Joonas 16.01.2005 23:42:11 | |
---|
No tietty Queenin The Show Must Go On. Ja mä oisin pukeutuneena pelleksi ja kävelisin toisen maailmansodan taistelutantereella, kun messerschmitit lentää yli. Mustavalkosena. Tai sitten ehkä jokin Lux Aeterna Tomas Luis de Victorialta, ja se ois sellanen kohtaus, missä satais aivan helvetisti, ja kaikki ihmiset kävelis nopealla vauhdilla mun ohitse (ja tietty kuuluis vaan tämä biisi, ei ihmisten hälinää tms.) sellasessa harmaassa maisemassa. Sitten yhtäkkiä taivaalla pilvet aukenesivat ja auringonsäteet laskeutuisivat hitaasti valaisemaan sateen kastelemat kasvoni. Sit mä alkaisin nauraa silleen liioitellun elokuvamaisesti, hullunkiilto silmissä. Joonas. Moon vanha kettu. |
Zikk_83 17.01.2005 05:27:11 | |
---|
Roger Allen Waden "If Your Gonna Be Dumb" tai sitten Henry Mancinin "Inspector Clouseau". Molemmat toimii aina. "Tärkeintä ei ole se mitä soittaa, vaan se mitä jättää soittamatta." -Matti Oiling |
ozz3 17.01.2005 17:09:08 | |
---|
Judas Priestin The Hellion voisi myös olla kova... Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou
Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa! |
Cut out 17.01.2005 17:12:44 | |
---|
Mega Man kakkosen alkumusa. Perkele, ehit sanoa ensin! :D No mä sanon sitte Megaman kolmosen loppumusan. |
psyanide 17.01.2005 17:47:43 | |
---|
Mötley Crüe: Kickstart My Heart pari kertaa on tapahtunutkin tosielämässä :) |
Raipe 17.01.2005 19:09:13 (muokattu 17.01.2005 19:11:23) | |
---|
Melvins - Black Santa "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Planetist 17.01.2005 19:42:26 | |
---|
Beck - Loser --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Kemppilä 17.01.2005 20:05:20 | |
---|
Jean S.:n versio Kesän Lapsi rallista tai Metsäkukkia. -Ooksää Seinäjoelta? |
Jani The Rock 17.01.2005 20:12:08 | |
---|
Perkele, ehit sanoa ensin! :D No mä sanon sitte Megaman kolmosen loppumusan. Se musa, joka Mega Maneissa paukahtaa ilmoille silloin kun valitsee kentän, ois myös aika tiukka. Siis se klassinen, joka on ykkösessä, kakkosessa ja nelosessa. Dididdi-dii-dii didididdi-dii-dii dididdi-pipiu dididdi-pipiu diddidiidididii-ii! Noin foneettisesti tjsp... 8) The road never ends for me, kid. |
vain0harha 17.01.2005 22:20:53 | |
---|
Helvetin vaikee sanoo. Joku Kornin/Toolin/APCn/MKKKn piiseistä luulisin. Tai ehkä GN'R:n. |
Von Härskiburg 17.01.2005 22:52:25 | |
---|
Mega Man kakkosen alkumusa. Stana, minäkin meinasin sanoa tän. Muita vaihtoehtoja olisi mm: Tool: Lateralus CMX: Olkoon Täysi Sinun Maljasi YUP: Meidän On Annettu Pudota Devin Townsend: Stagnant ja Traveller Porcupine Tree: Trains Alassyöksy alkoi nyt. |
Jormaz 17.01.2005 23:22:45 | |
---|
Sama kuin vapaapainija Ric Flairilla: Straussin Also Sprach Zarathustra. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
Kanjonit 18.01.2005 14:21:46 | |
---|
Kesäinen aamu. Parkkipaikka. Paikalle ajaa valkoinen Nissan Micra -88. Lähikuva auton ovesta maahan astuvaan jalkaan. Kameraswiippi ylöspäin. Faith no moren Evidence pärähtää käyntiin. Hän on Liippa. "You tried your best and you failed miserably. The lesson is: Never try." -Homer Simpson- |
Cut out 18.01.2005 16:36:53 | |
---|
Se musa, joka Mega Maneissa paukahtaa ilmoille silloin kun valitsee kentän, ois myös aika tiukka. Siis se klassinen, joka on ykkösessä, kakkosessa ja nelosessa. Oikeestaan kaikki musa, tai mikä tahansa asia, joka jollain tavalla liittyy Megamaniin, on aika äärimmäisen kovaa. :) |
l@ho 18.01.2005 16:50:52 | |
---|
Hohoo.. no sehän on Popeda - Matkalla Alabamaan - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
doolittle 18.01.2005 19:17:10 | |
---|
No tuota. Uljasta sukunimeäni ei ole varmaan raiskattu missään biisissä niin hersyvästi kuin Irwin Goodmanin Ronkainen -rallissa. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
Necromuru 18.01.2005 19:58:55 | |
---|
Joko Steve Vain Fuck Yourself, tai Popedan Jos Pillua Saan. :P Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
se taitaa olla impaled nazarenen motorpenis "Mitenköhän naisten iskeminen kävis sienissä kun ne näyttäis ihan liskoilta tai sammakoilta :D" -eräs ystäväni |
kurpitsapää 19.01.2005 00:06:54 | |
---|
john zorn - punk china doll cyndi lauper - shebop tom waits - i don't wanna grow up tilanteesta riippuen... tai sit se klassinen super mario... ja sen joku muukin tais jo sanoo, mut ei se mitään guns don't kill people, APES with guns kill people! |