Aihe: Marshall Valvestate 8080
1
AER
18.01.2005 22:14:39
Niin, hyvät ihmiset! Kertokaa nyt mielipiteenne tästä kyseisestä vahvistimesta.
Kertokaa hyvät ja huonot puolet.
No Armor Snoogans
Kassu
18.01.2005 22:15:30
ALLE VIIKKO KUN PUHUTTIIN SAMASTA VEHKEESTÄ.
Ben_D
18.01.2005 22:29:11 (muokattu 18.01.2005 22:30:05)

ALLE VIIKKO KUN PUHUTTIIN SAMASTA VEHKEESTÄ.

Mitä sitten? Sulla on varmaan Caps Lock pohjassa?

Se on ihan perus transistorivahvistin. Puhtaat eivät ole kaksiset, mutta säröä irtoo enemmän kun tarpeeksi. Ok vehje ja niitä varmaankin löytyy suht halvalla. Moni on haukkunut aivan paskaksi, mutta kyllä se mulle hima -ja treenikämppäsoitteluun kelpas varsin hyvin. Olen kuullut paskempia putkivahvistimiakin.
Kassu
18.01.2005 22:35:22
Mitä sitten? Sulla on varmaan Caps Lock pohjassa?

Se on ihan perus transistorivahvistin. Puhtaat eivät ole kaksiset, mutta säröä irtoo enemmän kun tarpeeksi. Ok vehje ja niitä varmaankin löytyy suht halvalla. Moni on haukkunut aivan paskaksi, mutta kyllä se mulle hima -ja treenikämppäsoitteluun kelpas varsin hyvin. Olen kuullut paskempia putkivahvistimiakin.

Kuinkas Roctumin heput voi?

Eikös ole puhuttu haku-toiminnon käytöstä. Viikon vanhan voisi vielä tuskatta nostaakkin.
Ben_D
18.01.2005 22:37:33 (muokattu 18.01.2005 22:57:48)

Kuinkas Roctumin heput voi?

Eikös ole puhuttu haku-toiminnon käytöstä. Viikon vanhan voisi vielä tuskatta nostaakkin.

Kysy niiltä itseltään. En tunne heppuja. Voi voi kun Axemanilta on taas viety tikkari.

Mites sun leegorobotit voi?
Kassu
18.01.2005 23:04:28
Kysy niiltä itseltään. En tunne heppuja. Voi voi kun Axemanilta on taas viety tikkari.

Siltä vaikutti, että tunnet, kun niin kovasti kimpaannuit kun niille kaikki nauroi.

Mites sun leegorobotit voi?

Kiitos hyvin. Sinusta voi tulla sadanpäämies, jos haluat!
Teme007
18.01.2005 23:07:22
No voihan ristus teian kaa, päiväunien paikka ja sitten puurolle!
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
Ben_D
18.01.2005 23:08:06 (muokattu 18.01.2005 23:10:05)

Siltä vaikutti, että tunnet, kun niin kovasti kimpaannuit kun niille kaikki nauroi.

Mua nyt vaan periaatteessa vitutta tollanen lapsellinen naureskelu. Siellä naureskeli heput, joilla ei ole heittää mitään omaa näytille. Vitun helppo naureskella.

No voihan ristus teian kaa, päiväunien paikka ja sitten puurolle!

No tässähän on nyt sellanen pieni ero, että mä käsittääkseni tossa ylempänä vastasin edes jotenkin kysymykseen.

Niin ja tuolta lisää käyttäjäarvosteluja

-> http://www.harmony-central.com/Guit … ta/Marshall/Valvestate_8080-01.html
Kassu
18.01.2005 23:18:11
Mua nyt vaan periaatteessa vitutta tollanen lapsellinen naureskelu. Siellä naureskeli heput, joilla ei ole heittää mitään omaa näytille. Vitun helppo naureskella.

Ok ne muka tosissaan?

No tässähän on nyt sellanen pieni ero, että mä käsittääkseni tossa ylempänä vastasin edes jotenkin kysymykseen.

Ja minä päästin juccizen pahasta ottamalla varoitukset itselleni.
otto_t
19.01.2005 01:52:32
Okei, here we go.

Hyvää siinä vahvistimessa on monikin asia siinä vaiheessa, kun ei todella tiedä hyvästä.
Huonoa siinä vahvistimessa on melkein kaikki siinä vaiheessa, kun tietää todella siitä hyvästä.

8080, never again.

Itselläni aika tarkasti sama mielipide vahvistinta kohtaan. Joskus jouduin sellaisella puolivuotta soittamaan kun onnistuin dokaamaan ja tuhlaamaan muutenkin järkeviin ideoihin uuteen vahvistimeen tarkoitetut rahat kun entisen olin myynyt. Eipä naurattanut silloin hirveämmin. ;)
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!   |   Tarvetta kitaristille? --> Ota yhteyttä!
miktol
19.01.2005 11:53:36
Huonot puhtaat soundit. Säröpuoli parempi, joskin soundi on jotenkin tosi "metallinen". En erikoisesti tykännyt, mutta ihan toimiva peli, jos edullisesti saa ja tykkää soittaa säröillä.
Niq
19.01.2005 12:17:08

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=15&t=81396&o=0&co=150

Tuolla minun mielipiteeni ko. vehkeestä. Hintansa väärti, vahvistaa kitaran äänen niin lujalle kun reeneissä on tarvis ja säröpuoli on hyvä, vaatii tietysti säätöä ja ruuvausta, kun noita nappeja on niin paljon. Tottakai rahalla saa ja ferrarilla pääsee, peruspeliksi kuitenkin tuo on sopiva. Ei kannata missään tapauksessa maksaa yli 300 euroa käytetystä, itse möin omani muistaakseni 250e hintaan, ja se oli kuitenkin lähes moitteettomassa kunnossa.

Seuraavat asiat kannattaa myös tarkistaa kun katselet sitä käytettyä valvestatea:

-Kokeile kaikki potikat läpi, käännä ääriasennosta toiseen, noin vanhoissa tuppaa jo potikat rohisemaan varsinkin jos on pidetty huonosti. Jos muutama potikka rohisee vähän, ei ole niin vakavaa, mutta jos kaikki pätkii ja rohisee niin ei kannata välttämättä ostaa, potikanvaihtoremppa kun voi tulla hintavaksi ja on itse tehtynäkin aikamoinen homma.

-Kokeile jousikaiun toimivuus.

-Jos soundi on ihmeellisen ohut ja ponneton, eikä hönkää meinaa lähteä millään, voi sisällä oleva etuasteputki olla tiensä päässä, tuon putken vaihto on helppoa: kotelo auki ja uusi putki (12AX7/ECC83) vanhan tilalle.
Muah!
kojones
21.01.2005 21:32:43
Tuo 8080 on loistava säröiltään, jos soundista tykkää. Vaihdoin ruby tubesin putken omaani, ja mielestäni oli parempi kuin sitä ennen omistamani Flexu III Plus. Minä tykkäsin, hyvä rock-särökin irtosi pienemmillä gaineilla. Loistovahvistin särökanavalla, mutta puhtaat on kyllä kylmät ja yksiulotteiset. Paras särökanava mitä ikinä olen kuullut, ja tämähän on oma mielipiteeni...
R2
21.01.2005 21:38:32
Niin, hyvät ihmiset! Kertokaa nyt mielipiteenne tästä kyseisestä vahvistimesta.
Kertokaa hyvät ja huonot puolet.

Se on aivan vitun huippu peli!!!! Osta multa? Celestionin 12 tuumainen elementti ja kaikki

Joo, tiedän, että tori on erikseen.
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
AER
21.01.2005 23:03:18
Se on aivan vitun huippu peli!!!! Osta multa? Celestionin 12 tuumainen elementti ja kaikki

Joo, tiedän, että tori on erikseen.

Missä kunnossa se on? Ja paljo pyydät?
No Armor Snoogans
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)