BulletProof 12.01.2005 08:27:50 | |
---|
Tuli muuten yhdessä päivässä postiin, vaikka en sitä vielä tänään ehtinyt hakeakaan. Tilasin maahantuojalta siis. Itsekin tuolta pari viikkoa sitten tilasin ja ei mennyt kuin muutama päivä ja kuula oli jo kotona. Kohta voidaankin järjestää ensimmäinen Mnet Powerball-skaba :) |
hanipai 12.01.2005 14:32:57 (muokattu 12.01.2005 16:47:25) | |
---|
Itsekin tuolta pari viikkoa sitten tilasin ja ei mennyt kuin muutama päivä ja kuula oli jo kotona. Kohta voidaankin järjestää ensimmäinen Mnet Powerball-skaba :) Joo. Voisitttekin jo ruveta laittaan enkkoja tänne johonkin uuteen topicciin. Mielellään jonkin todisteen kera;) Hain muuten laitteen just postista ja voin todeta, että Powerball on paremman tuntuinen kuin Gyrotwister. Enkka tällä hetkellä 8221:) Edit: Jesh...10046 Alkoi hiukan huolestuttaa tuo oikean käden ranteen paisuminen:) Kahtena päivänä oon testiny. Carpe Diem |
Flash 14.01.2005 22:00:29 | |
---|
12886 muistaakseni... Ennätyksen tekemisestä on jo kuukausia aikaa niin ei muista nyt ihan tarkasti. On mulla kuva jossain... There Is A Light That Never Goes Out |
Migo 18.01.2005 18:38:50 | |
---|
Kauankos täällä on menny porukalla, että on saanut tuon gyrotwisterin?? Itse olen tässä ootellut jo hyvän aikaa. 11.1 lähti sieltä Saksasta..Vai meneekö noissa julmetun kauan?? Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Montte 18.01.2005 18:44:27 | |
---|
Paljon maksaa Powerball? Vain Stratocasterilla On Merkitystä..... |
BulletProof 18.01.2005 18:56:47 | |
---|
|
Niin kauankos on teitillä kestäny tuon gyrotwisterin tilaus?? Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Mrezzye 19.01.2005 12:49:21 | |
---|
On kyllä sikahintainen kapistus, sanon minä! Tuollekin rahalle löydän kyllä parempaa käyttöä ainakin toistaiseksi... Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Migo 20.01.2005 13:39:17 | |
---|
Hei te jotka olette tilanneet tuon gyrotwisterin niin miten se lasku maksetaan?? Siinä on älyttömästi niitä numeroita en tiedä mihin ne kaikki pitäis laittaa?? Auttakaa.. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
stratocaster 20.01.2005 16:00:58 | |
---|
Hei te jotka olette tilanneet tuon gyrotwisterin niin miten se lasku maksetaan?? Siinä on älyttömästi niitä numeroita en tiedä mihin ne kaikki pitäis laittaa?? Auttakaa.. Joo sama kysymys täältä. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
stratocaster 20.01.2005 16:01:39 | |
---|
Niin kauankos on teitillä kestäny tuon gyrotwisterin tilaus?? n. 1,5 viikkoa. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
stratocaster 20.01.2005 16:02:21 | |
---|
On kyllä sikahintainen kapistus, sanon minä! Tuollekin rahalle löydän kyllä parempaa käyttöä ainakin toistaiseksi... Gyrotwister on 19 €. Ja postikuluja ei oo. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Evil-Chuck 20.01.2005 17:17:12 | |
---|
Gyrotwister on 19 €. Ja postikuluja ei oo. Onko tommosesta kapistuksesta oikeasti mitään hyötyä? Kitaran soitossakin liike on kuitenkin melko pieni ja erityinen, niin miten tommonen muka vois kehittää esim. pikkaustekniikkaa. |
Migo 20.01.2005 18:42:26 | |
---|
Joo sama kysymys täältä. Täytyy varmaan käydä pankissa jospa he osaisivat auttaa..Kun ei tuosta lapusta ota mitään selvää että mikä pistetään mihinkin?+ Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Silvertown 20.01.2005 18:53:49 | |
---|
Täytyy varmaan käydä pankissa jospa he osaisivat auttaa..Kun ei tuosta lapusta ota mitään selvää että mikä pistetään mihinkin?+ Ainakin Osuuspankin nettipankissa on erikseen myös mahdollisuus maksaa lasku ulkomaille (tässä tapauksessa siis toiseen EU-maahan). Sen kun valitsee, niin tulee niille luvuille sopivat paikat. Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita. |
stratocaster 20.01.2005 19:12:45 | |
---|
Onko tommosesta kapistuksesta oikeasti mitään hyötyä? Kitaran soitossakin liike on kuitenkin melko pieni ja erityinen, niin miten tommonen muka vois kehittää esim. pikkaustekniikkaa. Ite mulla on vasuris jännetuppi vaivoja. Ei oo sen jälkee tullu mitää vaivoja ku tota oon käyttäny. Ja oikeestikki kaikki käden lihakset joutuu tota pyöritellessä yllättävän koville. Gyrotwisterin hyödystä pikkauskädelle en tiä... Mutta ei ainakaa oo nyt tullu jännetuppi vaivoja. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
BulletProof 20.01.2005 20:03:25 | |
---|
Onko tommosesta kapistuksesta oikeasti mitään hyötyä? Kitaran soitossakin liike on kuitenkin melko pieni ja erityinen, niin miten tommonen muka vois kehittää esim. pikkaustekniikkaa. Ennen oli jatkuvasti ranne kipeä liiasta hiiren käytöstä, joka sitten vaikeutti soittamista. Nyt on rannekivut hävinneet, kun on tuota pyöritellyt. |
Migo 20.01.2005 20:11:59 | |
---|
Ainakin Osuuspankin nettipankissa on erikseen myös mahdollisuus maksaa lasku ulkomaille (tässä tapauksessa siis toiseen EU-maahan). Sen kun valitsee, niin tulee niille luvuille sopivat paikat. No hyvä juttu täytyypä käydä katsomassa. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
hanipai 02.02.2005 19:00:16 | |
---|
Joo. Voisitttekin jo ruveta laittaan enkkoja tänne johonkin uuteen topicciin. Mielellään jonkin todisteen kera;) Hain muuten laitteen just postista ja voin todeta, että Powerball on paremman tuntuinen kuin Gyrotwister. Enkka tällä hetkellä 8221:) Edit: Jesh...10046 Alkoi hiukan huolestuttaa tuo oikean käden ranteen paisuminen:) Kahtena päivänä oon testiny. No nyt se on ylitetty nimittäin 12000 tarkalleen 12120. Treenaaminen on ollut vähäistä, kun hauikseen alkaa aina koskea pienen pyörittelyn jälkeen. Varmaan revähti silloin alussa:( Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
ozzyfani 14.05.2005 16:16:54 | |
---|
mitä tolla vekottimella ees tehä tai miten se ees toimii?! mää en ees tiiä koko vehjettä ku en oo ikuna ees kuullu tollasesta. |