyppääjä Mäki-Lohiluoma veti ainakin ennen senkin homman ihan analogisesti yksin. Kuten Sandy aikaisemmin sanoi on rasittavinta R-porukoissa se puritaanisuus tai ennemminkin umpimielisyys. Usein tuntuu siltä että jos pitää rautalangasta ei voi/saa pitää muusta musasta. Joo en viitti nolata. Mä tarkoitinkin että saa sen musan kuullostamaan hyvältä pienellä ryhmällä, ja aidoilla soittimilla, eikä sequilla ja viulukoneilla. Mulla ei ole mitään muutakaan musiikkia vastaan, olen itsekki soittanut huttumusaa ja muuta leipätyökseni, eiköhän tässä alun mollattu kuitenkin rautalankaporukkaa. Puita kaminaan ja vauhtia tupaan! |
bassomies 19.01.2005 20:20:13 | |
---|
Mutta mua alkaa vaan tympiin se sama kitarasaundi lähes joka iskelmässä mitä tänä päivänä tehdään,vaikka olenkin kitaristi,tai ehkä just siks ;-) No eihän sillä oo mitään tekemistä taas rautalangan kanssa? Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
uruttaja 19.01.2005 20:35:12 | |
---|
No eihän sillä oo mitään tekemistä taas rautalangan kanssa? Sitä systeemiä tahtoo vaan olla levyillä ja varsinkin keikkapaikoilla ihan vaivaksi asti. |
clave 19.01.2005 21:12:33 | |
---|
Tarkoitatko uruttaja sitä saatanan vinguttamista?:) "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
KoskPaavo 19.01.2005 21:22:31 | |
---|
Joka musatyylillähän on (tai siis niitä soittavilla ja diggaavilla) omat kotkotuksensa pukeutumista, fledaa ja autoa myöten.Tää on täysin yleismaailmallista. Vielä 1980 -luvulla kapakkasoittajan tunsi jo kaukaa. Musta paita ja pikkutakki. Soittaja selviää aina. |
clave 19.01.2005 21:29:42 | |
---|
Musta paita ja pikkutakki. Vaihtoehtona tietysti valkonen paita ja mustat "työttömän viinurin liivit" "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
R.Syke 19.01.2005 21:55:57 (muokattu 19.01.2005 21:56:37) | |
---|
Vaihtoehtona tietysti valkonen paita ja mustat "työttömän viinurin liivit" -Ehdotan näitä viinuriliivejä kaikille rautalangansoittajille. Logo myös vasemman rintataskun päälle. Tyylitelty, rautalangasta tehty kitara. HuutoNetissä muuten oli joskus kaupan jotenkin tähän tapaan: 'Kitaristille Silkki Kravatti' Lisättäiskö tuo asuun? Keu. Äsken olin soittamassa rautalankaa. Sitten se muuttui bluesiksi ja tulin aivan ränttätänttänä räntäsateessa kotiin ja meinasin, prh, kaatua ja tuhota gibsonini. Näin. Olen koonnut itseni. |
WanhaWetäjä 19.01.2005 23:54:53 (muokattu 19.01.2005 23:55:58) | |
---|
Mutta mua alkaa vaan tympiin se sama kitarasaundi lähes joka iskelmässä mitä tänä päivänä tehdään,vaikka olenkin kitaristi,tai ehkä just siks ;-) No eihän sillä oo mitään tekemistä taas rautalangan kanssa? No ainakin se että saundimaailma on ihan yhtä "monipuolinen"kuin originaali rautalangassa,samat kitarat,samat kaiut,sama saundi,no joo,sellasia sensaatiomaisia Fenkun eri mikkiasentoja saattaa olla joskus...kuunteles vaikkapa Yölintua,A.Aaltoa,Mikko Myrskylyhtyä,Taivalkunta Beatia,Agentsia,Öisiä Kitaroita,FBI Beatia,Antti Huovilaa ja miljoonaa tuntemattomampaa pikku-Agentsia ja kaikenmaailman tangoprinssejä/prinsessoita bändeineen....kylä on niin piikkilankaa,prkl,ja omaperäisyys suorastaan loistaa.............poissaolollaan ;-) Nyt pistää oikeen vihaks kun muistin sen M.Mäkeläisen "En ole hEn"ja sen hirveen plakioinnin "tuuli tuo,tuuli vie"-biisistä,se stanan mitä siinä nyt mylvitään "toisettulee ja toiset menee"voi vee,tää on sitä itteään.... |
half 20.01.2005 08:18:11 | |
---|
Nyt pistää oikeen vihaks kun muistin sen M.Mäkeläisen "En ole hEn"ja sen hirveen plakioinnin "tuuli tuo,tuuli vie"-biisistä,se stanan mitä siinä nyt mylvitään "toisettulee ja toiset menee"voi vee,tää on sitä itteään.... Totta ja lisäksi monta muuta. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Roadari 20.01.2005 09:21:16 | |
---|
barska = baronsaksofoni? Miten olis baritonisaksofoni... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |