Aihe: Handu pumpulla
1
Kemppilä
18.01.2005 20:59:15
Olipas harvinaisen miellyttävä ja viihdyttävä sarja pitkästä aikaa. Hieman vaihtelua ainaisten uusintojen ja reality-sarjojen joukkoon. Hyvin veti Petelius ja Mäkelä stadin slangia.
-Ooksää Seinäjoelta?
Isodee
18.01.2005 21:39:12
Sen mitä katoin niin oli kyllä niin syvältä että. Todella väsynyttä touhua. 12 osaa, huhhuh...
sirdickyj
18.01.2005 22:28:50
Aivan paska, hirveintä skeidaa mitä on aikoihin nähty. Ei kukaan tollalailla oo mitään slangia ikinä puhunu, tekemällä tehtyä muka-hauskaa vääntämistä. Toivottavasti se Slangiseura vai mikälie puuttuu asiaan, tommosta helvetin kökköpaskaa etä joka sana on jotain slangia ja sit muka yhtäkkiä kirjakieltä välissä. Ei tosta muuten jaksais ola niin tarkka, mutku sen sarjan (oletettu) viehätyshän on just siinä, että sitä slangia puhutaan. Sami Garamin Aku Ankka- väännös "Rotsi on mut byysat puutuu" on 1000000 kertaa parempi, boikotoikaa siis tämmöistä paskaa. Yäk.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Ozzman
18.01.2005 22:43:48
Aivan paska, hirveintä skeidaa mitä on aikoihin nähty. Ei kukaan tollalailla oo mitään slangia ikinä puhunu, tekemällä tehtyä muka-hauskaa vääntämistä. Toivottavasti se Slangiseura vai mikälie puuttuu asiaan, tommosta helvetin kökköpaskaa etä joka sana on jotain slangia ja sit muka yhtäkkiä kirjakieltä välissä. Ei tosta muuten jaksais ola niin tarkka, mutku sen sarjan (oletettu) viehätyshän on just siinä, että sitä slangia puhutaan. Sami Garamin Aku Ankka- väännös "Rotsi on mut byysat puutuu" on 1000000 kertaa parempi, boikotoikaa siis tämmöistä paskaa. Yäk.

Noh, jokupas veti pahasti herneet nenään.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
-Mickill-
18.01.2005 22:45:52
Oli kyllä aika heikko miunkin mielestä, yleensä kyllä Peteliukselta on aina tullut laatukamaa mutta nyt ollaan aika hukassa kyllä.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Phobophile
18.01.2005 23:23:50
Kyllä oli jopa huonompi kun odotin. Vaikka kuinka haluaisinkin löytää tästä jotain hyvää niin en vain löydä, harmi.
Iha vitu äkäne
Heissi
18.01.2005 23:27:28
Tuo sarjahan on ollut varmaan parisen vuotta jo valmiina, mutta tulee vasta nyt ulos. Siitä voi vetää jo omat johtopäätöksensä.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö.
NHR
18.01.2005 23:58:36

Tekstitys ei ainakaan minulle ollut aivan turha... vittu mitä molotusta. Idea on ehkä ihan hyvä, mutta tuollainen juttu toimii ehkä kirjoitettuna/luettuna paremmin. Saa nyt nähdä jaksaako tätä edes seurata. Team Ahma oli sentään jotain.
"...and on my right I have a dipadapadipadapadipadapaDIU!"
HellsBells
19.01.2005 13:25:29
sopii hyvin sinne kehä kolmosen sisäpuolelle
TiMiTheShiT
19.01.2005 15:14:13
olipas raskas katsoa ton slangin takia. Huumori painottui kyllä aika rankasti henkilö hahmoihin eli aika hidasta kehittelyä. Voisi olla tunnin jaksoja niin toimis paremmin, ehkä........?
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
Oudi
19.01.2005 15:37:28 (muokattu 19.01.2005 15:38:22)
En jaksanu katto kokonaan. Ne puhu ne samat jutut useempaan kertaan ainakin siinä ajassa mitä jaksoin katsoa. onneksi se ei ole sitä hömppähuumoria enään.

Nyt kun on nähny noita joitain pulttiboiseja uusintoina, ni ei kyllä tajuu mikä ihme niissä on naurattanu aikoinaan. Mä aina ajattelin et ruotsalaisten ja saksalaisten huumoriohjelmat on varmaan tosi köyhiä, mut kuinka köyhää joku pulttiboiskin on todellisuudessa ollu. (poislukien rampe&naukkis) Velipuolikuu oli sensijaan laatua.
Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä?
Antero
19.01.2005 15:46:05 (muokattu 19.01.2005 15:47:31)
Putos ainakin mulle. Arvashan sen että alkaa taas se ainanen nipotus siitä, kuinka sitä slangia tai murretta "oikeesti" puhutaan.
tillotson
20.01.2005 19:19:37
vittu että oli oksettavan kuuloista..
Ei kiitos
arrgh
20.01.2005 22:06:59
Kuulin joskus vuosia sitten radiosta kun pari vanhaa äijää bamlas vanhaa stadin slangia ja se kuulosti melko täsmälleen samalta kuin tuossa ohjelmassa. Harvapa sitä vanhaa slangia on kuullu, joten ehkä siitä johtuu ne kitinät että "ei toi voi olla oikein".
sirdickyj
21.01.2005 13:15:01
Kuulin joskus vuosia sitten radiosta kun pari vanhaa äijää bamlas vanhaa stadin slangia ja se kuulosti melko täsmälleen samalta kuin tuossa ohjelmassa. Harvapa sitä vanhaa slangia on kuullu, joten ehkä siitä johtuu ne kitinät että "ei toi voi olla oikein".

Hölö hölkö, ei kukaan puhu tollee että kaikkia sanoja korostetaan sillee että "huomaattekste ku mä puhun slangia" ja tarkotuksella on sinne ängetty niin monta slangisanaa kun vaan ikinä pystyy, vaikka kuulostais ihan epäluonnolliselta.

Ja niin; olen itsekkin sitä mieltä vahvasti, että ei ole olemassa mitään "oikeaa" tapaa puhua slangia, koska slangihan on aisia, joka muuttuu aikojen myötä, ei sen puhumiseenn ole mitään absoluuttista oikeaa tapaa, mutta absoluuttisen väärä tapa on, ja se on tuo miten nuo pölvästit sitä puhuivat.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
arrgh
21.01.2005 19:21:14
Hölö hölkö, ei kukaan puhu tollee että kaikkia sanoja korostetaan sillee että "huomaattekste ku mä puhun slangia" ja tarkotuksella on sinne ängetty niin monta slangisanaa kun vaan ikinä pystyy, vaikka kuulostais ihan epäluonnolliselta.

Ei enää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)