Aihe: soitetaan kaverin kans erilaista heviä
1 2 3 4 57 8 9 10 11
kingdom
17.01.2005 19:50:31
Se on hyvä että osaatte pitää kommenttinne rakentavina.
Super-Jari
17.01.2005 20:04:26
Ainakin nämä pari teiniä sai minut nauramaan. Kovasti.
Roll up, roll up for the mystery tour.
Powerslave88
17.01.2005 21:56:06

kuunteleppa ne kappaleet, niin saat nauraa paljon enemmän
Esim. Jahvadialainen vai mikä v***n dalmaatilainen...
Jackson Dinky
17.01.2005 22:19:32
Ynkkä tiluu nopeempaa ku Laiho.
Jau jau!
sepeli
18.01.2005 10:04:36
kuunteleppa ne kappaleet, niin saat nauraa paljon enemmän
Esim. Jahvadialainen vai mikä v***n dalmaatilainen...

Eiköhän näitä ole täällä kuunneltu. Jokainen on varmaan vetänyt oman johtopäätöksensä sitten kuulemastaan IHAN ITTE.
I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of freaks | IMIK #22
squier_telecaster
18.01.2005 10:45:35 (muokattu 18.01.2005 10:49:31)
meijän biisit ei oo tommosia yhen riffi kappaleita ja niisä on vähän enemmän kyllä otetta

No se nähdään kyllä sitten. Voiko yhden riffin biiseissä olla paljoa tuota enempää otetta kun mitä noissa Hautajaiskomitean biiseis on? Enpä jaksa nyt oikein uskoa..

Eiköhän näitä ole täällä kuunneltu. Jokainen on varmaan vetänyt oman johtopäätöksensä sitten kuulemastaan IHAN ITTE.

Juuh, mä olen kans samaa mieltä itse. Kuunnelkaa nyt vielä kun voitte, ja jos haluatte biisejä kuunnella jatkossakin niin ladatkaa ne ihan itte omalle koneelle, mä käyn poistamas ne sieltä kun mä täs kerkeen.

Teinejä? Vaikka en lausahduksesta kovinkaan paljoa diggaa, mutta sanonpa silti että kiitos kannustavasta palautteesta. Hautajaiskomitealta ette enää näe uutta materiaalia.
simosiili
18.01.2005 16:55:58
Voi äitini vieköön kun sattui sydämeen joka kerta kun näin tuon d-hymiön. Onkohan tämäkin joku power metal-mies.

en hemmetissä oo powemetal m,ies.. en tykkää kikkelistä ollenkaa :D enkä nahkahousuista.. örinä laulu on jotenki aina parempi. :)
roknroll
Hohhoijaa
18.01.2005 17:19:13 (muokattu 18.01.2005 17:19:21)
en hemmetissä oo powemetal m,ies.. en tykkää kikkelistä ollenkaa :D enkä nahkahousuista.. örinä laulu on jotenki aina parempi. :)

Jätkä on niin helvetin rangga. Äksdee.
>-)))>
superfly
18.01.2005 18:35:55

Teinejä? Vaikka en lausahduksesta kovinkaan paljoa diggaa, mutta sanonpa silti että kiitos kannustavasta palautteesta. Hautajaiskomitealta ette enää näe uutta materiaalia.

Tämähän loistavaa. Täysin asiattoman palautteen perusteella tämäkin aloitteleva bändi on laittamassa pillejä pussiin. Miettikää nyt ihmiset vähän. Kannustusta nämä tarvitsevat eikä täysin lyttyyn lyömistä. Hävetkää! Ja älkää nyt Hautajaiskomitea tälläisen perseilyn takia ainakaan soittamista lopettako.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Super-Jari
18.01.2005 19:30:59
Tämähän loistavaa. Täysin asiattoman palautteen perusteella tämäkin aloitteleva bändi on laittamassa pillejä pussiin. Miettikää nyt ihmiset vähän. Kannustusta nämä tarvitsevat eikä täysin lyttyyn lyömistä. Hävetkää! Ja älkää nyt Hautajaiskomitea tälläisen perseilyn takia ainakaan soittamista lopettako.

Teineillä tarkoitin näitä kahta musiikin suurammattilaista jotka tuossa juuri haukkuivat suuren osaamisensa tuella Hautajaiskomitean paskaksi.
Nuo Hautajaiskomitean biisit kuuntelin itse jo kuukausia sitten ja ne on edelleen koneella. Omalla kierolla tavallaan hyvää settiä. Sai hymyilemään ja se on paljon.
Roll up, roll up for the mystery tour.
superfly
18.01.2005 20:08:52
Teineillä tarkoitin näitä kahta musiikin suurammattilaista jotka tuossa juuri haukkuivat suuren osaamisensa tuella Hautajaiskomitean paskaksi.
Nuo Hautajaiskomitean biisit kuuntelin itse jo kuukausia sitten ja ne on edelleen koneella. Omalla kierolla tavallaan hyvää settiä. Sai hymyilemään ja se on paljon.

Juu, en mäkään sua tarkoittanut. Just nämä kaks suurammattilaista olivat purkaukseni kohteena.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
squier_telecaster
19.01.2005 09:42:53 (muokattu 19.01.2005 09:49:06)

Jos tarkotat teineillä Hautajaiskomitean jäseniä, niin sano sitten vaan suoraan.

'On aika' on "monipuolisin" biisi. Ja kuka/mikä siinä oikein laulaa? Minkä ikäisiä olette?

Minähän siinä laulan ihan itse. Mä olen 17, toinen on sitten 19.

P.S. Ja ei näihin saatana mitään b-osia tartte!

Makuasia aika paljolti, ja makuasioista ei voi tapella. tai voi mutta eriasia kannattaako.

Omalaatuista on juu...pointsit. Ei ole olemassa musiikkia josta joku maailmassa ei pitäisi... Te olette ainoita maailmassa levittämässä tätä Antiprogea.

Antiprogee me kaiketi tehään, juuh. Omalaatuisuus on ollut meillä tavoite mikä me ollaan jo tavotettu, varmaan jo ihan ekoissa treeneissä mitä meillä oli. Ei meillä ole vielä ollut niin paljoo maksavia faneja että olis ollut järkevää lähtee bändii kuskaamaan minnekkään keikalle. Vielä me hommataan jostakin joku keikka, jos ei täysmittasta keikkaa niin sit joku keikka et päästään et 2biisii soittaan.

Mut sit joskus jos keikkaa saadaan, niin se tulee sit erinimellä kun Hautajaiskomitea, nimee en halua vielä paljastaa vaikka se on jo tiedossa.
Lord of the strings
19.01.2005 10:14:51
Noh.. Olihan se ainakin erilaista. Kyllä tätä mielummin kuuntelee kuin Cannibal Corpsea.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Robert
19.01.2005 11:50:25
Nyt kun näitä on vähän tullut kuunneltua, niin ihan hauskaa musiikkiahan tämä on =)

Ei todellakaan mitään perinteistä, mutta omalla kierolla tavalla ihan hauskaa. Ja Hautajaiskomitea voi olla ylpeä; kenen muun m.nettiläisen bändistä on jauhettu yli 170 viestiä =)
kokarek: tyttöjä voisi maalata sukuelimellään. kalamies#4 >-)))>
squier_telecaster
19.01.2005 11:59:04 (muokattu 19.01.2005 12:04:58)
Nyt kun näitä on vähän tullut kuunneltua, niin ihan hauskaa musiikkiahan tämä on =)

Hyvä, tuntuu että kerrankin joku on tajunnut edes jotain meidän musiikista. Ainahan mä ja toi rumpali ollaan sanottu, että ne ketkä haukkuu meidän musiikkia, niin ne ei ole tajunnut sitä vitsiä mikä siinä on.

kenen muun m.nettiläisen bändistä on jauhettu yli 170 viestiä =)

No tähän hätään ei nyt tuu mieleen että kenen muun M.Nettiläisen bändist on jauhettu näinpaljon samas ketjus. Onko tämmösiä muitakin tääl M.Netis? Jos on, niin veikkaan ettei kovinkaan montaa..

Ainakin huomiota saanut tämä aihe.
Niq
19.01.2005 13:48:12

Parhailla bändeillä on aina eniten vihaajia.

Eli musiikin on tarkoitus saada aikaan joku tunne kuuntelijalleen, mieluummin niin että kaikki sitten vihaa kuin että ei jäisi mitään käteen.

Taitaa vaan nämä haukkujatkin haukkua siitä kateudesta, että eivät itse osaa keksiä mitään näin omaperäistä vaan soittavat itse sitä samaa mikä on tehty jo 100 aikaisemmin, mutta pääasia että osaa soittaa ne "oikein". Että ei vaan kukaan suutu jos uskaltaisi kokeilla jotain uutta.

Nykyajan rockmusiikista puuttuu juuri tämä kapinahenki, ei enää uskalleta tehdä mitään uutta ja mullistavaa vaan "rähistään" vaan siihen entiseen malliin. Which is boring.

Että jatkakaa vaan entiseen malliin, ei todellakaan kannata soittaa mitään mainstreamia sen takia kun ihmiset haukkuu, lähinnä päinvastoin. ;)
Muah!
MrFunk
19.01.2005 15:25:21
Noh.. Olihan se ainakin erilaista. Kyllä tätä mielummin kuuntelee kuin Cannibal Corpsea.

Öhöm...
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
squier_telecaster
19.01.2005 18:03:35 (muokattu 19.01.2005 18:05:50)
Öhöm...

No mietippä nyt vähän uudelleen että mitenkä se asia oikein mahtaa nyt olla?

Taitaa vaan nämä haukkujatkin haukkua siitä kateudesta, että eivät itse osaa keksiä mitään näin omaperäistä vaan soittavat itse sitä samaa mikä on tehty jo 100 aikaisemmin, mutta pääasia että osaa soittaa ne "oikein".

Juuh, kateellisia ovat kaikki ketkä haukkuu. Eikös se aina muulloinkin ole juuri niin että haukkuja on kateellinen jostakin asiasta?
MrFunk
19.01.2005 18:24:07
No mietippä nyt vähän uudelleen että mitenkä se asia oikein mahtaa nyt olla?

Eip taida hirveemmin miettimistä olla...
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)